Periodieke ergernis van het Proximus callcenter / sales dinges:
- Hallo met Thomas
- Dag Thomas met huppeldepup van Proximus. Ik merk dat u een business account heeft voor de firma X.
- Euh... ja.
- Wij hebben nieuwe pakketten en daardoor zou u voor dezelfde service minder per maand betalen.
- Ok, fijn.
- Ik ben van de planning en zou graag een afspraak maken met onze regionale sales dinges. Wanneer heeft u een kwartier.
- Euh, goh... moet dat. Als ik minder ga betalen voor dezelfde service dan mag je dat gerust aanpassen. Ik denk dat de essentie al vermeld is en zie niet in waarom iemand daar nog een kwartier voor nodig heeft.
- Dat kunnen we helaas niet doen meneer.
- Dus Proximus kan klanten dezelfde service geven voor een lagere prijs maar dan moeten die klanten wel eerst een kwartier iemand op bezoek krijgen voor de uitleg?
- Klopt meneer.
- Slaat nergens op vind ik.
- Dag meneer, tot genoegen
Einde gesprek.
Ik vraag me oprecht af of dat er iemand van sales/marketing/klantenservice met gezond verstand en hoog genoeg op de rangorde bij Proximus zelf al 's zo'n gesprekken heeft meegemaakt?
Ik ben enkel klant van Proximus omdat ik te lui ben om van operator te veranderen. En nu hebben ze me laten weten dat ik dus teveel betaal