Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
https://gezond.be/kun-je-onderkoeling-nog-behandelen/ - Voorkom verdere afkoelingMijn lieve wederhelft die de verwarming aan wilt in de slaapkamer. 18 graden is echt warm genoeg om te slapen![]()
Vorig jaar ook gehad. Nooit gedacht dat buikpijn zo erg kon zijn.Op 12u tijd van "hmmmm ik heb wat buikpijn" naar "fuck ik ben aan het creperen" naar "hoi, ik ben just terug van een spoedoperatie appendix".
Dat laatste is eigenlijk een glimlach, wat een opluchting.
Ik heb het over 18 graden hé, geen -18https://gezond.be/kun-je-onderkoeling-nog-behandelen/ - Voorkom verdere afkoeling
De vrouw ook een paar jaar geleden. Ik zei dan nog heel zelfzeker "dat kan uw appendix niet zijn, die zit lager". Die zit blijkbaar nog vrij hoog in de buikOp 12u tijd van "hmmmm ik heb wat buikpijn" naar "fuck ik ben aan het creperen" naar "hoi, ik ben just terug van een spoedoperatie appendix".
Dat laatste is eigenlijk een glimlach, wat een opluchting.
. Ik mag dat nog steeds horen.Sowieso veel meer pijn dan ik inderdaad verwacht had. Maar op een schaal van 1-10 vind ik het "maar" een 7 ofzo.Vorig jaar ook gehad. Nooit gedacht dat buikpijn zo erg kon zijn.
De vrouw ook een paar jaar geleden. Ik zei dan nog heel zelfzeker "dat kan uw appendix niet zijn, die zit lager". Die zit blijkbaar nog vrij hoog in de buik. Ik mag dat nog steeds horen.
Ge mist zijn punt, op de website staat "Kleed het slachtoffer uit en trek je eigen kleding uit. Het is belangrijk om naakt tegen elkaar aant e liggen onder de dekens."Ik heb het over 18 graden hé, geen -18

Ge mist zijn punt, op de website staat "Kleed het slachtoffer uit en trek je eigen kleding uit. Het is belangrijk om naakt tegen elkaar aant e liggen onder de dekens."![]()

Gewoon zeggen: No homo.En wat als het een man is die onderkoeld is?
Ja sorry, was echt te laat, hij was al doodgevroren.![]()
ik zet nooit de verwarming aan in de slaapkamer. een koele kamer helpt om in slaap te vallen.Mijn lieve wederhelft die de verwarming aan wilt in de slaapkamer. 18 graden is echt warm genoeg om te slapen![]()
Hier zei mijn vrouw dat ook tegen mij, het kan geen appendix zijn want de pijn zit langs de verkeerde kant, in spoed net hetzelfde verhaaltje. Om 2 uur snachts daar binnen gekomen en ze hebben mij daar laten liggen tot 8 uur want dan konden ze een scan nemen, bende eikels.De vrouw ook een paar jaar geleden. Ik zei dan nog heel zelfzeker "dat kan uw appendix niet zijn, die zit lager". Die zit blijkbaar nog vrij hoog in de buik. Ik mag dat nog steeds horen.
Ja, daarvoor dat Mr S mij nog steeds in de zelfde kamer als hem laat slapen.ik zet nooit de verwarming aan in de slaapkamer. een koele kamer helpt om in slaap te vallen.
Ook iets gelijkaardigs meegemaakt.Hier zei mijn vrouw dat ook tegen mij, het kan geen appendix zijn want de pijn zit langs de verkeerde kant, in spoed net hetzelfde verhaaltje. Om 2 uur snachts daar binnen gekomen en ze hebben mij daar laten liggen tot 8 uur want dan konden ze een scan nemen, bende eikels.

Ze weten maar al te goed wanneer te filmen. Ik keur het ab-so-luut niet goed dat een leerkracht een pets geeft, dat kan heden ten dag gewoon niet meer. Ik ben ook niet slechter geworden van indertijd een pets (was vlak op mijn kaak én in het tweede kleuterDat gezever weer met dat meisje dat een pets tegen haar kop krijgt. Dat moet weer gefilmd worden. Ik heb vroeger genoeg petsen tegen mijn kop gehad. Af en toe zit er niks anders op tegen die etterkes.
) of het op de knieën zitten op een borstelsteel maar het kan, laat ons eerlijk zijn, niet. Louter al omdat er geen universele ‘sterkte van klets’ is. Maar als leerkracht merk ik wel dat waar er vroeger weliswaar lastigaards, ambetanteriken, dommeriken en af en toe puur krapuul was … dat ze tegenwoordig meer finessen. Er zijn er te veel die echt voor de ‘grand coup’ gaan met hoe ze uitdagen en wat ze dan framen.DempigDempig gevreten aan fondue![]()

onpasselijk van overdaadDempig![]()