Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toen riep coldplayke : pak ze blacky, pak ze.Ik ging tijdens mijn middagpauze de hond uitlaten. Hij hoopte op een lange wandeling en begon meteen zijn vaste richting uit te trekken als we een verre tour doen, maar ik trok tegen om hem korter te kunnen uitlaten. Hij zette zich daarop schrap.
Ik kon van ver al een vrouw dubieus zien kijken. Toen ze dichter kwam, begon ze meteen te roepen: "als hij schrik heeft, moet ge dat respecteren!! Ge moet uw hond niet forceren als hij schrik heeft!!"
Ik zei dan dat hij geen schrik heeft, maar koppig is omdat hij de andere kant uit wil.
"Ja een hond die schrik heeft, moet je niet dwingen he!!"
foute assumpties maken is 1 ding, daar boertig in blijven doordoen als iemand uw assumptie ontkracht is erger.

Je woont misschien ook wat ver voor onaangekondigd bezoek?Als ze mij niet op voorhand iets laten weten is de kans groot dat ik de deurbel niet hoor.
En zelfs dan is het niet zeker dat ik opendoe.
Ik ben zo ne gezellige mens.
Is dat niet de definitie van een show?Die show voor de nationale feestdag op tv, wat voor een georchestreerd opgezet spel is me dat.
Tuurlijk dat dat niet georchestreerd is.... dat is de natuurlijke manier waarop groepen mensen zich voortbewegen.Die show voor de nationale feestdag op tv, wat voor een georchestreerd opgezet spel is me dat.
Ik stap toch ook graag in ganzenpas door de Meir zodat iedereen opzij gaat.Tuurlijk dat dat niet georchestreerd is.... dat is de natuurlijke manier waarop groepen mensen zich voortbewegen.
Tous ensemble e!Happy Belgium
Happy Belgium
dit dus vooral he. als ge weet dat tijdens het jaar ge niet publiek moogt BBQ'en in Gent, omdat het de stad te veel kost om op te ruimen...Een heel jaar door een afvalbeleid voeren om dit dan tijdens 10 dagen gewoon overboord te kieperen?
Logisch ook. Als er op een ander festival een winkel is die de drank aan 3 keer goedkoper kan aanbieden gaat het volk naar daarmaar de mensen gaan dan liever naar AH of nachtwinkels om een 12-pack cara-pils te halen. (wat ook de hoeveelheid kots verklaart)

Dat is wel het concept van ‘een show’?Die show voor de nationale feestdag op tv, wat voor een georchestreerd opgezet spel is me dat.