Goh Mulan, ge hebt me iets verteld hahaha. Inderdaad gisteren contact opgenomen met dat secretariaat...

Wat een soep zeg. Eerste keer gebeld om 12u en diegene aan de lijn wist totaal niks van uitschrijven, maar ging het bespreken met de directie.
Toen wist ik al wat voor vaart dit ging lopen. Om 17u gisteren nog eens gehoord hoever alles stond en ze zaten in overleg, maar het was zeker bekend en men ging me iets laten weten.
- Reden dat ik erachter zit, is dat het pas terug begonnen is en ik wie weet wat kan recupereren.
Nu vandaag weer eens gebeld met dat secretariaat. "En waar hebt u dat gelezen?" Dit is echt niet de gang van zaken om zomaar centjes terug te vragen, het is hier wel een school". ** Mevrouw bleef vragen naar waar en dit dat **.
Ze zei iets van een medisch attest. "Ah oké, en dan kan ik een deel terugkrijgen".
Secretariaat: "Ja, maar zo werkt het hier niet. We hebben 't genoteerd en ze gaat contact met u opnemen zodat u beter geholpen wordt blabla blablabla".
Ik: "Dus als ik dat attest kom binnenbrengen, krijg ik zo m'n geld (gedeeltelijk) terug".
Secretariaat: " U moet wel naar hier komen".
Dit gaat nog een scène geven.
Afspraak bij de dokter gemaakt. Ik vind 't erg voor diegene die echt de dokter nodig hebben, maarja.