Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik ben nu zelden iemand die rap zou durven klagen over das echt te duur maar 57 euro voor wat rauwe vis is ronduit schandalig idd (of t moeten enorme hoeveelheden zijn).

Ik sta carrion volledig bij in deze!
Sushi! 😍
En het vraagt toch wel enige handigheid om het zelf te kunnen maken veronderstel ik. Ik heb alvast niet de ambitie het zelf te proberen!

Mijn gsm is deze middag knal op z’n scherm gevallen, scherm gebarsten, allemaal verticale groene strepen en in de rechterbovenhoek een zwart stuk 😩 als het de moment is van de ecocheques eens kijken voor een refurbished iPhone en dan de sterkste case die er bestaat. Deze moet ‘t dan wel nog even uitzingen.

Dan deze avond met nog wat appels die op moesten een appelcake beginnen bakken. Bijna vergeten om op het einde nog een snuifje zout toe te voegen dus ik pak het zoutvat. In plaats van de kleine gaatjes, het grote gat gebruikt 😤 Het meeste er nog af kunnen scheppen maar de cake is toch wel een tikkeltje te zout 😖

Mijn gsm is deze middag knal op z’n scherm gevallen, scherm gebarsten, allemaal verticale groene strepen en in de rechterbovenhoek een zwart stuk 😩 als het de moment is van de ecocheques eens kijken voor een refurbished iPhone en dan de sterkste case die er bestaat. Deze moet ‘t dan wel nog even uitzingen.

Dan deze avond met nog wat appels die op moesten een appelcake beginnen bakken. Bijna vergeten om op het einde nog een snuifje zout toe te voegen dus ik pak het zoutvat. In plaats van de kleine gaatjes, het grote gat gebruikt 😤 Het meeste er nog af kunnen scheppen maar de cake is toch wel een tikkeltje te zout 😖
Het zit je niet mee met de apples he. Gelukkig is je cake niet met de bovenkant tegen de grond gegaan :unsure:

Ik sta carrion volledig bij in deze!
Sushi! 😍
En het vraagt toch wel enige handigheid om het zelf te kunnen maken veronderstel ik. Ik heb alvast niet de ambitie het zelf te proberen!
Na een paar keer proberen lukt me dat al aardig, heel moeilijk is het eigenlijk niet. Er kruipt vooral tijd in.

Sushi is sowieso toch altijd al overpriced voedsel geweest? Nooit gesnapt dat mensen daar zoveel geld voor willen geven.
Ik heb da nog nooit in m'n leven gegeten eigenlijk...

Ik ga dat 100% zeker lekker vinden, maar ik heb het idd altijd al overpriced gevonden. En nooit de moeite gevonden om het eens te proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan