Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen van leeftijd die persé moeten "uitleggen" hoe je ergens geraakt. Geef mij gewoon het fucking adres, de fucking technologie zal mij daar wel fucking brengen. Elke fucking keer.

En elke fucking keer als ik gewoon het adres geef staan ze verkeerd. Gps stuurt naar volgende gemeente, zelfde nummer, zelfde straat.

En dan maar bellen en uitleggen

Sinds ik een artikel gezien heb van iemand die doodgevallen is na een kappersbezoek door die wasbak zit ik daar nu altijd als een spast in. Ik durf mijn hoofd niet meer zo naar achter houden dus ik lig zo laag mogelijk met al mijn nekspieren opgespannen.
Na 2 minuten is de spierpijn ondraaglijk.

Dus nu geniet ik ook niet meer van die hoofdmassage aangezien ik ze als een poging tot doodslag zie.

Mensen van leeftijd die persé moeten "uitleggen" hoe je ergens geraakt. Geef mij gewoon het fucking adres, de fucking technologie zal mij daar wel fucking brengen. Elke fucking keer.
Dat is nog ok. Negeren tot ik het adres krijg. Hier gaat het altijd een klasse hoger. Volg mij maar zeggen ze dan. Geeft nu gewoon dat adres 😆

:angry: waarom doen mensen dit? waarom zijn we zo slecht als mensheid?

edit: ik moet echt stoppen met nieuws te lezen. Dat is niet goed voor me... mensen die dieren mishandelen, man die vrouw drogeert en laat misbruiken door anderen die dan vinden dat ze niets misdaan hebben, pfff, ik kan er echt niet meer tegen. Wat een shitshow is de wereld toch.

Laatst bewerkt:
Het moet gebeuren, maar zo naar de kapper gaan. Ik ben daar niet goed in.

GM zit in de stoel, staart voor zich uit.
5 minuten later...
Kapster: Ga je op vakantie?
GM: Euh, is het tegen mij? Ja, maar eind juli ofzo.
Kapster. Ah, bouwverlof.
GM: Staart voor zich uit

Er is geen woord meer gezegd buiten dat.
Mijn kapster is een knappe blonde, dat helpt ook wel voor de small talk.

5 minuten later...
Kapster. Ah, bouwverlof.

Mijn kapper is mijn barbier. Ne vent dus.
Bij mij is het een kleintje, die duwt haar borsten tegen mijn achterhoofd.

Ik heb me ook al afgevraagd als dat normaal is?
Ze wilt U. Of ze wilt U niet

Doordat ik gisteren praktisch een ganse dag onderweg was om terug te reizen naar België is mijn Duolingo streak van bijna 500 dagen eraan. :cry:

Je hebt toch zo die ijsblokjes waardoor je drie dagen kunt missen?
Ja, klopt, maar aangezien ik op vakantie was waren die allemaal opgebruikt omdat ik hier en daar een dag ben vergeten.

Het hielp ook niet echt dat wij ook nog eens vertraging hadden én er geen bereik was op de luchthaven, anders had ik sowieso wel snel een les gedaan tijdens het wachten.

Ja, klopt, maar aangezien ik op vakantie was waren die allemaal opgebruikt omdat ik hier en daar een dag ben vergeten.

Het hielp ook niet echt dat wij ook nog eens vertraging hadden én er geen bereik was op de luchthaven, anders had ik sowieso wel snel een les gedaan tijdens het wachten.
Motivatie 0 zeker nu? Ik zit aan 271 en mijn goesting zal over zijn als ik het ooit verkloot

5 minuten later...
Kapster. Ah, bouwverlof.

Volgende keer proberen, gesprek richting werk pushen
- En wat doet gij nu zo eigenlijk?
* Arbeidsinspectie

Die zeggen geen woord niemeer, en de rest errond is ook al stiller (tenzij ze pas control hebben gehad, dan zijt ge gekloot)

Weer wakker geworden van een hoop lawaaimakende jongeren die denk ik met lachgas aan het experimenteren waren om 4u40 onder mijn slaapkamerraam, om 5u15 de politie uiteindelijk gebeld die nazicht gingen doen, niemand gezien. De lawaaimakers zijn om 5u50 vertrokken.

Ik wou een lange wandeling met de hond doen. Er lag nog een poepzakje buiten van de wandeling gisterenavond (geen vuilbak tegengekomen toen), dus ik pak dat deze ochtend mee om weg te gooien.

Er zijn hier weinig vuilbakken, want na een halfuur had ik het nog steeds vast. Toen mijn hond nog eens ging hurken en ik me bukte om het op te rapen, zag ik dat mijn broek vol kakvlekken hing. Het vorige zakje moet ergens zijn gescheurd en tijdens het wandelen tegen mijn broek zijn geklotst.

Ik heb nog 3 kwartier met een kakbroek naar huis kunnen wandelen.

Ik wou een lange wandeling met de hond doen. Er lag nog een poepzakje buiten van de wandeling gisterenavond (geen vuilbak tegengekomen toen), dus ik pak dat deze ochtend mee om weg te gooien.

Er zijn hier weinig vuilbakken, want na een halfuur had ik het nog steeds vast. Toen mijn hond nog eens ging hurken en ik me bukte om het op te rapen, zag ik dat mijn broek vol kakvlekken hing. Het vorige zakje moet ergens zijn gescheurd en tijdens het wandelen tegen mijn broek zijn geklotst.

Ik heb nog 3 kwartier met een kakbroek naar huis kunnen wandelen.
En heb je het zakje dan weer mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan