Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen Argenta. Maar ik weet dat er daar momenteel ook problemen mee zijn. Maestro wordt afgevoerd en de nieuwe kaarten hebben zo'n logo met Visa er op. Ook die kaarten leveren blijkbaar kinderziektes op bij betaal en / of parkeerautomaten.
Zou da verklaren dat sinds een week of 2 mijn contactloos 8/10 niet wil werken? :thinking:

Neen Argenta. Maar ik weet dat er daar momenteel ook problemen mee zijn. Maestro wordt afgevoerd en de nieuwe kaarten hebben zo'n logo met Visa er op. Ook die kaarten leveren blijkbaar kinderziektes op bij betaal en / of parkeerautomaten.
Dikke kans was dat een automaat die enkel Maestro aanvaardt en heb je wsl geen Maestrokaart meer? Een 5tal % van de betaalterminals in Nederland aanvaardt nog geen Mastercard/Visa debit. Hier in België is dat niet anders maar met dat we nog met het Bancontactnetwerk ziten (dat blijft ook) merk je dat in België normaalgezien niet. Ik zou de komende maanden in Nederland een Maestrokaart achter de hand houden voor het geval dat. Tegen volgend jaar zou alles in Nederland ook Mastercard/Visa moeten aanvaarden, de Nederlanders zelf gaan anders ook beginnen problemen krijgen met die terminals. Zij hebben nl. geen nationaal netwerk meer waarop ze kunnen terugvallen zoals wij Bancontact hebben.

Die bassen van Dimitri Vegas & Like Mike moeten aanhoren op 15km vogelvlucht van Tomorrowland alsof ze de straat verder zitten. Mag ik zelf nog kiezen naar welke muziek ik luister aub? Pure waanzin. Als de geldmolen maar draait kan alles in Antwerpen.

Neen dat is dat dan niet
Ja sorry wettelijk klopt dit maar na dat te lezen werd ik wel even boos. Ondertussen ben ik wel gekalmeerd na een nachtje slapen

Ik heb alle begrip voor klimaatstakers maar er zijn ergens ook wel grenzen. De redelijkheid is soms ver te zoeken.

Laatst bewerkt:
Ik zit hier bijna high te worden van de rook uit het appartement onder mij.
Om de +-20min ruik ik wiet, serieus irritant, niks aan te doen natuurlijk want het is deel van de persoonlijke levenssfeer.

Ik zit hier bijna high te worden van de rook uit het appartement onder mij.
Om de +-20min ruik ik wiet, serieus irritant, niks aan te doen natuurlijk want het is deel van de persoonlijke levenssfeer.

Geurhinder staat er ook bij vermeld...

Iemand al komen klagen over dit zeikweer?
Plus vakantieplannnen werden 2x uitgesteld.
Fml
Als meneer nu niet zijn woord houdt voor augustus dan ga ik alleen, doei met stontweer als ditte.

Oja nu ik hier toch ben, ik heb een snee aan de binnenkant van mijn wang, ter hoogte van mijn hoektand, iets meer naar beneden. Geen idee vanwaar dat komt.🫤

Geurhinder staat er ook bij vermeld...
Maar heb de link eens bekeken, en er staat : biedt geen hulp bij psychologische problemen en verslavingen. Ik weet wel niet hoe ze dat interpreteren, maar je kan u maar informeren, dan weet je het direct. No way dat gij in de walm van hun jointjes moet blijven zitten/wonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan