Oldskooler
Well-known member
Het verkeer tegenwoordig toch, jeetje.
Op de 25 min. die ik enkel moet.
Afdraaien aan een irritant kruispuntje dat steeds vast zit.
Ik heb lichten, worden groen, wil links afdraaien, en ze staan voor u geblokkeerd. Ze zien u afkomen, maar toch rijden ze nog verder om u te blokkeren, laten geen opening. Is telkens zo.
Dan een stuk waar de busstrook even overgaat op de gewone weg.
Er komt effectief een bus af, die zich invoegt voorrang gewoon nemend. Peert gewoon door.
Je schat dat al in, geeft marge dat die bus voor u komt. Is dat zo'n lange harmonicabus yikes. Rakelings langs mijn auto.
De autostrade op, een korte oprit. Iedereen snelheid halend, proberen in te voegen.
Komt daar een fluppo rustig af die tegen 90 rijdt.
Dus al die oprijders daarachter op hun remmen.
Zit je gekneld tussen die fluppo die zo rustig verder rijdt, en het linkse baanvak waar ze u voorbij zoefen.
Een bestelwagen die begint te slalommen. Wsl op zijn gsm of zo bezig.
3 baansvak. Ik in het midden, wilt die vrachtwagen rechts ineens naar het midden komen, terwijl ik al gekneld zat.
Een wagen met een remork voor me. Ineens allemaal getik tegen mijn auto.
Kwam wsl uit die zijn remork gevlogen, puinafval of zo.
Effectief wat putjes in mijn raam, hopelijk worden ze niet groter, maar ik vrees er voor.
Zo gaat dat.
Nood aan een brutale actiefilm nu.
--
oh ja:
Op de 25 min. die ik enkel moet.
Afdraaien aan een irritant kruispuntje dat steeds vast zit.
Ik heb lichten, worden groen, wil links afdraaien, en ze staan voor u geblokkeerd. Ze zien u afkomen, maar toch rijden ze nog verder om u te blokkeren, laten geen opening. Is telkens zo.
Dan een stuk waar de busstrook even overgaat op de gewone weg.
Er komt effectief een bus af, die zich invoegt voorrang gewoon nemend. Peert gewoon door.
Je schat dat al in, geeft marge dat die bus voor u komt. Is dat zo'n lange harmonicabus yikes. Rakelings langs mijn auto.
De autostrade op, een korte oprit. Iedereen snelheid halend, proberen in te voegen.
Komt daar een fluppo rustig af die tegen 90 rijdt.
Dus al die oprijders daarachter op hun remmen.
Zit je gekneld tussen die fluppo die zo rustig verder rijdt, en het linkse baanvak waar ze u voorbij zoefen.
Een bestelwagen die begint te slalommen. Wsl op zijn gsm of zo bezig.
3 baansvak. Ik in het midden, wilt die vrachtwagen rechts ineens naar het midden komen, terwijl ik al gekneld zat.
Een wagen met een remork voor me. Ineens allemaal getik tegen mijn auto.
Kwam wsl uit die zijn remork gevlogen, puinafval of zo.
Effectief wat putjes in mijn raam, hopelijk worden ze niet groter, maar ik vrees er voor.
Zo gaat dat.
Nood aan een brutale actiefilm nu.
--
oh ja:
Laatst bewerkt: