Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zal wel over den achter uitgang gaan.
Yess sir. Ik heb altijd extreem stinkende scheten van kip aan't spit. Zo van de die die je niet kunt horen, niet kunt tegenhouden, maar iedereen wel kan ruiken. En oh jawel, het was van dat. Ik heb een paar keer boogjes gelopen rond collega's.
Als het gaat over hoe het wel moet wil ik er gerust wel bij. Brillen volkakken zit er niet direct in. Ik ben zelfs het type man dan de bril eerst omhoog doet en vaak nog eens afkuist ook :unsure:

Yess sir. Ik heb altijd extreem stinkende scheten van kip aan't spit. Zo van de die die je niet kunt horen, niet kunt tegenhouden, maar iedereen wel kan ruiken. En oh jawel, het was van dat. Ik heb een paar keer boogjes gelopen rond collega's.

Als het gaat over hoe het wel moet wil ik er gerust wel bij. Brillen volkakken zit er niet direct in. Ik ben zelfs het type man dan de bril eerst omhoog doet en vaak nog eens afkuist ook :unsure:
Ware het niet van de extra info er net boven, ik zou nog denken dat je de ideale man bent! 🤔

Hoe kun je nu een kip per ongeluk in brand zetten? Hoe zet je een kip überhaupt in brand? Je moet uw kip bakken in olie eh, niet in naft :unsure:
Ik was mij heel erg aan het haasten. Had mijn bakje kip opengedaan en blijkbaar iets te dicht tegen mijn gasvuur gezet. Ik was mijn handen gaan wassen en draai mij om en zie dan dat het papier in brand was geschoten, en dan was overgeslagen naar het plastic. Dus heb ik het in mijn wasbak gepleurd. Het was dan maar veggie vanmiddag :unsure:

Ik was mij heel erg aan het haasten. Had mijn bakje kip opengedaan en blijkbaar iets te dicht tegen mijn gasvuur gezet. Ik was mijn handen gaan wassen en draai mij om en zie dan dat het papier in brand was geschoten, en dan was overgeslagen naar het plastic. Dus heb ik het in mijn wasbak gepleurd. Het was dan maar veggie vanmiddag :unsure:
Ik beeld me jou zo in.

Quote van de persoon die de petitie aangemaakt heeft:
Mike S. heeft deze petitie aangemaakt voor Studio 100

Plopsaland wilt de naam van een attractie veranderen naar CEMI. Maar CEMI heeft niets met Studio 100 te maken, dus vind ik dat het niet mag. De naam ROX-flyer moet blijven bestaan.

Vooral dat zinnetje “dus vind ik dat het niet mag” irriteert mij mateloos. Alsof het al niet zielig genoeg is dat je uzelf gaat bezighouden met de benaming van een kinderatractie ga je ook nog eens zeggen wat een pretpark wel/niet mag met zijn eigen eigendom. De Mike zal maar uw pa / zoon zijn.

Dan ben je over de middag enthousiast naar buiten aan het kijken met uw zoontje op de arm "Kijk! een vogel op het terras!", tot die wel heel verdacht bleef stil zitten. Begon die te kotsen. Zoontje weggedraaid. Een half uur later lag hij dood. "Ach ja, dat is de natuur hé" dacht ik. Twee uur later, nog een andere duif die lag te zieltogen. Half uur later, ook dood. :wtf:

99% zeker dat onze buurman vergif gelegd heeft omdat hij met een duivennest zat op zijn terras.

Ben normaal niet zo gevoelig maar ik til er precies zwaarder aan dan ik dacht. Nog los van den opkuis had ik gewoon graag gehad dat mijn zoontje zijn eerste ervaringen met dieren iets natuurlijker verliep dan dit soort zielige taferelen van opzettelijke vergiftigingen in dit kutland vol met onverdraagzame egocentrische mongolen.

En dit kutland maar vol huizen bouwen overal. Het kan niet afgelegen genoeg zijn, nog liefst in het midden van het bos of platteland. Maar o wee als er dan eens een duivennest zit. O wee als er eens wat mos op de oprit groeit. O wee als er eens een klavertje tussen het afgelikte gazonnetje staat. :sarcastic: Vergiftigen en doospuiten die handel.

Quote van de persoon die de petitie aangemaakt heeft:

Vooral dat zinnetje “dus vind ik dat het niet mag” irriteert mij mateloos. Alsof het al niet zielig genoeg is dat je uzelf gaat bezighouden met de benaming van een kinderatractie ga je ook nog eens zeggen wat een pretpark wel/niet mag met zijn eigen eigendom. De Mike zal maar uw pa / zoon zijn.
Het kon mij niet schelen hoe ze die attractie gingen noemen, maar zo'n figuren zorgen er voor dat ik blij ga zijn eens ik op Celine en Michiel hun attractie zit. Waar mensen zich eigenlijk mee bezig houden.

Dan ben je over de middag enthousiast naar buiten aan het kijken met uw zoontje op de arm "Kijk! een vogel op het terras!", tot die wel heel verdacht bleef stil zitten. Begon die te kotsen. Zoontje weggedraaid. Een half uur later lag hij dood. "Ach ja, dat is de natuur hé" dacht ik. Twee uur later, nog een andere duif die lag te zieltogen. Half uur later, ook dood. :wtf:

99% zeker dat onze buurman vergif gelegd heeft omdat hij met een duivennest zat op zijn terras.

Ben normaal niet zo gevoelig maar ik til er precies zwaarder aan dan ik dacht. Nog los van den opkuis had ik gewoon graag gehad dat mijn zoontje zijn eerste ervaringen met dieren iets natuurlijker verliep dan dit soort zielige taferelen van opzettelijke vergiftigingen in dit kutland vol met onverdraagzame egocentrische mongolen.

En dit kutland maar vol huizen bouwen overal. Het kan niet afgelegen genoeg zijn, nog liefst in het midden van het bos of platteland. Maar o wee als er dan eens een duivennest zit. O wee als er eens wat mos op de oprit groeit. O wee als er eens een klavertje tussen het afgelikte gazonnetje staat. :sarcastic: Vergiftigen en doospuiten die handel.

Zelfs als het geen hol met uw effectief verhaal te maken heeft moet gij kunnen zagen over die stoute verkavelingsvlaming. Gij valt nog meer in herhaling dan FC De Kampioenen.

Gij woont toch in een stad? Dan is het een van uw gecentraliseerde stadsgenootjes die die beesten vergiftigd heeft hoor. Niet de stoute verkavelingsvlaming.

Laatst bewerkt:

Hier lagen er een paar weken terug een hoop kraaien dood op straat. Op zich doet me dat ook niet veel, maar het feit dat ze daar met een groep lagen kan volgens mij toch ook niet echt natuurlijk zijn.
Heb altijd wat schrik van zo'n dingen. Als een van mijn katten of honden zo'n vogel (of rat bv) opeet, heeft die ook dat gif binnen. Er zijn nochtans genoeg manieren op ongedierte buiten te houden zonder ze een pijnlijke dood te geven.
Voor de rest: ik woon zo afgelegen als maar kan in Vlaanderen, maar ga het nooit in mijn hoofd halen om een dier (op een vlieg na) op een onnatuurlijke manier te laten sterven.
Vorige eigenaar van ons huis legde ook gif voor ratten en muizen. Wij hebben gewoon 5 katten die binnen en buiten kunnen, plus 2 grote honden die alles opvreten die binnenkomt. Dat is tenminste natuurlijk!

Zelfs als het geen hol met uw effectief verhaal te maken heeft moet gij kunnen zagen over die stoute verkavelingsvlaming. Gij valt nog meer in herhaling dan FC De Kampioenen.

Gij woont toch in een stad? Dan is het een van uw gecentraliseerde stadsgenootjes die die beesten vergiftigd heeft hoor. Niet de stoute verkavelingsvlaming.

Ik woon tijdelijk ergens anders omwille van mijn verbouwing.
Bovendien vind ik termen als "verkavelingsvlaming" nogal stereotiep.

Al die problematieken hangen aan elkaar vast met als rode draad: "we" interveniëren al zoveel in onze schaarse natuur in dit kutlandje, dat je dan misschien zou verwachten dat er een zekere tolerantie is tegenover een broedend duivenkoppel, een stukje mos op de oprit of een klavertje in uw gazon. Maar neen hoor, zelfs dat niet.

Dat we al ruime tijd niks meer van @puni vernomen hebben hier op het forum sinds dat debacle in het coronatopic. Ik maak me toch wel wat zorgen om hem.
Ik leef nog, voor alle duidelijkheid, no worries. :) Net even ingelogd om een kleine perspectiefpost ergens te plaatsen, en dan terug ribbedebie.

Hier is de buurman een heel weekend bezig geweest met z'n kiezelvoortuin te kuisen met bleekwater. De hele straat ruikt naar javel.
En achterbuur heeft alle bomen weggedaan in zn tuin. Nu zijn ze bezig met de installatie van airco. The irony.

YOUTUBE....

waarom krijg ik bij die rechtse kolom van "recommended next songs", altijd dezelfde meuk die ik al heb gehoord.... zou tof zijn dat daar meer nieuwe tips in kwamen te staan. kan je daar voor kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan