Ja dacht al dat het aan mij lag.bah, die nieuwe google maps layout
wat een vorte kleuren
Trekt op niets.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dacht al dat het aan mij lag.bah, die nieuwe google maps layout
wat een vorte kleuren
Ik wou onlangs hier een T-shirt of hoodie kopen. Maar nergens zelfs maar een optie om een maat te kiezen.Dat er nog steeds websites zijn waar je niet kan filteren op maat (nee, niet Dildos-r-Us, die zijn uitstekend). Ik ga geen 112 pagina’s doorlopen om er achter te komen dat er 3 dingen in mijn maat zijn waarvan 2 uitverkocht.
Ohhh man, zo herkenbaar. Eerst de telefoon niet horen, want waarschijnlijk zijn ze d.m.v. overmatige blootstelling er doof voor geworden. En dan heeft die van die ´vriendinnen´ (aka mede gepensioneerden) die elke ochtend bellen om naar den bakker te gaan. Twee keer vlak achter elkaar en dan belt ons ma toch zeker niet terug en heeft ze een bezette lijn zeker, want ze was juist te laat met opnemen.Troost U, mijn ma heeft "laat de zon in je hart" van Willy Sommers als beltoon.
Ook max volume en 9/10 te laat om op te nemen. Toestel ergens in handtas, of sukkelen met de slider om te antwoorden. Dus altijd minstens 2x genot van deze klassieker.
Als kers op de taart ook standaard bellen op luidspreker, ook max volume uiteraard.
Je kan die PMD-zak ook nog in het containerpark kwijt.Overslapen, dus met de auto naar het werk gemoeten, files...
En in de haast vergeten mijn overvolle pmd-zak buiten zetten, dus die gaat ook 2 weken blijven staan
Herkenbaar, mijn voornaam is ook zo'n moeilijke omdat die vaak anders wordt geschreven. Dan moeten mensen dus naar mijn adres sturen, dat eruit ziet als het jouwe, en schrijven ze die toch verkeerd.Mensen die mijn naam niet juist kunnen schrijven als ze de juiste schrijfwijze in de mail hebben staan.
Mijn email adres is '[email protected]' en ik sluit dan nog af met Groetjes en mijn naam op correcte wijze getypt:' theelepel'.
Dan is het toch maar een kleine moeite om dat juist over te typen?
Ik moet eerlijk zijn dat we mijn dochter iets gelijkaardig hebben aangedaan met een Mexicaanse naam. Allezja, makkelijk uit te spreken, maar veel mensen schrijven een j waar het een y moet zijn, terwijl dat in het Spaans een wereld van verschil is.Troost jullie, mijn oma had bij mijn geboorte de verkeerde naam op het kaartje, dat ze aan mijn ouders gaf, geschreven.
Cojones ipv Coyones?Ik moet eerlijk zijn dat we mijn dochter iets gelijkaardig hebben aangedaan met een Mexicaanse naam. Allezja, makkelijk uit te spreken, maar veel mensen schrijven een j waar het een y moet zijn, terwijl dat in het Spaans een wereld van verschil is.

Yulia vs Julia?![]()
Niet zo gekend aan deze kant van de oceaan. Het probleem is dat de zachte "j" zoals in "jij" voor ons beiden kan zijn, terwijl in het Spaans j veelal wordt uitgesproken zoals "ch".Cojones ipv Coyones?![]()
Je zus?Zijde gij Jesus?![]()
wist ik op zich niet, rest alleen dat het nog redelijk ver is, en vroeg sluit. ik zal het wel in het gemeenschappelijke kot leggen (er staat daar zo'n vuilzakrekje, dus dat mag wel).Je kan die PMD-zak ook nog in het containerpark kwijt.
toen ik op mijn huidige job begonnen ben, heeft ICT het ook gepresteerd om mijn naam fout in te geven voor email-adres en login.Mensen die mijn naam niet juist kunnen schrijven als ze de juiste schrijfwijze in de mail hebben staan.
Mijn email adres is '[email protected]' en ik sluit dan nog af met Groetjes en mijn naam op correcte wijze getypt:' theelepel'.
Dan is het toch maar een kleine moeite om dat juist over te typen?
Kan ook niet overal. Bij ons alleszins niet.wist ik op zich niet, rest alleen dat het nog redelijk ver is, en vroeg sluit. ik zal het wel in het gemeenschappelijke kot leggen (er staat daar zo'n vuilzakrekje, dus dat mag wel).
Een collega van mij gebruikt al jaren een e-mailadres waar zijn achternaam verkeerd geschreven werd door de IT-dienst.toen ik op mijn huidige job begonnen ben, heeft ICT het ook gepresteerd om mijn naam fout in te geven voor email-adres en login.