Matador
Active member
Ja hoe noem je dat? De vent van mijn schoonzus?Uw schoonbroer en schoonzus hebben samen kindjes gemaakt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoe noem je dat? De vent van mijn schoonzus?Uw schoonbroer en schoonzus hebben samen kindjes gemaakt?
uw broerJa hoe noem je dat? De vent van mijn schoonzus?
Koude kant!Ja hoe noem je dat? De vent van mijn schoonzus?
Het is de zus van mij vrouw, dus vandale zegt dat ik gelijk heb met schoonzusuw broer

de zus van uw vrouw is de schoonzus.Het is de zus van mij vrouw, dus vandale zegt dat ik gelijk heb met schoonzus
![]()
Gratis woordenboek | Van Dale Uitgevers
Zoek snel en eenvoudig de juiste betekenis en spelling van woorden op met het Gratis Woordenboek van Van Dale. Altijd betrouwbaar en actueel.www.vandale.nl
![]()

Ik moet zeggen dat hier thuis ik (hopelijk zonder manipulatie) dezelfde rol speel. Vrouw zou graag elk weekend wel ergens op bezoek gaan, ik zou liever met de baby ook wel genoeg thuis zijn. Soms worden mijn argumenten daarin gehoord, soms niet. De gulden middenweg is gewoon een babysit.Mijn schoonbroer die nogal manipulatief is naar mijn schoonzus. Mijn schoonzus is vrij actief, hij nogal passief. Iedere keer als ze iets wil gaan doen, inspelen op 'gaat dat lukken met de kindjes', en ocharme ze gaan moe zijn.
Gevolg: hij content in de zetel, zij mailcontent, zonder het door te hebben

Gij dacht meteen het groot geld te winnen ofwa?Ik heb mij eens gewaagd aan een quick pick met als inzet 20 eur, en 4 Win for Life krasbiljetten van 2 eur per stuk. 1 krasbiljet heeft 2 euro opgebracht, voor de rest overal 0 euro. F*#k off nationale loterij![]()

Mensen die denken dat ze alles gratis kunnen hebben.
Verkoop je een wandelgps, zo goed als nieuw, voor een fractie van wat het nieuw kost, willen ze er nog de helft van af![]()
Mensen die op een zondag moeilijk doen en alles letterlijk nemen is ook zo een ergernis.Wat is het nu, willen ze het gratis ? Of de helft van een fractie van de originele prijs ?
Aan de andere kant, als het al een fractie kost, en je neemt daar de helft van is het nog altijd een fractie. Dus ze geven u eigenlijk wat jij vraagt !!!!

En wat met mensen die dat op een maandag doen?Mensen die op een zondag moeilijk doen en alles letterlijk nemen is ook zo een ergernis.![]()

Ik had gehoopt dat dat in de glimlach thread zou terecht gekomen.Mensen die op een zondag moeilijk doen en alles letterlijk nemen is ook zo een ergernis.![]()

Paar dagen terug ene zien vrachtwagen besturen met zijn knieën. Dat was toch ook even slikken.Gisteren veel tijd doorgebracht op de autosnelweg. Valt toch zo op hoe al die dikke wagens ofwel geen cruise control optie hebben, of de bestuurder het niet kent.... Adaptive Cruise Control op 123 km/h ingesteld, en dan zie je velen om je heen remmen, versnellen, zonder dat er ook maar enige reden toe is...
Ook weer opvallend hoe veel bestuurders met de GSM achter het stuur bezig waren, inclusief licht vrachtverkeer & taxi's.

Seg seg. Ge moet u wel wat willen aanpassen aan de laatste technologische snufjes.Het behekste toetsenbord van mijn laptop dat zelf allerlei toetsencombinaties creëert als mijn vingers er nog maar bij in de buurt komen. Ik ben er al bijna aan gewoon dat tijdens het typen de zoom opeens naar 120% of 90% gaat, maar nu is vanuit het niets de schermoriëntatie van 'liggend' naar 'staand' veranderen blijkbaar het nieuwste...![]()

Vroeger was het verboden om dergelijke waterlopen te bevaren, vandaag wordt dat blijkbaar toegelaten door "de steeds stijgende vraag". Lijkt mij eerder een reden om nog meer te verbieden in plaats van alle remmen los te gooien, maar soit.