Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
al 3 keer proberen trein tickets te kopen vandaag met mijn visa kaart op officiële website van Zwitserse railway.

Nadat ik de pin code ingeef van mijn visa kaart, komt er op het scherm "pin ok". maar dan springt hij naar de website terug en zegt "error , try again later".

Dus geen mail met tickets. Hopelijk dan ook straks geen 3 keer aangerekend.

Heel erg vreemd, voordien ging dat probleemloos. Ik zit ook nog niet aan mijn limiet, dus zou niet weten hoe dat komt.
Heb ik ook al gehad en toen bleek dat ik de kaart geblokkeerd had in de app

GSM zijn batterij was zo versleten als maar kan, nieuwe batterij laten plaatsen. 5 uur later eerst alles een gele tint daarna volledig gedaan.

Mijn oude LG G3 dan maar voorzien van een simkaart en op de laptop opgestart en de zoektocht naar een nieuwe veel te dure gsm gestart.

Vind dat ook eigenlijk, als je iemand dient te vieren zijn het de ouders want de jarige heeft geen verdienste aan zijn geboorte. Maar als je zo'n zaken luidop zegt, word je meestal scheef bekeken.
Elk jaar opnieuw met mijn verjaardag claimt mijn ma die dag ook. Ze stuurt ook vanaf smorgens vroeg berichten met "en nu begonnen de weeën." " en nu was mijn water gebroken" " en nu lag je in mijn armen" en dat gaat zo heel de dag door.

Elk jaar opnieuw met mijn verjaardag claimt mijn ma die dag ook. Ze stuurt ook vanaf smorgens vroeg berichten met "en nu begonnen de weeën." " en nu was mijn water gebroken" " en nu lag je in mijn armen" en dat gaat zo heel de dag door.
Ik zou gewoon terug antwoorden. "En nu zorg ik ervoor dat uw poes nooit meer hetzelfde zou zijn. "
Kwestie van uw "beleving " een mee te geven.

Ik zou gewoon terug antwoorden. "En nu zorg ik ervoor dat uw poes nooit meer hetzelfde zou zijn. "
Kwestie van uw "beleving " een mee te geven.
PlotTwist : En plots kwam boven dat hij via een keizersnede kwam en zijn bericht nog fouter overkwam..

Zo erg is het gelukkig nog niet, maar die van mij stuurt wel pas op het moment dat ik geboren was. Dus ik ben wel blij dat dat op de middag was ipv 's nachts :unsure: .

Stuur haar eens terug: "bedankt mama, dat je me X jaar geleden niet ingeslikt hebt"

Jong meisje zien werkelijk vluchten in de lift, dikke tranen wegens gepest op de speelplaats. Als leerkracht stuur je die dan door naar de begeleiding maar als moeder zou je liefst op die speelplaats een paar koppen tegen elkaar kletsen.

Hier in het centrum is een parking met daaraan grenzend wat winkels en een fitness. De lijnbussen keren daar ook omdat het de eindhalte is. Gisteren post in de lokale fb-groep over hoe zo'n gelede bus zich niet kon keren en dus zijn halte niet kon bereiken, want er stond een Dodge Ram geparkeerd. Het is te zeggen, hij stond half uit de parkeerplaats waardoor de doorgang te smal werd. Oproep om de eigenaar te vinden want dat was misschien sneller dan de politie te bellen.

Een hoop reacties over hoe (gebaseerd op één foto vanuit een slechte invalshoek) die bus eigenlijk gemakkelijk doorkon en zij het anders wel zouden doen.

Shit zeg, zoveel gepensioneerde buschauffeurs in onze gemeente, moet toch echt een statistische outlier zijn.

Laatst bewerkt:
YouTube beëindigt plots m'n Premium Lite abo en verwijst me door naar Premium (5€ duurder)

Leuk.
Vooral deze zin in de mail dan "We willen graag onze waardering tonen. Daarom bieden we een Premium-proefperiode van 1 maand aan (ook als je al eerder een proefperiode hebt gehad)."

Merci Youtube, echt...Merci....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan