Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wettelijke garantie is idd 2jaar maar als ik mij niet vergis ligt de eerste 6m de bewijslast bij de verkoper (goed wordt geacht defect te zijn geproduceerd, verkoper moet bewijzen dat dit niet zo is) , daarna bij de koper (goed wordt geacht correct te zijn geproduceerd, koper moet bewijzen dat dit niet zo is).
Dus al ge nu, na een jaar, uw garantie wilt inroepen is dat niet zo vanzelfsprekend als de verkoper niet "uit goede wil" het terug aanvaard ter herstelling/teruggave
Sinds 1 juni 2022 is de garantie effectief 2 jaar mét 2 jaar lang bewijslast bij de verkoper.

Krijg net een melding in de app dat mijn retour verwerkt is :clap:
Beetje dreigen en het gaat precies snel.

Van: Helaas is de garantie periode hiervan verstreken en kunnen wij hierin niks meer betekenen
Naar: We hebben de order zojuist aan u terugbetaald

Top thread hier: neemt ook de ergernis weg

Net terug van 11 dagen Kaapverdië. 2 grote ergernissen gehad:

1: het WC-papier ginder, dat moet zowat van het slechtste geweest zijn dat ik ooit heb gebruikt. Quasi onmogelijk om je kont deftig af te kuisen. Op den duur gingen wij gewoon rap den douche in na het kakken. :unsure: Volgende keer zelf wat rollen meepakken.

2: op de heenvlucht (+- 9 uur) had ik mij voorgenomen om wat te slapen. Speciaal daarvoor zelfs een nachtje doorgedaan aangezien ik normaliter niet makkelijk slaap op een vliegtuig. Op een gegeven moment was ik dus wat aan het slapen tot iemand van dat cabinepersoneel mij wakker probeerde maken om wat te drinken. Dit terwijl een reisgenoot van mij blijkbaar aangaf om het tijdelijk bij hem te zetten. Echter bleef hij aandringen bij mij waardoor ik dus uiteindelijk wakker werd, en ja, toen was ik niet bepaald aardig tegen die man. :laugh:

Mensen van leeftijd die persé moeten "uitleggen" hoe je ergens geraakt. Geef mij gewoon het fucking adres, de fucking technologie zal mij daar wel fucking brengen. Elke fucking keer.

Mensen van leeftijd die persé moeten "uitleggen" hoe je ergens geraakt. Geef mij gewoon het fucking adres, de fucking technologie zal mij daar wel fucking brengen. Elke fucking keer.
Haha, ik had onlangs ook zo-ene die mij gewoon hun adres moest geven. "Kende gij dokter X? Nee, aja tis daar 2 huizen van en beetje verder is er een kapelletje".
1. ik woon in een gemeente 35km verder, ik ken uiteraard niet alle dokters in een omtrek van 35km.
2. als dat kapelletje verder is, dan moet ik daar niet zijn é.

Het moet gebeuren, maar zo naar de kapper gaan. Ik ben daar niet goed in.

GM zit in de stoel, staart voor zich uit.
5 minuten later...
Kapster: Ga je op vakantie?
GM: Euh, is het tegen mij? Ja, maar eind juli ofzo.
Kapster. Ah, bouwverlof.
GM: Staart voor zich uit

Er is geen woord meer gezegd buiten dat.

5 minuten later...
Kapster. Ah, bouwverlof.

haha, I know the feeling. kga binnen een half uurtje ook. Das altijd zo akward. Die willen social talk doen en ik niet. Helft van de tijd versta ik ze gewoon ook niet omdat ernaast iemand bezig is met een haardroger of ze juist met hun schaar vlak aan uw oor zitten te knippen. Altijd blij als dat weer achter de rug is.

Maar het wassen van uw haar en zeker het moment dat ze de shampoo wat inmasseren :drool:

5 minuten later...
Kapster. Ah, bouwverlof.

Ge kunt ook gewoon zeggen: "Amai, al een vermoeiende week/dag geweest. Ok als ik even mijn ogen sluit en wat uitrust terwijl jij je ding doet?"

Zelfde resultaat zonder onbeleefd iemand te hoeven negeren.

ik ga bij mannelijke kappers. ik zeg wat ik wil. zij vragen 10 minuten later of het goed is, en er gel in mag, er wordt afgerekend.

meer niet. niks awkward aan.

ik ga bij mannelijke kappers. ik zeg wat ik wil. zij vragen 10 minuten later of het goed is, en er gel in mag, er wordt afgerekend.

meer niet. niks awkward aan.
Buiten het schuren met het kruis tegen uw schouders...
(Wacht, dat is toch niet abnormaal hé?)

Mijn vriend is zo 😬 Die begint ook altijd te zeggen hoe ik moet rijden. Als ik dan zeg dat ik Waze ga volgen, is het ook niet goed. Want Waze stuurt mij langs zo-en-zo 'en daar staat altijd file' en dan wil hij dat ik via rare veldwegels ga waar ik niet graag rij. En dan zaagt ie dat ik 'te afhankelijk' ben van Waze. Ja en gij van uw domme veldwegels!

Wel tof als hij zijn domme veldwegels doet en we dan geblokkeerd staan door een tractor of zo :laugh:

5 minuten later...
Kapster. Ah, bouwverlof.

Ik krijg altijd heel de binnen en buiten over haar ex te horen. Ferm ambetant want ik wil wel zelf over mijn ex zagen hé. Ik dacht dat klant koning is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan