Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrouwen die constant het woord 'hubby' gebruiken als ze het hebben over hun echtelijke wederhelft. Wat een achterlijk woord is me dat nu weer. Sowieso ook dezelfde categorie die het altijd over de kids/z hebben. :puke:
Ik vind het erger als ze zelfs niet getrouwd zijn. Vrienden van mij zeggen dat ook constant over elkaar.
My hubby this, my hubby that. Bruh, jullie zijn 4 maanden samen. Behave.

Zweden die rechts en extreemrechts verkiest… 😢
Ik dacht dat Scandinavië vrij links was. We hebben al een Hongarije, laat het uit aub.

Laatst bewerkt:
Welke job voerde hij vroeger uit? Want iemand die wat mentale arbeid heeft verricht en heel zijn carrière is "meegeweest" is wel nog iets anders dan iemand die echt zuivere handenarbeid deed zonder iets van papierwerk. Als ik zo rondkijk in de omgeving wie er op wat leeftijd is en echt niet met een PC (of smartphone, of ...) kan werken zijn het wel vooral die mensen.

Fabriek vanaf zijn 14 en mijn grootmoeder tot school geweest tot ze thuis moest helpen ( 14 dan ook zeker?) en nooit gewerkt. Kunnen dat alle twee hoor. Gewoon even de tijd genomen om dat te leren en goed te documenteren.

Het is veelal een kwestie van niet willen en durven meer dan niet kunnen. En zoals gezegd dat is hun goed recht maar dan niet klagen dat dingen verdwijnen of dat zaken moeilijk worden.

Blijkbaar heeft een collega van de school van haar dochter een brief gekregen. In januari en februari gaat de school dicht en gaan ze over op thuisonderwijs. Reden: de hoge energiekosten. WTF? :wallbash:

2 jaar terug ging school dicht, hebben we al die zever al eens gehad. Dan was het niet goed voor de kinderen, ze hebben contact nodig met de vriendjes, ze zijn geremd in hun leerproces enzovoort.
Vorig jaar konden ze naar school maar moesten ze extra dik gekleed zijn want door Corona moesten de ramen open terwijl het vriest.
En nu gaan ze ze thuis zetten ofwa? Waarom de chauffage niet paar graden minder en eveneens weer de dikke trui? :confused:

Briefje in kleine zijn boekentas voor feestje van klasgenootje van 10 tot 13u de zaterdag.
Tof uur, kan em niet naar zijn turnles en kan ik niet gaan eten naar mijn grootouders.
Hij wil er uiteraard naar toe.

So it begins, bye weekend.
Maar voor mijn kop dat ik 20 kleuters in mijn huis vraag 🤔

Ik heb precies een geromantiseerd beeld bij Scandinavië. Moet toegeven dat ik niet mee ben met de politieke bewegingen daar.
Toch redelijk wat problemen met migranten en etnisch geweld in Zweden en het sociaaldemocratische falen om daarmee om te gaan geeft rechts wat momentum. Ik ben vooral benieuwd wat de verkiezingen volgende week gaan opleveren in Italië, want die wegen wel door op Europees vlak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan