Mulan
Well-known member
Hier Prime NL en vandaag mail.Ik heb prime NL. BE ook al mail gehad hierover?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier Prime NL en vandaag mail.Ik heb prime NL. BE ook al mail gehad hierover?
Tis blijkbaar voor beide mijn broer heeft BE en ook de mail gehad.Hier Prime NL en vandaag mail.
Zit er eigenlijk een verschil in qua inhoud BE versus NL?Tis blijkbaar voor beide mijn broer heeft BE en ook de mail gehad.
Ja sommige films heb je niet op BE en opgekeerdZit er eigenlijk een verschil in qua inhoud BE versus NL?
In je slaap misschien je kaken opgespannen. Of bruxisme.Opgestaan met zere kaakspieren (of gewrichten). Wtf, waarom heb ik daar nu last van. Avondeten was puree met gehakt, 't is niet dat ik hard heb moeten kauwen. Stom lijf met zijn random pijnen.
Tandenknarsen was ook mijn eerste gedachte, maar Tanuki zei dat ze het niet gehoord heeft. Heb het ook nog nooit eerder gedaan. Hopelijk iets eenmalig.In je slaap misschien je kaken opgespannen. Of bruxisme.
Voor BE toch voorlopig nog niet volgens Tweakers:Tis blijkbaar voor beide mijn broer heeft BE en ook de mail gehad.
Release de kaken!Opgestaan met zere kaakspieren (of gewrichten). Wtf, waarom heb ik daar nu last van. Avondeten was puree met gehakt, 't is niet dat ik hard heb moeten kauwen. Stom lijf met zijn random pijnen.
Tandenknarsen was ook mijn eerste gedachte, maar Tanuki zei dat ze het niet gehoord heeft. Heb het ook nog nooit eerder gedaan. Hopelijk iets eenmalig.
Heb sinds 14 dagen ook een op maat gemaakte mondstuk (190€Ik heb dat probleem ook. Best toch niet zo laten als dat blijft duren. Ik heb daar tinnitus door gekregen waar ik niet meer van af raak.
Ik klem mijn tanden op elkaar in mijn slaap, maar knars zelden. Dus Tekno hoort ook niets.
De tandarts kon dat wel zien aan extra slijtage op de kiezen.
Ik slaap nu met een bitje om de ergste spanning er wat af te houden en heb bij de kiné technieken geleerd om mijn kaken wat ontspannen te krijgen.
Dus als je nu enkel last van je kaken (blijft) hebben, beter ingrijpen vooraleer je gevolgen als tinnitus krijgt.
)Dat went vrij snel. Heb het nu iets meer dan een jaar en ik slaap nu beter met dan zonder.Heb sinds 14 dagen ook een op maat gemaakte mondstuk (190€)
Moet er nog aan wennen en discipline aan de dag leggen om dit effectief elke dag in te steken.