Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat klopt, had +/- 1,5 week geleden hier ook al gezegd dat ik liever niet alleen ga wandelen en met gezelschap zou toffer zijn. Maar heb geen gigantische vriendengroep en soms lukt het ook gewoon niet 🤷‍♀️
Ik wil atijd mee he :thumb:

Feit abonnement is in verhouding met kaartjes voor is een keer dan weer wel goedkoop. Keer of drie gaan en je zal t er wel uithebben op een jaar.
Zijn er echt mensen die drie keer op een jaar naar de zoo gaan voor een paar ongelukkige dieren in een kot te zien? :unsure:
Sinds ik Planet Earth hebt gezien boeit een dierentuin mij echt niets meer tbh.

Zijn er echt mensen die drie keer op een jaar naar de zoo gaan voor een paar ongelukkige dieren in een kot te zien? :unsure:
Wij hadden daar een abonnement. Mijn vrouw werkte naast de Zoo en ging daar tijdens haar middagpauze steeds een wandelingetje doen.
Los daarvan gingen wij als gezin daar ook wel zeker 3x per jaar naartoe eigenlijk.

Ik kom er zelf minder dan dat maar ik denk dat je verbaasd zou zijn hoeveel mensen (die er vlakbij wonen, ouderen, ...) er een abonnement hebben en daar wekelijks wel is een aantal uur te vinden zijn :p .

Moest ik er echt vlakbij wonen zou ik dat ook nog overwegen denk ik :unsure: .

Wat haat ik familie feesten. De 2 oudste kinderen verjaren vandaag. Mijn eigen moeder moet ik uitnodigen en een begin en eind uur aangeven, anders is ze in staat om onaankondigt langs te komen als de kinderen naar bed aan het gaan zijn. Mijn schoonmoeder en 40jarige inwonende schoonbroer moeten er ook bij zijn.

Dat we met zoveel man niet binnen mogen afspreken, niet hun probleem, maar ze gaan niet buiten zitten, want dat is te koud.

De vrouw die 5 min voor aanvangsuur mij zit op te jagen om heel het huis te poetsen, want ze wilt geen commentaar van mijn ma krijgen. Na 10 jaar heb ik het opgegeven om uit te leggen dat mijn ma op alles commentaar heeft, het maakt echt niet uit wat ge doet, commentaar komt er toch. Maar de vrouw had wel tijd om een sociale babbel te gaan houden van een uur eerder op de dag....

Schoonmoeder en schoonbroer brengen ook Jef de hond mee. Jef is een 8 maanden kruising Stafford/labrador met ADHD, mijn kinderen hebben voor die hond een panische angst. Maar de hond thuislaten is geen optie, mijn kinderen moeten de hond maar gewoon worden. Jef heeft 3 uur aan een stuk liggen blaffen/janken/ opspringen tegen het raam, terwijl hij in de tuin zat. Schoonbroer en schoonmoeder reageren natuurlijk nergens op want die moeten taart eten en schoonbroer moet met de Lego spelen. Herhaalde opmerkingen dat Jef misschien zijn behoeften moeten doen/ drinken of eten moet hebben, worden weggewuifd.

Als ze dan vertrokken zijn, ontdekken we dat Jef zijn behoeften heeft gedaan op het terras. Schoonbroer moet dit gezien hebben, maar heeft het natuurlijk laten liggen. Een bericht om te zeggen we dit echt niet fijn vinden en het zouden appreciëren dat hij de behoeften van zijn hond zelf opgelegd wordt beantwoord dat het niet van Jef kan zijn, want die dat niet en hij heeft toch juist tijdens de wandeling zijn behoeften gedaan.

Wij hebben een afgesloten tuin en geen huisdieren, morgen is het Pasen en wil morgenvroeg paaseitjes buiten gaan leggen, dus kan ik nog hondendrollen gaan oprapen en afschuren van het terras. En weten dat er nog 3 verjaardagen er zitten aan te komen.

Wat haat ik familie feesten. De 2 oudste kinderen verjaren vandaag. Mijn eigen moeder moet ik uitnodigen en een begin en eind uur aangeven, anders is ze in staat om onaankondigt langs te komen als de kinderen naar bed aan het gaan zijn. Mijn schoonmoeder en 40jarige inwonende schoonbroer moeten er ook bij zijn.

Dat we met zoveel man niet binnen mogen afspreken, niet hun probleem, maar ze gaan niet buiten zitten, want dat is te koud.

De vrouw die 5 min voor aanvangsuur mij zit op te jagen om heel het huis te poetsen, want ze wilt geen commentaar van mijn ma krijgen. Na 10 jaar heb ik het opgegeven om uit te leggen dat mijn ma op alles commentaar heeft, het maakt echt niet uit wat ge doet, commentaar komt er toch. Maar de vrouw had wel tijd om een sociale babbel te gaan houden van een uur eerder op de dag....

Schoonmoeder en schoonbroer brengen ook Jef de hond mee. Jef is een 8 maanden kruising Stafford/labrador met ADHD, mijn kinderen hebben voor die hond een panische angst. Maar de hond thuislaten is geen optie, mijn kinderen moeten de hond maar gewoon worden. Jef heeft 3 uur aan een stuk liggen blaffen/janken/ opspringen tegen het raam, terwijl hij in de tuin zat. Schoonbroer en schoonmoeder reageren natuurlijk nergens op want die moeten taart eten en schoonbroer moet met de Lego spelen. Herhaalde opmerkingen dat Jef misschien zijn behoeften moeten doen/ drinken of eten moet hebben, worden weggewuifd.

Als ze dan vertrokken zijn, ontdekken we dat Jef zijn behoeften heeft gedaan op het terras. Schoonbroer moet dit gezien hebben, maar heeft het natuurlijk laten liggen. Een bericht om te zeggen we dit echt niet fijn vinden en het zouden appreciëren dat hij de behoeften van zijn hond zelf opgelegd wordt beantwoord dat het niet van Jef kan zijn, want die dat niet en hij heeft toch juist tijdens de wandeling zijn behoeften gedaan.

Wij hebben een afgesloten tuin en geen huisdieren, morgen is het Pasen en wil morgenvroeg paaseitjes buiten gaan leggen, dus kan ik nog hondendrollen gaan oprapen en afschuren van het terras. En weten dat er nog 3 verjaardagen er zitten aan te komen.
Morgen: "dit is een zacht paasei, en het ruikt vreemd."

Dan is er maar 1 verklaring, als hij zo zeker is dat het Jef niet is, dan heeft uw schoonbroer waarschijnlijk zelf op het terras gekakt.
Het zou mij niet verbazen moest die hier zelfs lid zijn onder de naam 'kay-gell'

Ik zou zulk volk nooit meer uitnodigen, ook al is het "familie". Amai.
De kinderen vragen er achter, vooral de oudste. Andere jaren proberen we dit te omzeilen om dan een weekend weg te gaan.
Dan is er maar 1 verklaring, als hij zo zeker is dat het Jef niet is, dan heeft uw schoonbroer waarschijnlijk zelf op het terras gekakt.
Het zou mij niet verbazen moest die hier zelfs lid zijn onder de naam 'kay-gell'
Nu ge het zegt....

Vorig jaar meer dan 10x geweest in Planckendaal. Wat dieren kijken en dan speeltuin spelen. Korting via t werk op abbo dus dat zijn goedkope uitstappen.

Tis half twaalf op ne zaterdag en kheb zin in ne vettige hap, dat durft alle 3 maand wel eens voorkomen. Normaal is da dan de auto inspringen en ne pitta of mcdo gaan halen om het me dan de dag derachter te beklagen.

Maar nu gaat da ni, kutcorona :angry:
Voor tien uur 's avonds heb ik geen zin in dienen brol, tis pas erna dat ik de logica overboord gooi. Future me zal het ni erg vinden, maar khad liever present me een plezier gedaan :cry:

Hebk geprobeerd maar het werkt ni :unsure: alle kasten ook al honderd keer opengedaan maar niets in huis waar ik zin in heb. First world problems, maar toch :p
Ohh, dat ken ik maar al te goed. Of soms gewoon niet weten waar je zin in hebt.

De kast opentrekken en wel chocolade en chips vinden, maar daar geen zin in hebben. Er is ook een friteuse, maar die ga ik nu niet meer in gang steken.

Ik heb zin in zoute nootjes. Met een pint. Op een terras.

Nee nee he. Mijn eerste post was "unbanned" en gewoon terug zichtbaar. Dus ze geven toe dat 't een fout was en zetten hem zelf terug zichtbaar... 🤷‍♂️😅

Allee ze hebben m'n band voor een fucking maand bevestigd. 🤦‍♂️
Kan daar dus niks meer mee doen. Feitelijk al de 3de keer dat ik voor ne meme gebanned word. En deze keer ene waarvan ze eerst nog zeggen dat em ok is.

@pardal hoog tijd om te verhuizen zo te lezen! Naar een ander continent of zo 🙈🙈🙈
Hopelijk beperken de bezoekjes zich enkel tot de verplichte familiefeesten? Al zijn dat er toch ook al een grote hoop met een grote kroost 🙈😕

@pardal hoog tijd om te verhuizen zo te lezen! Naar een ander continent of zo 🙈🙈🙈
Hopelijk beperken de bezoekjes zich enkel tot de verplichte familiefeesten? Al zijn dat er toch ook al een grote hoop met een grote kroost 🙈
😕
We doen die feestjes enkel omdat de oudste daar echt naar vraagt. Hij ziet daar echt van af dat er geen groot feest kan zijn door Corona en willen hem dat toch geven.

De verplichte verjaardagsfeestjes valt goed mee, heb het zo geregeld dat zoon 1 en 2 op dezelfde dag verjaren, de vrouw en de dochter verjaren op 2 dagen achter elkaar en ik weiger een feest te geven voor mijn verjaardag daar dat gezever.

Bij andere feestdagen zorgen we er normaal voor dat we die periode weg zijn (week vakantiepark ofzo).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan