Hellsdinner
Crew Member
Jammer, onze frituurchinees was echt een dik success, is sindsdien vertrokken naar ergens anders en ik mis hem na 10 jaar nog steedsFrituur die overgenomen is door frietchinezen. Nu goed, daar is op zich niks mis mee, maar toen ik zondag ging was het toch wreed erg. Vroeger stond daar altijd drie à vier man personeel. Nu waren ze met twee. Eén voor te bakken en de andere voor de kassa. Ik geef mijn bestelling door en vraag een cheeseburger met curryketchup. Toevallig keek ik met een half oog mee naar het kassasysteem en zag dat hij alle sauzen overliep en toen aan zijn baas vroeg of warme curry hetzelfde was als curryketchup. Ik voelde de bui al hangen en zei dat hij dan maar tomatenketchup mocht nemen. Wederom ging hij in het systeem alle sauzen af en na vier keer de verkeerde saus gepakt te hebben vroeg hij aan zijn baas of tomagrec een afkorting was voor tomatenketchup. Quod non.
Duurde een half uur eer mijn bestelling klaar was, wat vroeger nooit het geval was.
.Was wel ne gast die vol met tatoos stond, verdenk nog steeds dat hij is moeten onderduiken voor Triad/Yakuza toestanden.

Zou nog een goeie film zijn, Ex Triad/Yakuza die onderduikt als frietchinees in een pitoresk vlaams dorpje.

.