t511413
New member
die voelde dat aan zijne kleine teen, direct compenseren!Dat ge pas om 14u30 wakker zijt kunt ge niet meer op het winteruur steken eh![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die voelde dat aan zijne kleine teen, direct compenseren!Dat ge pas om 14u30 wakker zijt kunt ge niet meer op het winteruur steken eh![]()
Dat was dan een gerichte aanval, of wat?Ooit bijna een ongeluk gehad en op de pechstrook moeten stoppen omdat vogels ineens vanuit de lucht héél mijn vooruit asap onder gekakt hadden en ik zag echt NIKS meer van de éne seconde op de andere.
Ik heb toen vieze gezichten gezien van andere chauffeurs, omdat ik op de pechstrook mijn voorruit aan het kuisen was (met de harde kant van een spons, want water had ik niet bij), maar ja ik had géén andere keuze.![]()
Ik denk een paar vogels die tegelijkertijd moesten schijten. De kans dat je ruit plots ASAP vol vogelstront hangt dat je niks meer ziet is miniscuul klein .. dacht ik .. zal ook wel zo zijn .. maar ik had dus prijs. Ik kan er achteraf wel mee lachenDat was dan een gerichte aanval, of wat?

Ja, zo lang het maar vogelstront is, of iets anders dat niet echt schade toebrengt is het nog niet zo erg.Ik denk een paar vogels die tegelijkertijd moesten schijten. De kans dat je ruit plots ASAP vol vogelstront hangt dat je niks meer ziet is miniscuul klein .. dacht ik .. zal ook wel zo zijn .. maar ik had dus prijs. Ik kan er achteraf wel mee lachen![]()
Dat is toch ook wel de verantwoordelijkheid van de crèche om zieke kinderen niet toe te laten.Klein weeral ziek. Dat volk dat hun klein manne toch strontziek naar de crèche stuurt zouden ze toch ook eens op hun plaats mogen zetten in deze tijden.
Tegenwoordig is het naar crèche gaan, enkele dagen daarna ziek van iets van de crèche, week daarop crèche moeten missen wegens ziek (wij sturen geen ziek kind naar de crèche). Week erna terug en scharrelt der weer iets op van nen anderen. Waren toch wel wat voorzien voor zeker 5 à 6 keer ne zieke kleinen te hebben 't laatste half jaar maar dees is toch al twee keer per maand prijs.
Der ga ne moment komen dat ik gewoon zoiet heb van foert: onder de 38° sjotten we die naar de crèche, al hoest en snottert die den boel bijeen.
Achjah enigste dat we kunnen zeggen is, haar afweer systeem gaat goed getraind zijn.
Volgende zondag op date gaan! Ik ken wel een kandidaat.Voor mij is de eenzaamheid nog altijd een beetje erger op zondag. Het is ook de dag waarop ik het minst van al te doen heb en de dag voor de nieuwe werkweek. De zin in niks slaat iedere week een beetje harder toe en de huidhonger is extreem aanwezig. Ik ben altijd al een emotioneel en gevoelspersoon geweest maar tegenwoordig kan iedere negatieve gedachte een aanzet zijn tot traantjes. Dit typen alleen al geeft me een onbehaaglijk gevoel.
sloeberVolgende zondag op date gaan! Ik ken wel een kandidaat.
't Is effectief voor een vriend, die hier ook zit. Ik mag niet daten met andere vrouwen van die van mij.sloeber

Ik kan al raden wieVolgende zondag op date gaan! Ik ken wel een kandidaat.

Dan zie ik geen problemen om dat al te regelen voor volgende week.Ik kan al raden wie![]()

Ene maar???Volgende zondag op date gaan! Ik ken wel een kandidaat.
de meeste zitten achter u aan he.Ene maar???
de meeste zitten achter u aan he.

Dankzij deze post ga je er nu nog meer achter u aan hebben.En wie zegt dat ik voor hetzelfde team wil blijven spelen?!?![]()

Ik dacht dat Glas momenteel wel een monogame relatie heeft?Dankzij deze post ga je er nu nog meer achter u aan hebben.![]()
Relatie ja, monogaam neeIk dacht dat Glas momenteel wel een monogame relatie heeft?

Kan zij dat?Ik dacht dat Glas momenteel wel een monogame relatie heeft?