Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, dat zijn ook vaak honden die behandeld worden als accessoire en nog nooit een hondenschool van dichtbij hebben gezien.

Frituur is weer dicht.

tenor.gif
Hier in het dorp is een frituur nu zondag gesloten. Ik snap dat echt niet, want dat lijkt mij de populairste dag voor frieten. Die andere twee frituren komen dan ook nog op het idee om op hetzelfde moment op vakantie te gaan. Dus dan maar naar de kebab geweest.

Maandag vorige week wou ik ook frieten gaan halen. Op maandag zijn er wel meer frituren toe maar al de anderen die wel normaal open zijn dan, waren in verlof. Zelfs in het volgende dorp was het van 't zelfde. Is het nog eens McDonald's geworden.

Maandag vorige week wou ik ook frieten gaan halen. Op maandag zijn er wel meer frituren toe maar al de anderen die wel normaal open zijn dan, waren in verlof. Zelfs in het volgende dorp was het van 't zelfde. Is het nog eens McDonald's geworden.
McDonald's. Ik snap niet dat sommigen daar zo graag naar toe gaan. Mijn broer en zijn vriendin gaan daar ook maandelijks eten. Af en toe na een weekendje of festival kom ik daar nog eens, maar die burgers hebben toch niet veel smaak. Die frieten kunnen ook niet tippen aan de frituur. Alleen die CBO vind ik wel lekker en die hebben ze dan een tijdje nog niet eens gehad.

afspraak 15 u bij notaris voor verkoop appartement
afspraak 16 u bij dezelfde notaris voor aankoop huis

Telefoon om 13.3O dat de afspraak niet kan doorgaan omdat aankoop appartement niet in orde is.
Persoon zou nog niet alles in orde hebben gebracht

Tof, ik kan de werkmensen dat morgen beginnen allemaal 1 voor 1 afbellen terwijl ik geen idee heb wanneer het wel in orde komt

McDonald's. Ik snap niet dat sommigen daar zo graag naar toe gaan. Mijn broer en zijn vriendin gaan daar ook maandelijks eten. Af en toe na een weekendje of festival kom ik daar nog eens, maar die burgers hebben toch niet veel smaak. Die frieten kunnen ook niet tippen aan de frituur. Alleen die CBO vind ik wel lekker en die hebben ze dan een tijdje nog niet eens gehad.

Vind het ook niet te vreten.
Het 'eten' vandaar heeft 0,0 smaak en de enige reden waarom we daar af en toe gaan is om kind(eren) te plezieren.
Ik bestel meestal een koffietje, da's zowat het enige dat iets van smaak heeft.:frown:

Seizoen 1 van SVU gekocht op Appletv. Kijkt lekker weg maar wel vervelend dat je de generiek niet kan skippen. Misschien bij latere seizoenen wel.

Bij alles zitten er tegenwoordig bijsluiters. Maar als je aan kinderen begint, waarschuwt er niemand...
Ik probeer mijn steentje bij te dragen aan een betere wereld. :tongue:

Bij alles zitten er tegenwoordig bijsluiters. Maar als je aan kinderen begint, waarschuwt er niemand...
Ik probeer mijn steentje bij te dragen aan een betere wereld. :tongue:
De honderden anderen die zeiden: "begin er niet aan! Ge kent uw gemak niet nu je er nog geen hebt!" en "een kind kost een huis!" en "kleine kindjes, kleine zorgen, grote kindjes, grote zorgen!" zie je niet als waarschuwing? 🤔🤔🤔😝

"begin er niet aan! Ge kent uw gemak niet nu je er nog geen hebt!"
Dat heeft nooit iemand tegen ons gezegd!

"een kind kost een huis!"
Alles kost geld, dat je aan kinderbijslag en belastingvoordeel een half huis terug krijgt zegt niemand... :tongue:

"kleine kindjes, kleine zorgen, grote kindjes, grote zorgen!"
Vlamingen zijn klagers: 'huizen zijn luizen', 't zijn zotten die werken', ...
Als je dat geklaag allemaal moet geloven, mag je niets meer doen. :tongue:

Sentiment over kinderen in Vlaanderen is bij mijn weten pas gewijzigd toen Siska Schoeters openlijk durfde zeggen dat ze haar kinderen soms 'ettertjes' vond en toen kreeg ze een shitload aan negativiteit over zich.

Bwoa, 't zal eerder ne deftige gezinswagen per kind zijn ipv een half huis, maar soit 😝.

Belgen zijn idd goeie klagers! 👌

Zoals één van de secretaresses hier zegt (en ik ook beaam):
Er gaat geen dag voorbij dat je je kinderen niet de nek wilt omdraaien. Gewoon om van de miserie af te zijn.
Maar dat wordt sociaal gewoon niet aanvaard, en af en toe kunnen ze ook eens lief zijn, dus blijven we maar aanmodderen

Zoals één van de secretaresses hier zegt (en ik ook beaam):
Er gaat geen dag voorbij dat je je kinderen niet de nek wilt omdraaien. Gewoon om van de miserie af te zijn.
Maar dat wordt sociaal gewoon niet aanvaard, en af en toe kunnen ze ook eens lief zijn, dus blijven we maar aanmodderen
Hoe oud zijn ze? Want hier nog HEEL VEEL dagen van "het allerliefste engeltje van de hele wereld" en bijzonder weinig nekomdraaimomenten... (maar ik kijk angstvallig uit naar de puberteit! 😭)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan