Qmusic vermoed ik? Ik ben oprecht als ik zeg dat ik zelden zoiets slechts heb gehoord, gezien of ervaren als Qmusic. Van de kutmuziek die steeds herhaald wordt tot de allerergste BV kontlikkende DJs, het is gewoon een verzameling pure kak. Alhoewel, ik denk dat zelfs kak beter is dan Qmusic. Want ik zou oprecht nog liever luisteren naar een compilatie van scheten en geluiden van stront die in de wc valt dan naar Qmusic.
En het ergste is dat quasi al die DJs zichzelf énorm goed vinden. En die hebben geen enkel greintje talent. Zo een Jolien Roets is tenminste nog sympa en een Dorothee Dauwe kan zich nog goed redden. Maar al de rest? Vreselijk. Maarten Vancoillie voorop. Wat een kwal. Zo ongrappig, onboeiend, onopmerkelijk en toch zo gedwongen aanwezig. Elke BV die langskomt wordt ook zo verafgood en afgejost dat het niet meer normaal is. En dan die exponenten van Vlaamse/Hollandse rotmuziek zoals Metejoor of Gers Pardoel die dan een concertje komen geven op Qmusic ofzo, waarna men vervolgens één van die nummers 97946 keer afspeelt per dag.
Of de wereld is weer aangevallen door een nieuwe reeks van 'Liefde voor Muziek', waar een stel artiesten die al 13 jaar geen nummer meer op de radio hebben gekregen worden gebundeld met één half competente artiest waarna men dan gaat circlejerken over elkaars nummers. Alsof het niet erg genoeg is dat mensen moeten doen alsof Belle Perez een 'repertoire' heeft, gaan die andere niemendallen die nummers dan ook nog eens herdoen ook. En dan gaat Qmusic u met die misbaksels op uw hoofd slaan op dagelijkse basis.
Wat een farce. Qmusic stond religieus op bij mijn vorige werk. Maakte niet uit hoe vaak ik het ging afzetten, een of andere gestoorde griezel daar bleef het opnieuw opzetten. Vreselijk. Letterlijk een van de katalysatoren voor mijn vertrek.