Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooral deze zin in de mail dan "We willen graag onze waardering tonen. Daarom bieden we een Premium-proefperiode van 1 maand aan (ook als je al eerder een proefperiode hebt gehad)."

Merci Youtube, echt...Merci....

Hier voorlopig nog alles hetzelfde. Verdwijnt het Lite abo dan?

Jong meisje zien werkelijk vluchten in de lift, dikke tranen wegens gepest op de speelplaats. Als leerkracht stuur je die dan door naar de begeleiding maar als moeder zou je liefst op die speelplaats een paar koppen tegen elkaar kletsen.
Heb je dan niet de urge om dat uit te zoeken en lam te leggen?

Heb je dan niet de urge om dat uit te zoeken en lam te leggen?
Absoluut, maar ik kom niet in die graad, dus ken ze niet en daarmee is wat ik kan doen (de schrik die ik er kan insteken) nihil eigenlijk en op tien minuten pauze is de ‘ja maar hij zei en zij zei’ niet te ontwarren. Ik heb het doorgegeven aan de klastitularis.

Vooral deze zin in de mail dan "We willen graag onze waardering tonen. Daarom bieden we een Premium-proefperiode van 1 maand aan (ook als je al eerder een proefperiode hebt gehad)."

Merci Youtube, echt...Merci....

Deze morgen wakker geworden met kramp in mijn been, direct rechtgestaan om er druk op uit te oefenen zoals met voetkramp maar is minder efficient. Nu 12u later doet mijn been nog zeer gelijk een blauwe plek. :(

Plezant is anders wi, gelukkig dat ik niet veel moet rondwandelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan