Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bwa is da zo raar?
Ik heb ook visa zodat ik gemakkelijk in het buitenland kan betalen. Waarom zou ik in Belgie met visa betalen?
Op die 10 jaar hier denk ik 1 maal bewust in België gebruikt, denk toen we in Ikea redelijk ingekocht hadden. Slechts 1 keer ga ik in een Belgische winkel fysiek die kaart in het toestel duwen, dat is als ik een nieuwe krijg en die moet "geactiveerd" worden. Weet zelfs niet of je die door online gebruik kan activeren? Ga altijd naar een fysieke winkel daarvoor.
Maar kan mij wel voorstellen dat als je dat niet doet en die kaart wordt gebruikt in het buitenland als 1e keer dat er rode lampen afgaan bij visa/bank.

Ik begrijp dat het de moment van oogst is, maar om nu om 23u48 te starten met heel uw veld maïs af te doen... Dat vind ik echt asociaal en absoluut onaanvaardbaar. Volgende x bel ik meteen de politie wegens nachtlawaai.
Die moeten dat allemaal gelijktijdig op een bepaald moment doen. De tijdspanne is kort en die pikdorsers huren ze per uur. "Betaal dan voor nen helen dag en gebruik ze enkel overdag!" De marges zijn nu al flinterdun en zo'n machine kost stukken van mensen.

Qmusic vermoed ik? Ik ben oprecht als ik zeg dat ik zelden zoiets slechts heb gehoord, gezien of ervaren als Qmusic. Van de kutmuziek die steeds herhaald wordt tot de allerergste BV kontlikkende DJs, het is gewoon een verzameling pure kak. Alhoewel, ik denk dat zelfs kak beter is dan Qmusic. Want ik zou oprecht nog liever luisteren naar een compilatie van scheten en geluiden van stront die in de wc valt dan naar Qmusic.

En het ergste is dat quasi al die DJs zichzelf énorm goed vinden. En die hebben geen enkel greintje talent. Zo een Jolien Roets is tenminste nog sympa en een Dorothee Dauwe kan zich nog goed redden. Maar al de rest? Vreselijk. Maarten Vancoillie voorop. Wat een kwal. Zo ongrappig, onboeiend, onopmerkelijk en toch zo gedwongen aanwezig. Elke BV die langskomt wordt ook zo verafgood en afgejost dat het niet meer normaal is. En dan die exponenten van Vlaamse/Hollandse rotmuziek zoals Metejoor of Gers Pardoel die dan een concertje komen geven op Qmusic ofzo, waarna men vervolgens één van die nummers 97946 keer afspeelt per dag.

Of de wereld is weer aangevallen door een nieuwe reeks van 'Liefde voor Muziek', waar een stel artiesten die al 13 jaar geen nummer meer op de radio hebben gekregen worden gebundeld met één half competente artiest waarna men dan gaat circlejerken over elkaars nummers. Alsof het niet erg genoeg is dat mensen moeten doen alsof Belle Perez een 'repertoire' heeft, gaan die andere niemendallen die nummers dan ook nog eens herdoen ook. En dan gaat Qmusic u met die misbaksels op uw hoofd slaan op dagelijkse basis.

Wat een farce. Qmusic stond religieus op bij mijn vorige werk. Maakte niet uit hoe vaak ik het ging afzetten, een of andere gestoorde griezel daar bleef het opnieuw opzetten. Vreselijk. Letterlijk een van de katalysatoren voor mijn vertrek.

Ooit Wim Oosterlinck bezig gehoord in een podcast (ik denk WTAA) over dat hij de grondlegger/bezieler is van dat kinderachtig/circlejerk/hysterisch/spelletjes/veel te blij gedoe en het bellen naar luisteraars.

Die was daar zo fier over bezig en het enige dat ik toen dacht was: "die kerel moet dood!" Alles wat er mis is aan radio hier in België komt door hem.

Hij zegt: "voor die paar mensen dat daar over klagen" dat weegt niet op tegen de hoeveelheid luisteraars. Maar ik weet niet dat die beseffen hoeveel "luisteraars" gewoon geen andere keuze hebben. Dat die zender opstaat op hun werk, in de winkels,...

Ik luister heel graag naar Lieven Scheire, en onder andere zijn "Nerdland weekoverzicht" beluister ik. Maar dat is een "Q podcast". Dus eerst reclame die dubbel zo luid is als de rest, dan die 2 presentatoren (Maarten Vancoillie en Dorothee Dauwe) die van het verschrikkelijkste zijn dat ik al gehoord heb. Om dan 2 minuten Lieven iets interessants te horen zeggen met terug die 2 ertussen gevolgd door nog eens veel te luide reclame. Dit zijn "afleveringen" van 5 minuten of zo, in een podcast-app.

En voor het vetgedrukte:

Laatst bewerkt:
Ooit Wim Oosterlinck bezig gehoord in een podcast (ik denk WTAA) over dat hij de grondlegger/bezieler is van dat kinderachtig/circlejerk/hysterisch/spelletjes/veel te blij gedoe en het bellen naar luisteraars.
Klopt, die heeft het ook al verkakt op Willy. Eén kleutertuin, die zijn ochtend"show". Willy was er voor de ouwe StuBru zakken gelijk ik die muziek + om het uur nieuws willen en verder geen gemekker van luisteraars of BV's opbellen. Nog een geluk dat het alleen in de ochtend zo is.
Met Thomas De Soete is het nog erger.
(edit: tis dus 's morgens Thomas DS en Wimpie in de avondspits waarbij Thomas toch de ergste van de twee is, ik haal die door mekaar)

Klopt, die heeft het ook al verkakt op Willy. Eén kleutertuin, die zijn ochtend"show". Willy was er voor de ouwe StuBru zakken gelijk ik die muziek + om het uur nieuws willen en verder geen gemekker van luisteraars of BV's opbellen. Nog een geluk dat het alleen in de ochtend zo is.
Met Thomas De Soete is het nog erger.
Of met Iwein Segers, Marcel Vanthilt, Stijn Meuris ..........

Ik begrijp dat het de moment van oogst is, maar om nu om 23u48 te starten met heel uw veld maïs af te doen... Dat vind ik echt asociaal en absoluut onaanvaardbaar. Volgende x bel ik meteen de politie wegens nachtlawaai.
Mijn haat voor boeren en hun moordmachines is bij deze nog groter geworden. Vorige week moeten uitwijken in de gracht (bijna) omdat boer met zijn moordmachine voorrang van links nam.

Allez, mensen kunnen dan nu reageren met 'is maar 1x per jaar, maak je niet druk' of 'zonder boeren geen eten op uw bord' of 'de boeren hebben het al moeilijk genoeg'. Dat laatste ook, is er precies niet aan te zien met al hun kasten van huizen.

/einde ergernis
Allè weer een verzuurde Vlaming die op zijn openbebouwing in het groen/op den buiten gaat wonen en nie om kan met de geluiden.

Gaat dan in de stad wonen hè! :unsure:

Die boeren storen mij eigenlijk niet, die camions die een ganse nacht gelijk zotten rondrijden (liggen er ook elk jaar wel enkele op hun kant) iets meer

Dit kan op zoveel plaatsen, maar here we go:

“Als ik iets te verbergen had, dan had ik die auto al lang verkocht”, klinkt het boos. De eigenaar van de auto klaagde bij zijn buurman in de sociale woningsblok waar ze allebei wonen.

Excuseer?! :unsure: :rofl:

Dit kan op zoveel plaatsen, maar here we go:

“Als ik iets te verbergen had, dan had ik die auto al lang verkocht”, klinkt het boos. De eigenaar van de auto klaagde bij zijn buurman in de sociale woningsblok waar ze allebei wonen.

Excuseer?! :unsure: :rofl:
Prio's leggen he.

De usual suspects die recent nog aangaven om voor het Vlaams Belang te stemmen en er altijd als de kippen bij zijn in BG racisme topics, die nu zogezegd zééér gechoqueerd zijn door een zigeuner uitspraak van Rousseau waardoor die zéker ontslag moet nemen want onaanvaardbaar racisme :rofl:

Ben nu wel eens benieuwd hoe het gaat aflopen met mijn aankoop, de winkel heb ik gemaild, men bestelling is aangekomen en mag ik morgen gaan afhalen.
Als ik die meekrijg zonder dat er een bedrag van de rekening gaat stuur ik world line nog een boeketje bloemen :D
Net een mail gekregen dat mijn bestelling klaar staat om af te halen.
Hier staat ook bij: uw bestelling werd reeds betaald :unsure:

Zo dus, stel ik krijg die seffes zo mee. Is dat dan diefstal?

slecht nieuws gekregen van de dokter...

m'n neefje moet zijn arm laten amputeren, na die aanval van die rottweiler. is niet meer te redden...
die andere arm zou "normaal" wel nog moeten herstellen...

Vanavond gaan bezoeken. zal geen prettig bezoek zijn denk ik :(

Er is een tijd geweest waar Jeroen Verdick te gast was bij Vincent Live op Q music. Dat was het ergste wat ik ooit gehoord heb. Cringe as fuck. Zelfverklaarde komiek komt wat grapjes maken over de actualiteit. Grappen waarvan mijn kleuter ze zou afdoen als 'humor voor baby's' terwijl de DJ met gast van Q music alles op alles zetten om non-stop extreem geforceerd te blijven lachen.

Onlangs één of andere DJ, geen idee wie, die op de middag een verhaal vertelde met bijhorende spannende muziek. Het begon zo: 'mijn mama en papa hebben een beslissing gemaakt... *pauze met spannende muziek* om deze zomer niet op reis te gaan... *veel te lange pauze* ze hebben slecht weer gehad en normaal gaan ze nu (net na zomerverlof) altijd op reis... *pauze* dit jaar niet... *pauze* en voor de eerste keer dat zij niet op reis gaan... *pauze* gaat het heel de week enorm schoon weer zijn... *melodramatische muziek* en ik ben zo blij voor hen... *pauze* mama! papa! Geniet van het mooie weer! *muziek begint te spelen*

Het feit dat al zo'n zaken blijven draaien zegt veel over de bevolking.

Is dat al lang of valt het me nu pas op dat er advertenties zijn op dit forum? (toch een kleine ergernis ook al snap ik het wel...)
Weet het niet helemaal vanbuiten maar kan je normaal aan- of afzetten in je profielinstellingen. Maar zoals gezegd ik weet niet of iedereen dat kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan