Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Achterlijke LinkedIn en consoorten die telkens weer sorteren op "top". Ik wil de recentste berichten zien, dat is voor mij relevanter dan heel de tijd de top berichten te zien. En elke dag opnieuw verzetten ze dat. Kakkers.

Frituur is weer dicht.

tenor.gif

Dus als ik het goed begrijp:

- Niet zo ziek dat ze niet uit bed kan om op het toilet te gaan kakken
- Maar wel te ziek om daarna even 2x met de borstel te vegen? :wtf:
- Kan ze wel haar eigen royal ass afvegen dan? :unsure:

Ik denk dat ge u een beetje laat rippen eerlijk gezegd. Dat is van hetzelfde niveau als die hier onlangs kwam vertellen dat zijn vrouw alles in dezelfde vuilbak smijt en hij dan achter haar gat gaat sorteren.
Amai, de ander zijn vuiligheid opkuisen als die ziek is, is hier redelijk vanzelfsprekend. Dat is gewoon voor elkaar zorgen?

Edit: niet alleen 'hier', ook gewoon bij mijn ouders, in de familie, in alle relaties die ik ooit heb gehad?

WW2 "happening" of meet of whatever in Jabbeke, komen we zo toe en den helft wast al afgetrapt >_>
Stonden nog 2 jeeps, 1 heavy machine gun en een paar tenten...

"Der gebeurt ook eens iets in Jabbeke" hoor ik dan achter me zeggen, toch keer proest lach gehad

Also: check die website:
http://users.skynet.be/fb010923/welkom.html

:ROFLMAO:
Hun passie ligt duidelijk ergens anders, das HTML code van jaren 90!
Peins nie dat smarphone proof is :whistle:

Cinéma waar we altijd gaan die nu sommige films enkel nog in het Nederlands toont. Tom en Jerry gaan bekijken met de kinderen. Voor mij ook nog eens wat nostalgie maar helemaal verkloot in het Nederlands.

Vandaag space jam van hetzelfde. Een Nederlandstalige bugs bunny, daffy duck, Sylvester, en een Antwerpse Lebron. Hoe hard kun je een film verkloten!

En de Engelse versie stond nergens op de programmatie bij beide films.

Amai, de ander zijn vuiligheid opkuisen als die ziek is, is hier redelijk vanzelfsprekend. Dat is gewoon voor elkaar zorgen?

Edit: niet alleen 'hier', ook gewoon bij mijn ouders, in de familie, in alle relaties die ik ooit heb gehad?
Misschien is dat 1 of andere fetisj in uw kringen om andermans kak op te kuisen. Maar tenzij je halfdood te bed ligt en je blijkbaar zonder problemen wel naar het toilet kan wandelen, moet het toch niet te moeilijk zijn om ook eens met de borstel over uw remspoor te vegen?

Cinéma waar we altijd gaan die nu sommige films enkel nog in het Nederlands toont. Tom en Jerry gaan bekijken met de kinderen. Voor mij ook nog eens wat nostalgie maar helemaal verkloot in het Nederlands.

Vandaag space jam van hetzelfde. Een Nederlandstalige bugs bunny, daffy duck, Sylvester, en een Antwerpse Lebron. Hoe hard kun je een film verkloten!

En de Engelse versie stond nergens op de programmatie bij beide films.
Is dat niet sowieso bij de meeste cinema's dat kinderfilms enkel in NL zijn?

Misschien is dat 1 of andere fetisj in uw kringen om andermans kak op te kuisen. Maar tenzij je halfdood te bed ligt en je blijkbaar zonder problemen wel naar het toilet kan wandelen, moet het toch niet te moeilijk zijn om ook eens met de borstel over uw remspoor te vegen?
't Gaat niet over een remspoor hé, 't gaat - in mijn geval - over ineens zo hard moeten kotsen dat je de wc niet haalt, of de wc ondersproeien met superheftige diarree of zo. Als je dan buikgriep hebt en dan gewoon supermottig bent moet je daar toch niet op je knieën zitten kuisen. Allez, 'k zou dat misschien zelf wel doen of proberen het ergste op te kuisen, maar als ik mijn lief dat zie doen zou ik zeggen 'kom schat, leg je maar terug in bed, 'k zal ik wel de boel opkuisen'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan