Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ergerlijke update: yessir, ze hebben weer de internet kabel doorgekapt! En de Poolse werkers verstaan natuurlijk geen woord van wat er gevraagd wordt en doen gewoon verder. Zal weer een dikke maand worden. Van mijn oren maken (gewoon voor de opluchting) bij de organisator van de werken kan zelfs niet want dertig onderaannemers.
Er hangen wel spandoeken zeker van de hoofddannemer? En als dat een grote werf is loop gewoon naar een werfkeet, veel kans dat je de werfleider daar vindt.

Niet van vandaag, maar van in 't weekend toen we op citytrip waren met kameraden in Lissabon.

Wij waren op zondagavond naar de uitgangsbuurt gegaan en om 2 uur zegt één van ons vijftal dat hij terug naar het appartement wil. Oké, geen probleem voor de rest, maar wij wouden nog wat blijven. Hij is dan uiteindelijk op z'n eentje doorgegaan, wij hadden het gevoel dat het goed was voor hem. Iets later krijgen wij een bericht dat hij het "echt niet oké vond dat hij helemaal alleen terug naar het appartement moest in zo'n grote stad".

Ochtend erna was hij ook erg pissed want er kwam geen woord meer uit, ik heb mij dan een beetje tegen mijn principes in willen excuseren omdat we toch nog twee dagen met elkaar moesten doorbrengen en ik had geen zin in een negatieve sfeer. Krijg je gewoon een middelvinger in uw gezicht. :unsure: :laugh:

Enfin, kan zijn dat ik mis ben hè, maar moet er iemand van ons zijn toffe avond abrupt beëindigen om hem te vergezellen naar het appartement? Uiteindelijk is er trouwens 3 man apart doorgegaan (waaronder ik), maar wij hadden daar geen probleem mee.

Er hangen wel spandoeken zeker van de hoofddannemer? En als dat een grote werf is loop gewoon naar een werfkeet, veel kans dat je de werfleider daar vindt.
Er is niks te zien, een witte camionette en dat is het. De technieker komt op 26 september (misschien).

Gewoon bij de gemeente klagen dan? Zij zijn waarschijnlijk toch verantwoordelijk voor de openbare werken op hun grond.
Ik vrees dat stad Kortrijk weinig gaat zeggen behalve ‘ja…mevrouw…sorry’ en een sorry van een ambtenaar van de stad Kortrijk is 🤬🤬🤬

Dat er nog altijd mensen zijn die noch aan hun PC noch aan zo'n automaat een overschrijving kunnen uitvoeren....:cautious:
En ik spreek hier niet over een 95-jarige maar over iemand die ik pakweg 55 schatte..."maar ja mijn dochter is op reis, en ik heb daar geen geduld voor..."
OMfG

Allee kickboks gala afgelast waar 4 man van ons ging vechten en dat 3 dagen voor het doorging.
Ongeacht wie zijn fout het nu is, maar dat is wel erg klote voor onze vechters (enfin elke vechter). Wekenlang voorbereiden wat al zwaar is, dan aan de weightcut beginnen, mentaal proberen alles in orde te zetten om het dan zo door uw neus zien geboord te worden.

De burgemeester zegt dat ze de veiligheid niet kunnen garanderen omdat er harde kern supporters uit het voetbalmilieu komen en ze te laat verwittigd werden (wat ik sterk betwijfel maar soit)
Toch wel straf dat elke week over heel België die harde kernsupporters overal in de voetbalstadions zitten én overlast veroorzaken maar dat voor een kickboks gala dat weer een probleem is. Gelukkig kunnen ze de dag ervoor koning voetbal wel organiseren met de federale politie.
Gewoon gevolg van die rellen bij Glory 80 in Trixxo veronderstel ik.

Ergerlijke update: yessir, ze hebben weer de internet kabel doorgekapt! En de Poolse werkers verstaan natuurlijk geen woord van wat er gevraagd wordt en doen gewoon verder. Zal weer een dikke maand worden. Van mijn oren maken (gewoon voor de opluchting) bij de organisator van de werken kan zelfs niet want dertig onderaannemers.
Geeft die mannen een kommeke soep met de ‘geheime kruidenmix’ van mama squid en ze zullen het nooit meer doen.

😈

Niet van vandaag, maar van in 't weekend toen we op citytrip waren met kameraden in Lissabon.

Wij waren op zondagavond naar de uitgangsbuurt gegaan en om 2 uur zegt één van ons vijftal dat hij terug naar het appartement wil. Oké, geen probleem voor de rest, maar wij wouden nog wat blijven. Hij is dan uiteindelijk op z'n eentje doorgegaan, wij hadden het gevoel dat het goed was voor hem. Iets later krijgen wij een bericht dat hij het "echt niet oké vond dat hij helemaal alleen terug naar het appartement moest in zo'n grote stad".

Ochtend erna was hij ook erg pissed want er kwam geen woord meer uit, ik heb mij dan een beetje tegen mijn principes in willen excuseren omdat we toch nog twee dagen met elkaar moesten doorbrengen en ik had geen zin in een negatieve sfeer. Krijg je gewoon een middelvinger in uw gezicht. :unsure: :laugh:

Enfin, kan zijn dat ik mis ben hè, maar moet er iemand van ons zijn toffe avond abrupt beëindigen om hem te vergezellen naar het appartement? Uiteindelijk is er trouwens 3 man apart doorgegaan (waaronder ik), maar wij hadden daar geen probleem mee.
Precies nen toffe maat da gij hebt :unsure:.

je moet niet zeveren dat je bang bent om alleen terug te keren hé.. ik ben paar maand terug zo ook 's avonds van de jachthaven in Barcelona terug over de ramblas naar het hotel teruggewandeld om 3u 's nachts. Heb me geen second onveilig gevoeld dat mensen gingen beginnen terugvechten of zo.. uiteindelijk met 4 portefeuilles en 8 iphones veilig in het hotel teruggekomen.

Die gast zou ik niet willen vergezellen. Waarschijnlijk had hij ook nog gewild dat ge bij hem nog wat op de kamer ging zitten als zijn little bitch. Serieus probleempje heeft die.

1 tenzij: als je op voorhand had afgesproken met hem iets in de trend van "ik ga alleen mee op citytrip als het geen braspartijen worden en we terugkomen ten laatste om 2u", en vervolgens is men akkoord om op tijd terug te komen, en daarna om 2u wilt er niemand mee teruggaan (a.k.a. een hoop zatte mensen die WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS beginnen zingen), en moet hij zijn plan maar trekken, dan zou ik ook pissed zijn.
Als ge al zo een voorwaarden oplegt nog voor ge mee gaat moogt ge voor mijn part al thuisblijven.
Geen zin meer => ga door maar zaag niet.

Lol, een account proberen verwijderen bij EA Games. Wat een gedoe. Moeten chatten met een medewerker om dat in orde te brengen. Een gewoon contactformulier is waarschijnlijk te moeilijk. Hoe moeilijk sommige sites het toch maken om uw account te laten verwijderen...

je moet niet zeveren dat je bang bent om alleen terug te keren hé.. ik ben paar maand terug zo ook 's avonds van de jachthaven in Barcelona terug over de ramblas naar het hotel teruggewandeld om 3u 's nachts. Heb me geen second onveilig gevoeld dat mensen gingen beginnen terugvechten of zo.. uiteindelijk met 4 portefeuilles en 8 iphones veilig in het hotel teruggekomen.
En niet aangeklampt door hoeren ?
Ik heb me zo eens op een nachtelijke wandeling op de Ramblas eens moeten lostrekken.
Een vrouw vroeg een sigaret , bon , ik geef er eentje.
Ik had wel een vermoeden dat het een hoer was maar bon.
Mee dat ik m'n hand uitsteek met die sigaret pakt die me dus met m'n pols en schiet er plots nog een ander hoertje uit zo'n steegje .
Heb me daar toch serieus moeten lostrekken.
Wie weet wat die van zin waren met mij daar in zo'n donker steegje.

Ik heb me zo eens op een nachtelijke wandeling op de Ramblas eens moeten lostrekken.
Mee dat ik m'n hand uitsteek met die sigaret pakt die me dus met m'n pols en schiet er plots nog een ander hoertje uit zo'n steegje .
Altijd fun in Barcelona :lol:

Als ge op citytrip met vrienden gaat en bij voorbaat het "samen uit samen thuis" principe al de vuilbak in gooit, dan blijf ik ook thuis ja. Tis belangrijk dat je daar op voorhand op dezelfde golflengte over zit. Als ik weet dat mijn maten elke morgend in bed gaan liggen stinken tot 11u30 dan pas ik ook. Ik ken dat "ga toch mee man! we gaan niet lang uit gaan en gaan ochtend activiteiten doen!" en dan ga je mee en dan ist 1 zatte bende dat met een hoop lawaai om 5u op de hotelkamer terugkomt en smorgens niet uit bed kan. Niet mijn schuld als ge dan een fuck you vinger in uw gezicht krijgt en een "slechte sfeer".
Kga er vanuit als ge met kameraden op reis gaat dat ge elkaar kent en dat ge weet ofdat het een uitgaansweekend is of actiever weekend...

En had ge er de flikken bijgehaald dan had die zeker gezegd: i know nothing, i am from Barcelona :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan