Squidward
Well-known member
Oh ja, welk bedrijf is daar niet wild over ‘antwoorden en wel nu zodat ik dinges kan doorsturen’!De VDAB. Een archaïsch nutteloos bedrijf vol should-be gepensioneerde dinosauriërs die u moeten helpen met aan werk geraken maar bij het horen van "games" en "3D" al helemaal tilt slaan. Steek er dan nog eens een arrogant mens bij die doet alsof ze't allemaal weet (maar waarbij het snel duidelijk is dat het niet zo is) en tussendoor nog eens wat opmerkingen geeft over je uiterlijk en je certified VDAB experience ™ is compleet! Zéker als de top tips na een gesprek van een uur zijn: "zoek eens op multimedia" en "stuur een mail naar het bedrijf waarin je zegt dat je je portfolio zal sturen als ze binnen de dag antwoorden". Om dan nog te zwijgen over hun verschrikkelijke website en irrelevante spam voor jobs waarvoor je in de verste verte niet gekwalificeerd bent. Ver-schrikkelijk. (Gelukkig was mijn bemiddelaar wel lief)
iemand een 3D artist nodig? Als je binnen het uur antwoordt stuur ik je mijn portfolio.
Heb je er ooit aan gedacht om er les in te geven maar op kleinere schaal? Ben nu vergeten of dat al ter sprake was gekomen. Maar er zijn veel mensen die er interesse in hebben maar verloren lopen in grootschaliger cursussen en dergelijke. Die beter zouden kunnen functioneren in kleinere en meer op maat gemaakte werkgroepen.
Oh en misschien kan je je aanbieden aan scholen, daar is vaak interesse om website content moderner aan te brengen of school-content die meer aanspreekt. Het zijn niet de meest opwindende opdrachten, maar het kan iets zijn?