Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou zelf in die massageolie liggen rollen. Hoe mensen thuiswerken met een hond of kat in huis, ik snap het niet :unsure:

Was aan het kijken om kunststoffen compostbakken te plaatsen.
210 euro voor ééntje :laugh: en heb er idealiter 3 nodig.

da's met een werknemer bij die de compost overschept?

Merci voor de tips @coldplayke en @moonstorm

Heb de bakken via de gemeente kunnen scoren, exact dezelfde als op bol.com voor minder dan een vierde van de prijs :hug:
1 bak + 2 aansluit elementen.

Voor mij is de eenzaamheid nog altijd een beetje erger op zondag. Het is ook de dag waarop ik het minst van al te doen heb en de dag voor de nieuwe werkweek. De zin in niks slaat iedere week een beetje harder toe en de huidhonger is extreem aanwezig. Ik ben altijd al een emotioneel en gevoelspersoon geweest maar tegenwoordig kan iedere negatieve gedachte een aanzet zijn tot traantjes. Dit typen alleen al geeft me een onbehaaglijk gevoel.
Spreek volgend weekend eens af met Oldskooler, tijdens het wandelen je hart eens bij hem luchten, afsluiten met een gezellig filmpje en je bent weer helemaal opgefleurd.

idiote spoorstakers, het enige wat ze bereiken is irritatie bij de reiziger.
Je moet dat verstaan, ze staken tegen de gigantische winsten die bedrijven maakten tijdens corona!
Hun werkgever had een verlies van bijna een half miljard, maar goed, als de vakbond het maar kan uitleggen aan de leden.

Vandaag ging het dan plots over loonsverhoging. Er is een verhoging bovenop de index gegeven, maar 't is niet genoeg. Stel u voor dat je in de privé daarvoor gaat staken. Echt surreëel.

Insecten tijdens het fietsen. Zowel in mijn haren als op mijn shirt in die plooien, zodat ik ze kan meedragen naar huis waar ze zich voeden aan onzichtbare broodkruimels en ik zo voor gans de lente en zomer met vliegende insecten binnen zit :wallbash:.
Had gisteren al prijs met een wesp.

Klacht neergelegd regen de werf hierachter. Inbreuken op asbestregelgeving. Daarnet zaten ze met de kraan in de bak te kappen om te breken om er meer in te krijgen. En zijn 2 helpers stonden er onbeschermd naast in de stofwolk. Om niet te zeggen dat al die vezels nu in mijn tuin liggen waar mijn kinderen spelen. Trop is teveel.

Klacht neergelegd regen de werf hierachter. Inbreuken op asbestregelgeving. Daarnet zaten ze met de kraan in de bak te kappen om te breken om er meer in te krijgen. En zijn 2 helpers stonden er onbeschermd naast in de stofwolk. Om niet te zeggen dat al die vezels nu in mijn tuin liggen waar mijn kinderen spelen. Trop is teveel.
Ik ken cases waar de buren eropgesprongen zijn met een advocaat. Metingen in de tuin en heel die tuin moest afgegraven worden. En natuurlijk ook heraangelegd. Op kosten van de aannemer. Als je je tuin wilt heraanleggen is het de moment.

Ik ken cases waar de buren eropgesprongen zijn met een advocaat. Metingen in de tuin en heel die tuin moest afgegraven worden. En natuurlijk ook heraangelegd. Op kosten van de aannemer. Als je je tuin wilt heraanleggen is het de moment.
Man da forum brengt op!

Zie den hond hier net rondlopen met allemaal zo plekkerige doorzichtige boel over hem. Nader onderzoek bracht aan het licht dat er een bus glijmiddel/massage-olie achter het bed was gevallen en dat em daar in liggen rollen heeft.
Ik zweer het, hoe mensen met kinderen thuiswerken ik snap het niet. Ik word al gek van ene hond.
Mensen met kinderen zijn slim genoeg om hun brol op te ruimen. Mensen met enkel een hond daarintegen :unsure:

Insecten tijdens het fietsen. Zowel in mijn haren als op mijn shirt in die plooien, zodat ik ze kan meedragen naar huis waar ze zich voeden aan onzichtbare broodkruimels en ik zo voor gans de lente en zomer met vliegende insecten binnen zit :wallbash:.
Had gisteren al prijs met een wesp.
Elke keer ik ga fietsen hier in de buurt als het warm weer fiets ik continu met zonnebril, zelfs als de zon niet schijnt. Elke keer ik ga fietsen heb ik het zitten en heb ik zo'n klein vliegje in mijn oog.

Vandaag een KLJ leidster over de vloer gehad die vertelde over hun wafelverkoop, dus ik koop wat wafels om die te steunen. Achteraf gezien dat ik met babbelen niet 2 briefjes van €5 gegeven heb, maar €5 en €20 ... Zal wel dat die heel blij was. Ik ga hier dus 25 wafels ontvangen, enkel voor mezelf. Kent iemand wat recepten met wafels?

Vandaag een KLJ leidster over de vloer gehad die vertelde over hun wafelverkoop, dus ik koop wat wafels om die te steunen. Achteraf gezien dat ik met babbelen niet 2 briefjes van €5 gegeven heb, maar €5 en €20 ... Zal wel dat die heel blij was. Ik ga hier dus 25 wafels ontvangen, enkel voor mezelf. Kent iemand wat recepten met wafels?
Excuseer? Deur aan deur leuren is verboden met Corona.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan