CerumenCrevice
Well-known member
Het zou de VDAB hun job moeten zijn om die rollen te kennen, zeker wanneer je op gesprek komt. Maar je bent een statistische outlier voor hun. Het is jammer, maar ik zou mij er niet teveel van aantrekken, best zelf de zoektocht in handen nemen?De arbeidsmarktkennis moet sowieso up to date zijn, das letterlijk hun job. Larian en BG was maar om aan te tonen dat er hier wel degelijk studios en jobs zijn en dat ik niet teveel vraag om tenminste te weten wat een game is en een paar van de standaard rollen die daarbij horen. Die moeten mij dus wel begeleiden he. Ik kom mijn plichten na en ik ben altijd op mijn afspraken en het minste dat ik vraag is dat ze op zn minst een beetje bewust zijn van de sector. Dat er geen duizenden jobs zijn weet ik ook wel, maar dat is geen reden om te doen alsof de hele sector niet bestaat. Tis niet omdat mijn richting een beetje niche is dat ik minder recht heb om werk te zoeken erin. Er studeren trouwens jaarlijks honderden studenten af in diezelfde richting, nog meer reden om toch tenminste eens u wat te informeren erover als job bemiddelaar.
Eerst spelen, dan geloven.
Soit, als software engineer is het niet veel beter op LinkedIn bijvoorbeeld een message per week:
`
Beste <name>
...
Hopelijk tot binnenkort, <name>
`
Zonder dat ze hun template van een string replace hebben voorzien.
Ben er nog altijd niet van overtuigd dat ze dit niet per express doen.

.