Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch al blij dat ik meteen voor een jaar kan nemen, dat kon spijtig genoeg niet bij NL.
49 euro per jaar valt goed mee, gebruik het enorm veel voor die prime gaming.
Gratis in game items, en soms echt parels van games ook.

Koop veel meer bij Amazon dezer dagen dan bij Bol.

Je hebt echt van die mensen die geen fuck idee hebben wat er aan de gaande is.

Ik zie horecazaken in Gent deze voormiddag hun terras buiten zetten terwijl een half uur later één onder een boom sterft in het Citadelpark.
Voelen ze de wind dan niet?

Willen ze rondvliegende tafels, parassollen en stoelen?
Verwachten ze mensen die een terrassje gaan doen vandaag?
Kan dat niet wachten tot na de storm in een paar uur?
Is dat gewoon een kelner die blind zijn dagelijkse takenlijstje afwerkt? "Eerste wat je moet doen, zet het terras buiten." box afgecheckt.

Dit weekend afgesproken om te gaan wandelen met vrienden, bekijk net het "weerbericht" la:

Zondag blijft het meestal droog maar bestaat er toch heel de dag kans om een bui te pakken te krijgen.

Zo kan ik het ook hè "het blijft droog zolang het niet gaan regenen"
:sarcastic:

Ik erger mij dood aan het geheugengebruik van Dropbox op MacOS.

Een simpele client heeft meteen verschillende helpers (god weet wat ze doen) en slorpt op mijn Macbook Pro met amper 8GB RAM een volle 550 MB op.

Nu heb ik op mijn eigen fileserver één Dropbox client en gebruik ik Syncthing om die folder met alle laptops up to date te houden. Syncthing doet in principe hetzelfde als Dropvox en gebruikt 50 Mb RAM.

Is dat op Windows ook zo?

Opgestaan met zere kaakspieren (of gewrichten). Wtf, waarom heb ik daar nu last van. Avondeten was puree met gehakt, 't is niet dat ik hard heb moeten kauwen. Stom lijf met zijn random pijnen.

Klinkt voor mij ook als bruxisme, heb daar wekenlang mee rond gelopen eer ik naar de dokter ging (was in combinatie met spanningshoofdpijn). 2 sessies bij een kinesist die daar weg mee kan en het was volledig verdwenen!
Niet nodeloos lang wachten dus. 😬

Mijn missing projector moeten herbestellen na het pakket kwijt geraakt te zijn. 2 dagen na halloween is dat spel hier.. en de knop voor de halloween filmkes marcheert nie. Vorte chinesen brol.

En de kerstfilmkes die er in zitten zijn mega lame.. dat projecteer ik niet op mijn voordeur zenne.

Te veel freaks in het verkeer tegenwoordig.

Sta ik te wachten om links te kunnen afdraaien, steekt er ene in volle snelheid langs rechts over het voetpad voorbij.

Tandenknarsen was ook mijn eerste gedachte, maar Tanuki zei dat ze het niet gehoord heeft. Heb het ook nog nooit eerder gedaan. Hopelijk iets eenmalig.

Ik heb dat probleem ook. Best toch niet zo laten als dat blijft duren. Ik heb daar tinnitus door gekregen waar ik niet meer van af raak.
Ik klem mijn tanden op elkaar in mijn slaap, maar knars zelden. Dus Tekno hoort ook niets.
De tandarts kon dat wel zien aan extra slijtage op de kiezen.

Ik slaap nu met een bitje om de ergste spanning er wat af te houden en heb bij de kiné technieken geleerd om mijn kaken wat ontspannen te krijgen.

Dus als je nu enkel last van je kaken (blijft) hebben, beter ingrijpen vooraleer je gevolgen als tinnitus krijgt.

Ik heb dat probleem ook. Best toch niet zo laten als dat blijft duren. Ik heb daar tinnitus door gekregen waar ik niet meer van af raak.
Ik klem mijn tanden op elkaar in mijn slaap, maar knars zelden. Dus Tekno hoort ook niets.
De tandarts kon dat wel zien aan extra slijtage op de kiezen.

Ik slaap nu met een bitje om de ergste spanning er wat af te houden en heb bij de kiné technieken geleerd om mijn kaken wat ontspannen te krijgen.

Dus als je nu enkel last van je kaken (blijft) hebben, beter ingrijpen vooraleer je gevolgen als tinnitus krijgt.
Heb sinds 14 dagen ook een op maat gemaakte mondstuk (190€ :crazy:)
Moet er nog aan wennen en discipline aan de dag leggen om dit effectief elke dag in te steken.

Heb sinds 14 dagen ook een op maat gemaakte mondstuk (190€ :crazy:)
Moet er nog aan wennen en discipline aan de dag leggen om dit effectief elke dag in te steken.
Dat went vrij snel. Heb het nu iets meer dan een jaar en ik slaap nu beter met dan zonder.

Heb je geen terugbetaling gekregen? Ik moest eerst 8 sessies kine volgen, dan moest de tandarts bevestigen dat dat niet voldoende was als oplossing en door het dan pas te laten maken kreeg ik meer dan 100 euro weer van het ziekenfonds.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan