Mr.Anderson
Well-known member
Ik heb daar ooit een vaatwas gekocht. Die verkoopster wou even aan tafel gaan zitten. Die begint eerst heel vriendelijk hun extra garantiepakketten voor te stellen. Toen ik dat weigerde en zei dat ik gewoon die vaatwas moest hebben begon mevrouw nogal arrogant te worden. Toen vertelde ze mij dat iedereen weet dat 'de pomp' van een vaatwas na 2 jaar meestal stukgaat en blablablabla. 'Het zou echt dom zijn om geen extra garantie te nemen, meneer'.was het niet om u een of andere extra garantie proberen aan te smeren ?
Ik ben dan heel luid beginnen zeggen dat het maar triestig is dat men als verkoper maar zo weinig vertrouwen heeft in de aangeboden producten en ik me af vroeg waarom ze dan dingen zouden blijven verkopen die na amper 2 jaar al de geest geven. IK WIL GEWOON DIE VAATWAS EN ALS DAT EEN PROBLEEM IS KOOP IK HEM ERGENS ANDERS.
Toen kwam een manager om te vragen of er problemen waren. 'Buiten dat jullie het een uitdaging maken om hier een aankoop te doen niet, neen.'
Die hebben toen een korting gegeven. Onnozelaars.
en elke keer sta ik daar voor minstens een half uur - 3 kwartier omdat ze aan het prullen en aan het doen zijn. Blazen, nog een collega bij halen, samen wat prullen en doen. En dan denk je echt: een datum aanpassen, en dat moet allemaal zo moeilijk zijn blijkbaar. ben ik hier nu in de gemeente de enige die dat moet laten doen?