Mij tegenspreken ookDiarree kan ook heel erg veel pijn doen![]()
j/k he
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mij tegenspreken ookDiarree kan ook heel erg veel pijn doen![]()
En ik die dacht dat ik het grootste degoutniveau op dit forum al had gezien. Ahhh.Dat bier uitkotsen kan je net echt kosten noemen he, ik heb er nog weten kotsen na een rapste vat en er kwam gewoon frisse pils uit, zelfs het schuim stond dan nog in die emmer. En ja ik kan het weten want ik heb er voor een bak triple karmeliet nog van geproefd.
Als het eruit ziet als bier, het ruikt als bier, het zich gedraagt als bier is het hoogst waarschijnlijk bier heEn ik die dacht dat ik het grootste degoutniveau op dit forum al had gezien. Ahhh.
Ik zou me er voor moeten schamen, maar ik herinner me nog zo'n gelegenheid waar ik dus net had gewed dat ik zonder probleem een liter bier in enkele s binnen kon kappen. Het was in een studentencafé op de Naamse straat in Leuven. Dat bier was ijskoud en dat doet flink pijn aan de maag, zo'n liter in één keer binnengieten.Dat bier uitkotsen kan je net echt kosten noemen he, ik heb er nog weten kotsen na een rapste vat en er kwam gewoon frisse pils uit, zelfs het schuim stond dan nog in die emmer. En ja ik kan het weten want ik heb er voor een bak triple karmeliet nog van geproefd.
Goh, heeft iedereen dat niet eens gehad in zijn studententijd. Imo doet ge dan ook wel eens wat uit groepsdruk waarvan ge achteraf denkt, fuck wat heb ik nu gedaan. Het is nu niet dat ik ooit nog uit een emmer kots een glas zou drinken, zelfs niet voor een bak bier maar op dat moment zit iedereen je daar aan te vuren en op te naaien waardoor ge eigenlijk zelf niet meer achteruit wil dus dan gebeuren zo'n dingen. Zolang ge daar een ander geen kwaad mee berokkent moet dat kunnen naar mijn mening.Ik zou me er voor moeten schamen, maar ik herinner me nog zo'n gelegenheid waar ik dus net had gewed dat ik zonder probleem een liter bier in enkele s binnen kon kappen. Het was in een studentencafé op de Naamse straat in Leuven. Dat bier was ijskoud en dat doet flink pijn aan de maag, zo'n liter in één keer binnengieten.
Ik ga snel naar buiten, er loopt een oud koppel net voorbij het café. Ik zeg 'goedenavond' tegen die mensen, laat ze door en kots even later al dat bier uit over 't straat.
Dat ouder koppel keerde zich redelijk geschokt om en ze bekeken me alsof ik van Pluto kwam, ik kan me hun blik nog goed herinneren, nu 30 jaar later (ik was helemaal niet dronken of zo). Zoals gezegd, ik zou me moeten schamen, maar de situatie maakte het echt wel grappig...
Zeker wanneer je iets heel pikants hebt gegeten.Diarree kan ook heel erg veel pijn doen![]()
Tip: lange broek en lange mouwen bij het maaien. Tkleinste kind weet dat.Vandaag in de tuin van m’n ma de netels te lijf gegaan met een bosmaaier. Die stonden ondertussen tot 2 meter hoog en dat maaisel vloog zowat alle kanten op. Bijgevolg onderbenen, armen en gezicht ferm geneteld.
Ik eet nooit pikant maar ik heb wel een darmziekteZeker wanneer je iets heel pikants hebt gegeten.

En veiligheidsschoenen, handschoenen en gezichts- en gehoorbescherming.Tip: lange broek en lange mouwen bij het maaien. Tkleinste kind weet dat.
En een condoom want je weet maar nooit.En veiligheidsschoenen, handschoenen en gezichts- en gehoorbescherming.
De vrouwen? Ze zijn met 7 ofzo?allez hup, de vrouwen spannen weer samen![]()
Dat is voor losers.En veiligheidsschoenen, handschoenen en gezichts- en gehoorbescherming.
Losers, zijn dat de mensen die nog 10 vingers, 10 tenen, correct horen en nog twee ogen ter beschikking hebben?Dat is voor losers.
keelontstekingEen paar jaar terug had ik een angine (sorry, correct Nederlands ontsnapt mij)