marcel
Well-known member
da's ook maar gewoon een aanbeveling he. wilt niks zeggen.Bende fretzakken
België blijkbaar nr4 in top veelvraten (uit 180 tal landen ofzo). USA nr2.
We eten bijna het dubbele van de dagelijks aangeraden calorieën.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
da's ook maar gewoon een aanbeveling he. wilt niks zeggen.Bende fretzakken
Ja, lap, dus die geasfalteerde wegen zullen dan ook wel niet kloppen, zekers?Iedereen weet dat ze daar nog met paard en kar rijden!
Bron?Bende fretzakken
Volgens deze cijfers staan we wel maar op positie 81 voor percentage met obesitas.
Volgens deze cijfers staan we wel maar op positie 81 voor percentage met obesitas.
![]()
List of countries by obesity rate - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Nu, ik herinner me wel hoe een Spaanse collega me ooit zei dat het haar opviel hoe veel mensen hier een sport doen als hobby. Ook vreemd hoe bv. Mexico niet in die top 20 staat, al kan dat zijn omdat gemiddeld (ook straatarme mensen) dat niet zoveel calorieën geeft. Kan verklaren waarom er vooral rijkere landen in die lijst staan. Het gemiddelde geeft maar beperkte informatie.

Ik drink en eet om te kunnen blijven sporten.Ik sport om te kunnen blijven eten en drinken wat ik wil - dus dat zal al zeker een mogelijke verklaring kunnen zijn voor deze cijfers![]()
Ik drink en eet
Als ik gelijk u kon koken zou ik ook enkel nog eten en drinken. Geen enkele hoeveelheid sport zou mij dan nog kunnen redden.Dit vat het voor mij zo wat samen.

is dat niet zijn job?Mijn neuroloog werkt op mijn zenuwen
aan zijn leeftijd te zien is het wel niet zo goed voor uw gezondheid, zo'n kapsalonRIP Gomes, bedankt voor je creatie.![]()
Nataniël Gomes, uitvinder van 'de kapsalon', op 47-jarige leeftijd overleden
De uitvinder van het wereldberoemde gerecht de kapsalon, Nataniël 'Tati' Gomes, is overleden. Dat meldde meerdere bekenden van de Rotterdamse kapper op sociale media. Gomes werd 47 jaar oud.www.rtlnieuws.nl
Even oud als ik (of is het als mij?), dus ik neem dan al maar afscheid van jullie...aan zijn leeftijd te zien is het wel niet zo goed voor uw gezondheid, zo'n kapsalon
Volgende week die mens zen creatie nog is gaan proeven, uit respect.RIP Gomes, bedankt voor je creatie.![]()
Nataniël Gomes, uitvinder van 'de kapsalon', op 47-jarige leeftijd overleden
De uitvinder van het wereldberoemde gerecht de kapsalon, Nataniël 'Tati' Gomes, is overleden. Dat meldde meerdere bekenden van de Rotterdamse kapper op sociale media. Gomes werd 47 jaar oud.www.rtlnieuws.nl
Ik kan zo al raden wat ze gaan geven op de koffietafelVolgende week die mens zen creatie nog is gaan proeven, uit respect.

Ik ben er nog niet zeker van.Ik kan zo al raden wat ze gaan geven op de koffietafel![]()
![]()
Tziet er niet uit maar twas ieg geen taaie lap. Kwam nog veel sap uit.
![]()
Mozessoep, ze blijft gewoon ter plekke staan. It's a miracle.