Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste blijft steeds dat je 10 minuten na een verhaal een vraag stelt, en blijkt dat dat net haar verhaal was waar je niets meer van weet. Al paar keer tegengekomen. Zij kan er nooit mee lachen, maar ik vraag me af of dat is omdat je dan onbewust toch iets hebt gehoord en je hersenen er voor zorgen dat je er iets over vraagt.
Als ge echt uw avond wil verpesten moet je dit inderdaad doen.

Ja, aprilse grillen maakt zijn naam waar he :).

Zucht. Steek je moeite om iets duidelijk en gedetailleerd op mail te zetten (enkele weken geleden al) hoe je iets moet behandelen op het werk. Nu op Teams een chatbericht van een collega: 'weet jij hoe ik dat moet doen?'

🤦‍♂️

Ja, aprilse grillen maakt zijn naam waar he :).

Zucht. Steek je moeite om iets duidelijk en gedetailleerd op mail te zetten (enkele weken geleden al) hoe je iets moet behandelen op het werk. Nu op Teams een chatbericht van een collega: 'weet jij hoe ik dat moet doen?'

🤦‍♂️
Gebruik de facepalm emoji eens in die chat?

Ik kan me eigenlijk nauwelijks een jaar herinneren waarin de term "aprilse grillen" meer klopte dan nu.
Ik herinner mij toch gelijkaardig weer, maar ik denk dat het al enkele jaren geleden was. Uiteindelijk is dit denk ik normaler voor ons klimaat (of het klimaat dat we hadden) dan 20 °C in februari.

Zo van die "ik vertrek" series zijn toch echt ni goe voor mij. Weer zin om mijn boel te verkopen en ergens een b&b te beginnen met een geitenboerderij aan, zelf kaas te maken en 's avonds te koken voor mijn gasten terwijl vrouwlief de kamers beheert.

Zo van die "ik vertrek" series zijn toch echt ni goe voor mij. Weer zin om mijn boel te verkopen en ergens een b&b te beginnen met een geitenboerderij aan, zelf kaas te maken en 's avonds te koken voor mijn gasten terwijl vrouwlief de kamers beheert.
Nochtans bewijzen de meeste afleveringen waarom je beter thuis blijft. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan