Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bon mysterie is opgelost. Dat ze niet meer in een plastieken omslag zitten is vast en zeker om de plastiekberg tegen te gaan.
nee, dat is omdat de droge moppen van Jeroom wak werden in dat plastic.

(ik weet eigenlijk niet of er nog jeroom cartoons in de humo staan, het is jaren geleden dat ik nog eens een humo heb gelezen)

Tv shows/films die het een geweldig idee vinden om tinnitus te simuleren.. Ze zouden daar een waarschuwing voor mogen geven, zoals ze bij flitsende beelden doen :sop:

Pakje laten leveren in plaatselijke afhaal punt. Mail krijgen dat het geleverd is dus zo snel mogelijk het gaan ophalen. Kom ik op da punt sorry meneer maar wij doen al 3 maand geen pakjes meer. Waar da fk is mijn pakje dan geleverd...

Periodieke ergernis van het Proximus callcenter / sales dinges:

- Hallo met Thomas
- Dag Thomas met huppeldepup van Proximus. Ik merk dat u een business account heeft voor de firma X.
- Euh... ja.
- Wij hebben nieuwe pakketten en daardoor zou u voor dezelfde service minder per maand betalen.
- Ok, fijn.
- Ik ben van de planning en zou graag een afspraak maken met onze regionale sales dinges. Wanneer heeft u een kwartier.
- Euh, goh... moet dat. Als ik minder ga betalen voor dezelfde service dan mag je dat gerust aanpassen. Ik denk dat de essentie al vermeld is en zie niet in waarom iemand daar nog een kwartier voor nodig heeft.
- Dat kunnen we helaas niet doen meneer.
- Dus Proximus kan klanten dezelfde service geven voor een lagere prijs maar dan moeten die klanten wel eerst een kwartier iemand op bezoek krijgen voor de uitleg?
- Klopt meneer.
- Slaat nergens op vind ik.
- Dag meneer, tot genoegen

Einde gesprek.

Ik vraag me oprecht af of dat er iemand van sales/marketing/klantenservice met gezond verstand en hoog genoeg op de rangorde bij Proximus zelf al 's zo'n gesprekken heeft meegemaakt?

Ik ben enkel klant van Proximus omdat ik te lui ben om van operator te veranderen. En nu hebben ze me laten weten dat ik dus teveel betaal :)

Ik vraag me oprecht af of dat er iemand van sales/marketing/klantenservice met gezond verstand en hoog genoeg op de rangorde bij Proximus zelf al 's zo'n gesprekken heeft meegemaakt?
"Heb je interesse in dit nieuwe tariefplan dan kan je via de link in de mail die ik u straks stuur dit activeren/kiezen in het online portaal/..." was waarschijnlijk te moeilijk voor Proximus.

Abonnementen op gazet/boekskes/... die je wel online kan afsluiten maar niet online kan stopzetten. Bestaat daar eigenlijk geen wetgeving rond dat je moet kunnen opzeggen op dezelfde manier als je het abonnement hebt afgesloten?

Om dan nog wekenlang gestalkt te worden door callcenters die u plots een promo abonnement aanbieden.

nee, dat is omdat de droge moppen van Jeroom wak werden in dat plastic.

(ik weet eigenlijk niet of er nog jeroom cartoons in de humo staan, het is jaren geleden dat ik nog eens een humo heb gelezen)
Ja ze staan er nog in. Helaas.

Niet zeker wat Mamba zo grappig vond aan mijn post ma bon. :unsure:

Periodieke ergernis van het Proximus callcenter / sales dinges:

- Hallo met Thomas
- Dag Thomas met huppeldepup van Proximus. Ik merk dat u een business account heeft voor de firma X.
- Euh... ja.
- Wij hebben nieuwe pakketten en daardoor zou u voor dezelfde service minder per maand betalen.
- Ok, fijn.
- Ik ben van de planning en zou graag een afspraak maken met onze regionale sales dinges. Wanneer heeft u een kwartier.
- Euh, goh... moet dat. Als ik minder ga betalen voor dezelfde service dan mag je dat gerust aanpassen. Ik denk dat de essentie al vermeld is en zie niet in waarom iemand daar nog een kwartier voor nodig heeft.
- Dat kunnen we helaas niet doen meneer.
- Dus Proximus kan klanten dezelfde service geven voor een lagere prijs maar dan moeten die klanten wel eerst een kwartier iemand op bezoek krijgen voor de uitleg?
- Klopt meneer.
- Slaat nergens op vind ik.
- Dag meneer, tot genoegen

Einde gesprek.

Ik ben enkel klant van Proximus omdat ik te lui ben om van operator te veranderen. En nu hebben ze me laten weten dat ik dus teveel betaal :)
Al men mij voor zo'n zaken belt stap ik gewoon de week erna over naar een andere provider. Sorry maar je kan zo hele dagen met de klanten uw voeten spelen.

Een hele week bezig geweest voor een oplossing om mijn wagen van punt A, de garage, naar punt B, de keuring te krijgen op een legale manier.
Funny note : Deze is momenteel totaal geldig verzekerd op Chassisnummer.

Oplossing 1 : platen van een vorige auto op deze zetten voor 1 dag en de verzekering verwittigen ging niet want heb al 3 maanden geen platen meer na ongeval met vorige wagen en deze was technisch niet klaar om al in te schrijven.

Oplossing 2 : de "nieuwe" nationale nummerplaat, in het leven geroepen voor mensen zonder nummerplaat die hun wagen moeten vervoeren met oog op herstelling of keuring of dergelijke, is 20 dagen geldig.

Ideaal zou je denken tot je ze moet aanvragen : ik bel de verzekering en vraag hoe je deze aanvraagt.
" ja meneer dan moet je een formulier tot inschrijving hebben en daar plakken we een code op en dan krijg je van de de DIV een UA plaat.
Ik zeg dat ik net naar de keuring moet voor een roze formulier zodat ik nieuwe platen kan vragen dus hoe kan ik dan een formulier hebben als ik niet op de keuring geraak ?
"Ja meneer dan gaat een nationale plaat niet"
Nou dat was weer lekker 200% op zijn Belgisch geregeld.

Optie 3 : Van die mannen bellen met Z platen die langs komen.
Ik vind er 4 in mijn regio, nummer 1 bel ik Zaterdag en ging me vandaag laten weten om Donderdag of Vrijdag te gaan, niets van gehoord.

Nummer 2 bel ik Vrijdag " oh nee meneer volgende week heel druk en geen tijd "
Dezelfde persoon had een vriend eens gebruikt een tijd terug en toen ging elk moment van elke dag, nuja kan net pech zijn maar mijn wagen staat momenteel al een week klaar aan de garage dus die moet daar stilaan weg dus tijd is niet mijn vriend.

Nummer 3 " ja meneer kost 100 euro excl keuringskosten "
Ik zeg waar de wagen staat en vraag op dag X een afspraak.
"OH nee meneer als Wij de wagen moeten komen halen dan is het 150 euro, kan u niet tot bij ons komen en dan naar keuring"
Ja nee als ik platen had voor op de weg dan reed ik wel zelf naar de keuring.

Persoon 4 : bel ik gisteren en stuurt vandaag dat we Donderdag om 13u kunnen gaan, geen gezever over extra kosten om tot aan de wagen te komen en brengt hem ook zonder morren terug na de keuring, eindelijk iemand die de woorden van zijn zoekertje lijkt waar te maken.

Nu hopelijk er door zodat ik dit nooit meer hoef mee te maken, was afgekeurd de 1ste keer op uitlaat en steekt nu terug de stock uitlaat onder dus zou in orde moeten zijn.
Nationale plaat is nochtans makkelijk en handig. Alleen spijtig dat 'ie niet verlengbaar is...
Bel naar uw (capabele) verzekeraar en vraag een formulier tot inschrijving, gestempeld en ingevuld.
Kijk het na, vul alles in, en zeker nationale plaat aanduiden.

Stuur het op naar DIV of nog beter, ga naar de DIV. Eupen is een kantoor met een heel goede en bekwame dame aan de balie. Daar spreken ze trouwens de 3 talen.

De DIV checkt het na, en stuurt via Bpost de plaat naar u toe.

Aandachtspunten: kopie van inschrijvingsbewijs en laatste keuring zijn geloof ik nodig.

Pakje laten leveren in plaatselijke afhaal punt. Mail krijgen dat het geleverd is dus zo snel mogelijk het gaan ophalen. Kom ik op da punt sorry meneer maar wij doen al 3 maand geen pakjes meer. Waar da fk is mijn pakje dan geleverd...

Tijdje terug ook gehad en dat pakje was geleverd op het postkantoor.

TikTok geïnstalleerd.
Er zit een 'slim' algoritme achter dat de eerste minuten je interesses al vast legt.

Nu toonde TikTok mij de eerste minuut een filmpje van een Iman die die koran aan het lezen was. Heb daar iets te lang naar gekeken en nu is heel mijn feed Islamitsiche teksten en bikini-babes :unsure: Geraak er niet meer vanaf.

TikTok geïnstalleerd.
Er zit een 'slim' algoritme achter dat de eerste minuten je interesses al vast legt.

Nu toonde TikTok mij de eerste minuut een filmpje van een Iman die die koran aan het lezen was. Heb daar iets te lang naar gekeken en nu is heel mijn feed Islamitsiche teksten en bikini-babes :unsure: Geraak er niet meer vanaf.

Is in ieder geval al beter dan een feed vol met van die racistische "Save Europe" zever. 😂 Je moet gewoon genoeg refreshen (op dat huisje/"start" blijven duwen) en dan wordt je feed tamelijk gereset.
Tiktok algoritme is wel superieur, omdat het gewoon zo extreem random is. Sinds gisteren zit ik ineens in zo'n Harry Potter algoritme.

TikTok geïnstalleerd.

Islamitische Bikini Babes. Speciaal :unsure:

TikTok geïnstalleerd.

Dat trekt zich na een tijdje wel recht naar 100% bikini babes hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan