Oldskooler
Well-known member
Kom, stoeft ne keer met uw sociaal tarief.Als ik het brutoloontopic bekijk dat ik ne sukkelaar ben dat veel te weinig verdien ...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom, stoeft ne keer met uw sociaal tarief.Als ik het brutoloontopic bekijk dat ik ne sukkelaar ben dat veel te weinig verdien ...![]()
Daar heeft die hoogst waarschijnlijk geen recht op.Kom, stoeft ne keer met uw sociaal tarief.
Of de mensen die geen afgunst willen creëren met het posten van hun loonEn de leugenaars!

En dus liegen?Of de mensen die geen afgunst willen creëren met het posten van hun loon![]()
Bon bon, doe er drie jaar bij dan ofzo. En ook die zou ik mijn bankzaken niet laten doen uiteraard, maar als je ze t uitlegt zouden de meeste ermee weg zijn volgens mij. Mijn neefjes etc van -8 die kunnen iig beter werken met een tablet dan ik.Een 5-jarige kan nog niet eens lezen..
En vooral onder de ouderen is er veel functioneel analfabetisme. Dat is een reëel probleem waar weinig bekendheid rond is, helaas.
Het gaat om 14% van de volwassen bevolking die dus geen overschrijving kan begrijpen, controleren of die wat klopt,...
![]()
Geletterdheid
Geletterdheid is belangrijk om zelfstandig te functioneren en participeren in de samenleving. Het is ook nodig voor persoonlijke ontwikkeling, en om bij te leren.onderwijs.vlaanderen.be
Wanneer een iq GEMIDDELD 100 is, wil dat ook zeggen dat ongeveer de helft een lager iq heeft he.Ik zal de link zeker eens bekijken maar je maakt me toch moeilijk wijs dat 14% van de volwassenen (de ene misschien met iets meer moeite in het begin dan de andere) geen bankzaken via pc zou kunnen. Het gaat hier al snel typisch BG klinken maar als je dat echt wil kunnen lijkt me dat te moeten kunnen als normaal begaafde volwassen persoon... .
Soit, ik snapte de oorspronkelijke ergernis wel.

Nee, dat zou mediaan zijn.Wanneer een iq GEMIDDELD 100 is, wil dat ook zeggen dat ongeveer de helft een lager iq heeft he.![]()

In dit geval, en ik wist dat het een Gausscurve was, is het beide.Nee, dat zou mediaan zijn.![]()
Ja met normaal begaafd bedoel ik dan eerder iedereen die niet zwakbegaafd is (er is nog wel ruimte onder de 100 neem ik aan vooraleer computer banking niet aan te leren is)Wanneer een iq GEMIDDELD 100 is, wil dat ook zeggen dat ongeveer de helft een lager iq heeft he.
Reken daar nog de lagere scholingsgraad bij van 50/60-plussers bij die nooit beroepsmatig met een computer hebben moeten werken én grotere weerstand hebben om iets nieuws te leren en je zal misschien al wat meer begrip krijgen...
Niet alleen beschikken ze niet over de kennis, vaak hebben ouderen (70-plussers) al geen computer of Internetverbinding.
. Niet per se iemand met een gemiddelde intelligentie. 

Doen alsof het white noise is om terug in slaap te dommelen!Ahhh… 6u50 ‘s morgens en wakker gemaakt worden door de zoete tonen van Pawel en Ahmed van de waterleiding die rustig de orde van de dag bespreken, op een zen-niveau dat zachtjes boven de drilboor uit sprankelt.
Lekker stigmatiserend.Ahhh… 6u50 ‘s morgens en wakker gemaakt worden door de zoete tonen van Pawel en Ahmed van de waterleiding die rustig de orde van de dag bespreken, op een zen-niveau dat zachtjes boven de drilboor uit sprankelt.
Ik wil ze gerust Alexander en Herman noemen, maar ze hebben zich zo voorgesteld.Lekker stigmatiserend.
Uhu, random wegenwerkers die ulder zomaar komen voorstellenIk wil ze gerust Alexander en Herman noemen, maar ze hebben zich zo voorgesteld.

Uhu, die jongens moeten in onze garage en kelder zijn om de waterleiding van het huis op nieuwe waterleiding in de straat aan te sluiten en als Mr S en mijzelf ons voorstellen (met handje) dan antwoorden die jongens. Er is koffie, spuitwater en frisdrank voorzien. Ik heb wat snacks gekocht ook. Dat doe ik standaard als er gewerkt moet worden in of rond het huis. Gelieve ons niet automatisch over dezelfde kam te scheren als een rando Vlaming, als stigma toch zo tegen je principes is.Uhu, random wegenwerkers die ulder zomaar komen voorstellen![]()
Wanneer een iq GEMIDDELD 100 is, wil dat ook zeggen dat ongeveer de helft een lager iq heeft he.
Reken daar nog de lagere scholingsgraad bij van 50/60-plussers bij die nooit beroepsmatig met een computer hebben moeten werken én grotere weerstand hebben om iets nieuws te leren en je zal misschien al wat meer begrip krijgen...
Niet alleen beschikken ze niet over de kennis, vaak hebben ouderen (70-plussers) al geen computer of Internetverbinding.