Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rip in peace Chandler Bing
Matthew Perry gestorven na hartaanval op zijn 54.
Maja ik ook.Ik volg diene op instagram, laatste foto is vanuit zijne jacuzzi waar ie in verdronken zou zijn na de hartaanval. Ook best luguber.
RIP, Chandler was mijn favoriet van Friends.54 jaar is nog te jong godverdomme. Ik dacht dat hij ouder was dan dat.
Ik wist al eerder van zijn verslavingen, neemt niet weg dat 54 nog te jong is om te sterven.Tsja, die leeftijd speelt hier niet echt een rol. Kerel heeft meer dan 30 jaar alcohol en andere drug-verslavingen achter de rug.
Verbaasde me wel dat zelfs tijdens de Friends-periode hij meer dan de helft van de tijd al met zware verslavingen kampte.
Wil hier gewoon even zielig zijn over mijn rottend karkas.
Bel vooral snel genoeg voor mri (kan ook zonder voorschrift al) zodat wachttijd al begint te lopenVorig jaar vrij van de ene dag op de andere écht last van mijn rug gekregen. Was al sinds zwangerschap één dat de rechter-onderrug af en toe ferm pijn deed, niks dat pijnstillers niet rechttrokken. Maar dit was echt van een heel ander kaliber, volledige onderrug voelde als van beton maar dat aan het barsten was (beste beschrijving voor het gevoel), tussen de schouders idem, handen en bovenarmen die gewoon ‘pijn’ deden (je kent dat gevoel, gewoon ‘pijn’) en bovenbenen die krampten. De rugpijn straalde rondom naar de buik, wat dan voelde als toen indertijd mijn tweede zwangerschap een uterusruptuur had (dat doet veel pijn).
Ik ben niet bij een kinesist geraakt - eigen schuld, ik weet het - maar augustus, september liep het eigenlijk heel goed. Ik nam ‘s morgens een pijnstiller en ik kon heel de dag in wezen goed doorkomen. Vorige vrijdag compleet terug naar af en erger. Geen pijnstiller die er door komt. Mijn heupen voelen werkelijk alsof ze in stukken gebroken zijn, ik kan niet goed slapen want ik ben een zijslaper en dat gaat dus voor geen meter.
** dokter gaat doorverwijzen voor een scan, kan aan diabetes liggen of wear & tear of iets compleet anders. Ik ben er mij van bewust dat ik vroeger ‘serieus’ had moeten laten kijken, maar als het dan beter voelt, dan is er altijd wel iets dringender te doen vaneigens.Wil hier gewoon even zielig zijn over mijn rottend karkas.
![]()
dat was toen toch redelijk bekend, zeker in de roddelpers?
Erger me ook aan incomplete handleidingen enz. Doet ge dan alles volgens het boekske, maar merk je dat er compleet relevante stukken missen...![]()
Google Pixel 6a Vervanging van het scherm
Deze reparatiehandleiding is door iFixit-personeel geschreven, en wordt niet officieel erkend door Google. Lees hier meer over onze...www.ifixit.com
Al een paar uur aan het tsjoolen dat het geen naam heeft. Zogezegd is het 2 minuten die iOpener erop leggen en het komt los. Ja tarara. Eerst en vooral is het niet duidelijk hoe warm dat ding moet/mag worden. "30 seconden in de microgolf", jah, op hoeveel watt? 300? 1000? Nogal een verschil eh. Intussen al 5-6 keer, de laatste paar keer op 1000W. Al veel langer op laten liggen dan 2 minuten telkens. Er komt echt 0,0 beweging in, of de zuignap komt zelf al los.
Hopelijk moet je dan ook nooit verder dan de kerktoren reizen naar een andere tijdszone. The horrorIeder half jaar datzelfde gemekker in de gazetten over de nadelen van switchen tussen zomer- en wintertijd. Schaf het dan af hé. Die switch naar wintertijd is niks maar van dat switchen naar zomertijd duurt het altijd weken tegen dat mijn lichaam met dat uur vroeger opstaan mee is.

Die zomertijd is ook een aanslag op het lichaam. Volgens onze ligging zouden we eigenlijk hetzelfde uur moeten hebben als Engeland. Maar toen de Duitsers hier binnengevallen zijn hebben ze praktisch heel Europa naar hun tijdrekening omgezet. Achter WO1 hebben ze nog de moeite gedaan om terug naar de normale tijd te gaan. Na WO2 dachten ze verzekerst: die mannen staan hier binnen de kortste keren weer binnen, we doen dat niet meer. Dus leven we sindsdien continu met een uur verschil op de natuurlijke biologische tijd, en in de zomer zelfs 2u.Ieder half jaar datzelfde gemekker in de gazetten over de nadelen van switchen tussen zomer- en wintertijd. Schaf het dan af hé. Die switch naar wintertijd is niks maar van dat switchen naar zomertijd duurt het altijd weken tegen dat mijn lichaam met dat uur vroeger opstaan mee is.