Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niveau hier weeral
Voila een trapje zodat je ook het niveau mee aankan

stapje-deepblue.jpg

BeyongGaming de enigste plek waar iemand over zijn problemen begint en het onderwerp verandert naar lesbische vrouwen! 😆

Sorry Mylan, ge kunt niet effe zo een bommeke droppen, en dan verwachten dat de gemiddelde "30+ maar eigenlijk nog puber in gedachten" BGer dit zomaar laat vallen!!

Excuses:
Sorry Mulan, ge kunt niet effe zo een suggestieve vraag stellen, en dan verwachten dat de gemiddelde "30+ maar eigenlijk nog puber in gedachten" BGer dit zomaar laat vallen!!

Excuses:
Sorry Mulan, ge kunt niet effe zo een suggestieve vraag stellen, en dan verwachten dat de gemiddelde "30+ maar eigenlijk nog puber in gedachten" BGer dit zomaar laat vallen!!
Hehe
Beschrijft mij nog goed 😀.

ik raak maar niet deftig uitgeslapen. Nu weer, ben ik 5 keer wakker op een nacht zonder reden.

Proximus

1/2 verhuis van 3/4 vastgelegd. Gewenste installatiedatum 6/4.

Krijg vandaag sms dat ze komen op 31/3???

Na half uur (excl wachttijd) bellen met de helpdesk het onbevredigend antwoord:

Ik kan u bevestigen dat u 31/3 weer dat smsje zal krijgen, maar niemand zal komen. Wanneer ze wel komen kan ik nog niet zeggen doordat die 31/3 er nog staat. Het hangt sowieso af van de planning van de technieker. U zal in de loop van de week wel een mail ontvangen.

Absolute baaldag vandaag. Nergens zin in of motivatie voor, en ook een algemeen gebrek aan een gevoel van geluk.

Absolute baaldag vandaag. Nergens zin in of motivatie voor, en ook een algemeen gebrek aan een gevoel van geluk.
Hatelijk zulke dagen. Ik heb die ook vaak, wel vooral in de winter. Enige dat ge kunt doen is om uzelf er aan te herinneren dat het morgen plots beter kan zijn.

Enkele uren nadat ik ene halve dag recup ingepland hebt voor morgennamiddag om ene goede toer te gaan fietsen, een vervelend puistje op mijn zadelzitvlak ontdekt.

Enkele uren nadat ik ene halve dag recup ingepland hebt voor morgennamiddag om ene goede toer te gaan fietsen, een vervelend puistje op mijn zadelzitvlak ontdekt.
Pijnlijk! Ik had vroeger ook soms een puist op het puntje van uw kont waar net het meeste gewicht op zit. Meestal begon dat te ontsteken waardoor het echt een steenpuist werd en on-ge-lofelijk veel zeer deed. En dan plofte die open :puke:

Zie den hond hier net rondlopen met allemaal zo plekkerige doorzichtige boel over hem. Nader onderzoek bracht aan het licht dat er een bus glijmiddel/massage-olie achter het bed was gevallen en dat em daar in liggen rollen heeft.
Ik zweer het, hoe mensen met kinderen thuiswerken ik snap het niet. Ik word al gek van ene hond.

Proximus

1/2 verhuis van 3/4 vastgelegd. Gewenste installatiedatum 6/4.

Krijg vandaag sms dat ze komen op 31/3???

Na half uur (excl wachttijd) bellen met de helpdesk het onbevredigend antwoord:

Ik kan u bevestigen dat u 31/3 weer dat smsje zal krijgen, maar niemand zal komen. Wanneer ze wel komen kan ik nog niet zeggen doordat die 31/3 er nog staat. Het hangt sowieso af van de planning van de technieker. U zal in de loop van de week wel een mail ontvangen.
Oei, wij verhuizen ook binnenkort. Kan je die afspraak niet gewoon annuleren en een nieuwe nemen?

Zie den hond hier net rondlopen met allemaal zo plekkerige doorzichtige boel over hem. Nader onderzoek bracht aan het licht dat er een bus glijmiddel/massage-olie achter het bed was gevallen en dat em daar in liggen rollen heeft.
Ik zweer het, hoe mensen met kinderen thuiswerken ik snap het niet. Ik word al gek van ene hond.
Ik heb dat met onze katten en dat ligt 3/4 van de dag te slapen. Dan ben ik blij dat ik geen kinderen heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan