Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg naar
Net op trein gezeten bij "jeugd".

wollah, ik heb veel doekoe, ik ga met mijn kanker geld chique battas kopen...

Het waren geen allochtonen. Ik krijg al schrik als mijn zoon binnen 6jaar zo tegen mij begint te praten
Mijn puber zei deze ochtend: "is dat een witte t-shirt zonder iets op dat je aan hebt?"

Ik voelde me hip door de manier waarop hij het vroeg dus ik antwoord trots: "ja"

Zijn antwoord: "je bent precies een NPC"

Direct met mijn voetjes weer op de grond.

Zeg naar

Mijn puber zei deze ochtend: "is dat een witte t-shirt zonder iets op dat je aan hebt?"

Ik voelde me hip door de manier waarop hij het vroeg dus ik antwoord trots: "ja"

Volgende keer antwoorden "We zullen vanaf nu ook npc kleren voor u kopen" xD

Zeg naar

Wat is een NPC? :unsure:

@Googke maar echt, wtf?!?
Dat ging er bij ons toch een stuk professioneler aan toe toen ik nog op het secretariaat van een cvo werkte. 🙈
Courage! 💪🏻🤞

So, een loempia hier in de frituur kost 7 euro.
Aja, ik was vergeten dat BG problemen op een ander niveau zijn! Natuurlijk is zoiets een zwaarder kaliber, ik blijf jullie daar oprecht moedig vinden, ik ga het zelfs zo zeggen als er nog eentje iets zegt, zeg ik ‘wees blij dat je er geen loempia wil instoppen!’

Ma allez, wat had die dan verwacht? :laugh:
Tja, er zijn effectief lui die een slaatje kopen bij de MacDonalds of ne spaghetti bij de frituur.

Hoe kan het eigenlijk legaal zijn dat ze prijzen van appartementen zonder garage mogen afficheren om dan in de advertentie te plaatsen *garage verplicht bij te kopen voor 25.000€*?

Dat is hetzelfde als dat je een pak Cola gaat kopen en dat er halverwege de winkel een plakkaat hangt met *zak chips verplicht bij te kopen*.

Echt frustrerend om iets te zien en te denken “oh mooie prijs” om er dan 30 seconden later 25.000€ bij te moeten tellen.

Goh Mulan, ge hebt me iets verteld hahaha. Inderdaad gisteren contact opgenomen met dat secretariaat... :biglaugh:
Wat een soep zeg. Eerste keer gebeld om 12u en diegene aan de lijn wist totaal niks van uitschrijven, maar ging het bespreken met de directie.

Toen wist ik al wat voor vaart dit ging lopen. Om 17u gisteren nog eens gehoord hoever alles stond en ze zaten in overleg, maar het was zeker bekend en men ging me iets laten weten.

- Reden dat ik erachter zit, is dat het pas terug begonnen is en ik wie weet wat kan recupereren.

Nu vandaag weer eens gebeld met dat secretariaat. "En waar hebt u dat gelezen?" Dit is echt niet de gang van zaken om zomaar centjes terug te vragen, het is hier wel een school". ** Mevrouw bleef vragen naar waar en dit dat **.

Ze zei iets van een medisch attest. "Ah oké, en dan kan ik een deel terugkrijgen".
Secretariaat: "Ja, maar zo werkt het hier niet. We hebben 't genoteerd en ze gaat contact met u opnemen zodat u beter geholpen wordt blabla blablabla".

Ik: "Dus als ik dat attest kom binnenbrengen, krijg ik zo m'n geld (gedeeltelijk) terug".

Secretariaat: " U moet wel naar hier komen".

Dit gaat nog een scène geven. :biglaugh:

Afspraak bij de dokter gemaakt. Ik vind 't erg voor diegene die echt de dokter nodig hebben, maarja.
vb :

pagina 18.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan