Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoon 1 en 2 op dezelfde dag verjaren, de vrouw en de dochter verjaren op 2 dagen achter elkaar
Damn dat is goed gemikt inderdaad :o.
Verjaardagen van de dochter doen we hier wel, indeed vooral. omdat zij dat leuk vindt. Met de feestdagen probeer ik altijd te gaan snowboarden om niet mee te hoeven doen. Niks zaliger dan 1 januari om 9u alleen op een piste te staan met ne houten kop.

De familie abonnementen vallen heel goed mee, zeker als je nog een tussenkomst van de werkgever hebt. Wij hebben jaren eentje gehad en ik denk dat we ong 150€ per jaar kwijt waren.

Een Bokrijk-abonnement is als gezin ook wel interessant. Dat is 95 euro (per gezin) voor een jaar en behalve onbeperkt toegang tot Bokrijk, hebt ge ook in vele andere parken korting (soms eenmalig, soms onbeperkt). Als ge als gezin in de zomer bv al eens naar de Zoo en Plopsa gaat, hebt ge dankzij die kortingen dat abonnement al voor een groot deel terugverdiend.

Allee ze hebben m'n band voor een fucking maand bevestigd. 🤦‍♂️
Kan daar dus niks meer mee doen. Feitelijk al de 3de keer dat ik voor ne meme gebanned word. En deze keer ene waarvan ze eerst nog zeggen dat em ok is.
Toch fantastisch hoe woke dat die amerikaanse media is geworden hé.
De zedenpolitie willen uithangen en denken dat hun visie de enige juiste is.
Discriminatie?

Toch fantastisch hoe woke dat die amerikaanse media is geworden hé.
De zedenpolitie willen uithangen en denken dat hun visie de enige juiste is.
Discriminatie?
Een ergernis van mij is dat mensen doen alsof Facebook en Twitter echte en serieuze media zijn. Ze brengen geen nieuws uit en er werken geen journalisten. Facebook dient om te zien dat die hete ex uit het middelbaar 5 kinderen van 3 venten heeft en kapper Debby van om de hoek stiekem klanten binnen laat tijdens de lockdown.

Ik ben blij dat ik mijn account 7 jaar geleden verwijderd heb. In de huidige toestand zorgt sociale media voor narcisme, jaloezie, stress en desinformatie.

Laatst bewerkt:
Een ergernis van mij is dat mensen doen alsof Facebook en Twitter echte en serieuze media zijn. Ze brengen geen nieuws uit en er werken geen journalisten. Facebook dient om te zien dat die hete ex uit het middelbaar 5 kinderen van 3 venten heeft en kapper Debby van om de hoek stiekem klanten binnen laat tijdens de lockdown.

Ik ben blij dat ik mijn account 7 jaar geleden verwijderd heb. In de huidige toestand zorgt sociale media voor narcisme, jaloezie, stress en desinformatie.
100% mee eens.
Ik gebruik fb meestal nog om in contact te blijven met oude schoolkameraden

Vandaag meermaals compleet ongevraagd "goedbedoeld advies" gekregen en als ik zeg dat ik daar geen nood aan heb of baat bij heb (hoe durf ik?!?) blijk ik nog diegene te zijn waar iets aan scheelt... 🤔
Ik herhaal: COMPLEET ONGEVRAAGD "advies".
Dus niet "hey, wist je dat..." maar heel specifiek iets ter sprake brengen én er op door bomen, terwijl ik niet eens wist dat ik een probleem had, laat staan dat ik er advies over nodig had 🤷

Vandaag meermaals compleet ongevraagd "goedbedoeld advies" gekregen en als ik zeg dat ik daar geen nood aan heb of baat bij heb (hoe durf ik?!?) blijk ik nog diegene te zijn waar iets aan scheelt... 🤔
Ik herhaal: COMPLEET ONGEVRAAGD "advies".
Dus niet "hey, wist je dat..." maar heel specifiek iets ter sprake brengen én er op door bomen, terwijl ik niet eens wist dat ik een probleem had, laat staan dat ik er advies over nodig had 🤷
Je gaat nooit nog vant straat geraken :unsure:

Je gaat nooit nog vant straat geraken :unsure:
Om deel uit te maken van de ergernis moet je nu wel uitgebreid beargumenteren waarom een man in mijn leven essentieel is voor mij én concrete partners voorstellen. Anders telt het niet als compleet ongevraagd advies waarop wordt doorgedramd terwijl ik niet eens weet had van een probleem in de eerste plaats....

Om deel uit te maken van de ergernis moet je nu wel uitgebreid beargumenteren waarom een man in mijn leven essentieel is voor mij én concrete partners voorstellen. Anders telt het niet als compleet ongevraagd advies waarop wordt doorgedramd terwijl ik niet eens weet had van een probleem in de eerste plaats....
Maar ge zult eenzaam zijn en ge kunt nu eenmaal niet gelukkig zijn alleen. Kwestie van de vooroordelen nog eens boven te halen.

De Corona-thread kan eigenlijk best hernoemd worden naar de "Ons elitair circle jerk clubje waar andere meningen dan de onze niet gewenst zijn"-thread.

Het enige nuttige dat daar nog gepost wordt zijn de dagelijkse cijfers van JPV en voor de rest wordt iedereen die daar iets zegt dat afwijkt van de mening van het clubje direct neergesabeld. Eigenlijk kan die thread beter gewoon in Pol&Actua gezet worden waar dit soort van gedrag wel vaker voorkomt.

Het leven is soms net iets meer dan cijfers en statistieken.

@Mulan en wie gaat er voor u zorgen als ge ziek zijt? ge kunt u kindje daar toch niet mee opzadelen?

@DiffieHM een afwijkende mening is dan ook niet volgens de norm en dingen buiten de norm belanden in de prullenbak.

Ergernis: dat ik nooit echt dorst heb en daardoor te weinig drink. Vandaag nog maar 1 glas melk en 1 tas koffie gedronken. Zelf vergeten te drinken bij het avondeten. En nu pak ik een blik cola en dan verschiet mijn lichaam precies en wordt de trigger gegeven van `eindelijk vocht` en zou ik ineens een halve liter kunnen drinken. Maar na een glas is dat gevoel weer weg en zou ik weer vergeten te drinken.

Ergernis: dat ik nooit echt dorst heb en daardoor te weinig drink. Vandaag nog maar 1 glas melk en 1 tas koffie gedronken. Zelf vergeten te drinken bij het avondeten. En nu pak ik een blik cola en dan verschiet mijn lichaam precies en wordt de trigger gegeven van `eindelijk vocht` en zou ik ineens een halve liter kunnen drinken. Maar na een glas is dat gevoel weer weg en zou ik weer vergeten te drinken.
Gewoon een gewenste van maken om ieder uur een glas water te drinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan