Enira
Well-known member
Vrij cringeworthy. Ik maakte er altijd een spelleke van om die manne altijd nadat ze geforceerd met een tandpasta smile kwamen vragen of alles ok was om ze terug te sturen voor een refill Dr. Pepper Light of extra ranch saus.Dit x5000 (op het Antwerps-ish na).
Als Belg is dat echt pure cringe, dat "je beste vriend spelen" omdat ze anders misschien een fooi mislopen. Ik ging daar vaak naar hetzelfde café, ik heb daar twee keer met dezelfde barman dezelfde conversatie gevoerd dat ik Belg was en hij had ook een vriend die daar was geweest en dat was allemaal awesome en great enzo.
Dan elke 5 minuten: "everything ok with you guys?"
Ja verdomme ik heb een vol glas en een vol bord laat mij met rust (zeg ik dan uiteraard niet).
En dat stereotiepe zinneke 'I have a friend in _ _ _' vul land in vanwaar ge vandaan komt. Precies alsof ze een kleuter voor zich hebben. Nope, doesn't ring a bell.
Best wel leuk land om te bezoeken, tipping cultuur is wel voor van te kotsen. Na enkele weken begint ge toch wel stiekem te snakken naar rotservice waar ze uw taloor op tafel smakken met een brussels accent.
Ik heb veel moeten stoppen om te gaan pissen tijdens mijn road trip.
Laatst bewerkt:
.
) met tomaten ketchup