Niet van vandaag, maar van in 't weekend toen we op citytrip waren met kameraden in Lissabon.
Wij waren op zondagavond naar de uitgangsbuurt gegaan en om 2 uur zegt één van ons vijftal dat hij terug naar het appartement wil. Oké, geen probleem voor de rest, maar wij wouden nog wat blijven. Hij is dan uiteindelijk op z'n eentje doorgegaan, wij hadden het gevoel dat het goed was voor hem. Iets later krijgen wij een bericht dat hij het "echt niet oké vond dat hij helemaal alleen terug naar het appartement moest in zo'n grote stad".
Ochtend erna was hij ook erg pissed want er kwam geen woord meer uit, ik heb mij dan een beetje tegen mijn principes in willen excuseren omdat we toch nog twee dagen met elkaar moesten doorbrengen en ik had geen zin in een negatieve sfeer. Krijg je gewoon een middelvinger in uw gezicht.
Enfin, kan zijn dat ik mis ben hè, maar moet er iemand van ons zijn toffe avond abrupt beëindigen om hem te vergezellen naar het appartement? Uiteindelijk is er trouwens 3 man apart doorgegaan (waaronder ik), maar wij hadden daar geen probleem mee.