Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
44 stuksJa ik ben nu zelden iemand die rap zou durven klagen over das echt te duur maar 57 euro voor wat rauwe vis is ronduit schandalig idd (of t moeten enorme hoeveelheden zijn).
Omdat ik dat lekker vind?Sushi is sowieso toch altijd al overpriced voedsel geweest? Nooit gesnapt dat mensen daar zoveel geld voor willen geven.

Ja natuurlijk, das zoals mensen ook 600 euro geven voor een concert van Beyonce: ge doet maar he. Maar het blijft gewoon overpriced voedsel.Omdat ik dat lekker vind?
Da’s gelijk thuis friet bakken, dat is ook nooit hetzelfde als een echte frituur.Ge kunt dat perfect zelf maken natuurlijk, maar daar kruipt dan weer tijd in![]()
Da’s gelijk thuis friet bakken, dat is ook nooit hetzelfde als een echte frituur.
Afgesproken dan. Wanneer kan ik uw handgemaakte fritten en sushi komen eten?Ik ben ni akkoord!
Als ik de friteuse binnen zet, heb ik wel het gevoel nog een week lang in de frituur te zitten.Da’s gelijk thuis friet bakken, dat is ook nooit hetzelfde als een echte frituur.
Ossewit gebruiken!Da’s gelijk thuis friet bakken, dat is ook nooit hetzelfde als een echte frituur.
als het de moment is van de ecocheques eens kijken voor een refurbished iPhone en dan de sterkste case die er bestaat. Deze moet ‘t dan wel nog even uitzingen.
Het meeste er nog af kunnen scheppen maar de cake is toch wel een tikkeltje te zout 
Het zit je niet mee met de apples he. Gelukkig is je cake niet met de bovenkant tegen de grond gegaanMijn gsm is deze middag knal op z’n scherm gevallen, scherm gebarsten, allemaal verticale groene strepen en in de rechterbovenhoek een zwart stukals het de moment is van de ecocheques eens kijken voor een refurbished iPhone en dan de sterkste case die er bestaat. Deze moet ‘t dan wel nog even uitzingen.
Dan deze avond met nog wat appels die op moesten een appelcake beginnen bakken. Bijna vergeten om op het einde nog een snuifje zout toe te voegen dus ik pak het zoutvat. In plaats van de kleine gaatjes, het grote gat gebruiktHet meeste er nog af kunnen scheppen maar de cake is toch wel een tikkeltje te zout
![]()

Als ge nog een adresje zoekt niet te veraf van u..Omdat ik dat lekker vind?
57 euro voor 44 stuks is echt wel duur.44 stuks
Na een paar keer proberen lukt me dat al aardig, heel moeilijk is het eigenlijk niet. Er kruipt vooral tijd in.Ik sta carrion volledig bij in deze!
Sushi!
En het vraagt toch wel enige handigheid om het zelf te kunnen maken veronderstel ik. Ik heb alvast niet de ambitie het zelf te proberen!
Afgesproken dan. Wanneer kan ik uw handgemaakte fritten en sushi komen eten?
Count me in!

Ik heb da nog nooit in m'n leven gegeten eigenlijk...Sushi is sowieso toch altijd al overpriced voedsel geweest? Nooit gesnapt dat mensen daar zoveel geld voor willen geven.