Half september aangereden met mijn wagen... moeten wachten tot 3 oktober voor expertise.
Die gast heeft just een paar foto's genomen met een tablet. Die foto's had ik zelf thuis ook wel kunnen nemen denk ik dan...
En dan vertelden ze: wij maken een bestek op en sturen het naar de verzekering, die moeten dan beslissen de schade hersteld wordt of dat het total loss wordt. Dat kan tot 3 weken duren...
Gisteren voormiddag (2 weken en 6 dagen later) telefoon van de firma die het bestek zou opmaken.
"Ja, je hebt nog geen waarde bepaling laten doen zie ik hier?"
"Euhm... bedoel je de expertise?"
"Ja"
"... ... ... ... ... ik ben hiervoor langs geweest op 3 oktober in het filiaal in Gent"
"Ah oei, oei, oei. Ja... kga het navragen"
"Dus... ze hebben hier op 3 weken tijd nog niks voor gedaan???"
"..."
Gisteren avond telefoon... filiaal Gent:
"Der is hier iets mis gegaan, we zijn de foto's kwijt, kunde nog eens terug langs komen?"
FUCK SAKE. Ja want ik kan niks leukers bedenken dan met een auto die met 99% zekerheid total loss gaat verklaard worden nóg eens Gent binnen te rijden naar een carroseriebedrijf dat zo dom is van zich te vestigen langs de binnenring van Gent... daar waar ze de auto eigenlijk weg willen. In plaats van een carroseriebedrijf te leggen op een plaats die vlot bereikbaar is zoals ergens tegen de E40 of langs de R4...