Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier deed hij de shift voor middernacht, ik alles na middernacht. Hij sliep door alles heen eens hij naar bed ging, ik.. Nuja... 🤷🏼‍♀️😂 Oordopjes en slaapmedicatie af en toe.
Ze slaapt pas sinds haar 2.5j ècht door.
Bij ons veel sjance, ze sliepen tot het flestijd was vanaf een zes weken. Als ik ze niet wakker maakte, waren ze vertrokken voor heel de nacht. Maar aangezien vooral de jongste moeilijk at, toch altijd poging gedaan om er in te krijgen wat er in kon.

Bij ons veel sjance, ze sliepen tot het flestijd was vanaf een zes weken. Als ik ze niet wakker maakte, waren ze vertrokken voor heel de nacht. Maar aangezien vooral de jongste moeilijk at, toch altijd poging gedaan om er in te krijgen wat er in kon.
Hier net droomvoedingen gegeven in de hoop dat ze zou doorslapen! 🙈 Enkel uitstel van executie helaas ☹️

Je moet zo'n co-ouderschapskindje van 12 pakken hé.

Die komt binnen, zegt "HEY BITCHES, the awesomest person in the house is hier!" en 2 minuten later zegt ze "ok jullie zijn saai ik ga chillen op mijn kamer."
:laugh:
Hoe zorg ik ervoor dat die van mij ook zo zal zijn? Tips?
Ik heb nog een 9-tal jaren over voor indoctrinatie.

Als je iemand graag ziet, is dat redelijk normaal hoor. Bon, je doet dat niet al zingend ‘schoon is het leven’ maar dat is graag zien.
Pas op, ik heb ook mijn deel kakpampers achter de rug, maar ik heb daar nooit plezier aan beleefd. In tegenstelling tot anderen hier precies :unsure:

Hier deed hij de shift voor middernacht, ik alles na middernacht. Hij sliep door alles heen eens hij naar bed ging, ik.. Nuja... 🤷🏼‍♀️😂 Oordopjes en slaapmedicatie af en toe.
Ze slaapt pas sinds haar 2.5j ècht door.
Hier trok ik aan het kortste eind. Ik deed alle nachten omdat ik zogezegd beter tegen weinig slaap kan. Gecombineerd met FT werken was dat toch wel zwaar.

:laugh:
Hoe zorg ik ervoor dat die van mij ook zo zal zijn? Tips?
Ik heb nog een 9-tal jaren over voor indoctrinatie.
Er zijn hier 2 regels in huis.

1. Niemand pijn doen.
2. Geen dingen stuk maken (tenzij het toegelaten is en dan kuis je de rommel zelf op).

Voor de rest fladdert ze hier wat rond.

Hoe stel ik me 2. voor zoals bij de griek borden smijten?
Een voorbeeldje: ze had een paar gipsen beeldjes gevonden die ze toen ze jonger was geschilderd heeft. Je kent dat wel, van die speelgoed-gipspakketjes, van Frozen of zo. Ze vroeg of ze die in een plastic zakje mocht steken, dichtknopen en dan kapot slaan met de deegroller.

Sure 🤷‍♂️

Een voorbeeldje: ze had een paar gipsen beeldjes gevonden die ze toen ze jonger was geschilderd heeft. Je kent dat wel, van die speelgoed-gipspakketjes, van Frozen of zo. Ze vroeg of ze die in een plastic zakje mocht steken, dichtknopen en dan kapot slaan met de deegroller.

Sure 🤷‍♂️
Amai ik doe zo'n dingen om speculoos kapot te kloppen. Wel opgevoede dame :LOL:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan