Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ging tijdens mijn middagpauze de hond uitlaten. Hij hoopte op een lange wandeling en begon meteen zijn vaste richting uit te trekken als we een verre tour doen, maar ik trok tegen om hem korter te kunnen uitlaten. Hij zette zich daarop schrap.

Ik kon van ver al een vrouw dubieus zien kijken. Toen ze dichter kwam, begon ze meteen te roepen: "als hij schrik heeft, moet ge dat respecteren!! Ge moet uw hond niet forceren als hij schrik heeft!!"

Ik zei dan dat hij geen schrik heeft, maar koppig is omdat hij de andere kant uit wil.

"Ja een hond die schrik heeft, moet je niet dwingen he!!"

:rolleyes: foute assumpties maken is 1 ding, daar boertig in blijven doordoen als iemand uw assumptie ontkracht is erger.
En toen riep coldplayke : pak ze blacky, pak ze.

Familie die "gezellig" onaangekondigd voor de deur staat. Ik haat het als mensen onaangekondigd eventjes langs komen en dan een uur blijven zitten.. Als ik zou willen dat je langskwam, zou ik u wel uitnodigen 😡

Als ze mij niet op voorhand iets laten weten is de kans groot dat ik de deurbel niet hoor.

En zelfs dan is het niet zeker dat ik opendoe.

Ik ben zo ne gezellige mens.

Treinen.

Goed dat ik die ondingen amper een 5tal keer op een jaar neem. Of een scherp voorwerp had al lang door mijn polsen heengegaan.

Een overstap, normaal 10 min. overstaptijd. Uiteraard heeft die eerste trein serieuze vertraging. Dus een uur extra wachten.

Zijn het geen spoorverleggingen, zijn het weer oplopende tijden.

Bij het opgaan moest ik al van spoor A naar B lopen om de overstap net te halen.
Die trein uit rushen, de trap en koffertjes trotseren, lopen met de nodige ninjamoves, als Flash Gordon die trein in, waarbij de deuren net achter me sluiten.

Eens je 60 bent zo, mag je de trein nemen best vergeten dus.

---
Lap, spoorverlegging dus nu.

---
Oh ja. Een andere trein stopt hier voor me.
Het jonge geweld dat hun ninjamoves bovenhaalt. Ze gaan hun overstap mss nog halen.
Een oude man voorbij sleffend, ik zag aan zijn gezicht dat die het niet meer ging halen.

---
Eindelijk op de trein, maar hij vertrekt niet.
Ik hoor precies een alarm ook in de verte.

Ik ga straks aan een jerrycan snuiven.
Benzine stelt zelden teleur.

Laatst bewerkt:
Thuis van reis. Voelde me ellendig, maar dacht dat ik gewoon slecht reageerde op de jetlag, maar gisteren steeds slechter en uiteindelijk positief getest op Corona.

Nog nooit zoveel keelpijn gehad en deze nacht 2 uur goed geslapen en daarna elk half uur wakker :(

Door Gent wandelen deze ochtend en weer eens moeten zien hoe tijdens de Gentse Feesten, het er weer als een slagveld bij ligt.
Afval gewoon op straat, glas, vuilzakken meer leeg dan vol, kots en sigarettenpeuken op straat, vetvlekken tegen de muren,…

Een heel jaar door een afvalbeleid voeren om dit dan tijdens 10 dagen gewoon overboord te kieperen?

K zal na de Gentse Feesten eens mijn afval gewoon uit mijn handen laten vallen op straat hier.
Hoe lang zou het duren?

Mensen = beesten. Enfin, een deel toch.
Men zou beter alles laten liggen ipv elke dag tonnen geld te verspillen aan de opkuis ervan zodat de kudde terug zijn brood en spelen heeft.

Laatst bewerkt:
Een heel jaar door een afvalbeleid voeren om dit dan tijdens 10 dagen gewoon overboord te kieperen?
dit dus vooral he. als ge weet dat tijdens het jaar ge niet publiek moogt BBQ'en in Gent, omdat het de stad te veel kost om op te ruimen...

maar imo kan je de organisatie niet zo enorm veel verwijten over afval op de GF. veel vuilbakken te vinden, en 90% van wat je consumeert, komt uit een beker of bakje dat je terug binnen moet doen voor waarborg. maar de mensen gaan dan liever naar AH of nachtwinkels om een 12-pack cara-pils te halen. (wat ook de hoeveelheid kots verklaart)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan