Internationaal Covidnieuws

WAW. China :help:

248 miljoen mensen sinds begin december besmet, wordt geschat. En nog altijd geen Pfizer vaccins willen gebruiken.
Die hebben daar toch dik gefaald met hun lockdown strategie. In plaats van die tijd dan nuttig te gebruiken om hun bevolking deftig te vaccineren.
Nu zullen er daar een paar miljoen Chinezen sterven waarschijnlijk, wat vermeden kon worden. Maar 't is China dus ze zullen dat zoveel mogelijk in de doofpot steken.
 
Die gaan niet allemaal genezen, dat is het net. Daar worden de doden weer naar buiten gesleept.

Heb je weer gekeken in uwe glazen bol ?
Nee serieus hoe kan jij dit weten ..zoals ze hier al gezegd hebben geeft China zelf geen getallen over overlijdens en ze zitten volgens wat ik vernomen heb via de mediakanalen met juist dezelfde versie die hier nu ook nog altijd rondgaat .
Dus de kans dat er veel gaan overleven is vrij groot maar ja ik geef toe er is nog altijd en kans dat er “veel” gaan sterven .

Soit , situatie daar is wel heel verschillend tegenover hier dus ik kan daar niets echt concreets over zeggen dan wat ik enkel verneem via de media of horen zeggen maar of die bronnen nu echt betrouwbaar kunnen genoemd worden ???
 
Heb je weer gekeken in uwe glazen bol ?
Nee serieus hoe kan jij dit weten ..zoals ze hier al gezegd hebben geeft China zelf geen getallen over overlijdens en ze zitten volgens wat ik vernomen heb via de mediakanalen met juist dezelfde versie die hier nu ook nog altijd rondgaat .
Dus de kans dat er veel gaan overleven is vrij groot maar ja ik geef toe er is nog altijd en kans dat er “veel” gaan sterven .

Soit , situatie daar is wel heel verschillend tegenover hier dus ik kan daar niets echt concreets over zeggen dan wat ik enkel verneem via de media of horen zeggen maar of die bronnen nu echt betrouwbaar kunnen genoemd worden ???
Jij sprak over allemaal genezen. Het probleem met wachten op die immuniteit is dat daarvoor eerst veel mensen zullen moeten sterven. Ze zullen niet allemaal genezen.
 
Heb nu ook de artikeltjes gezien en daar spreken ze over een goei 250 milj besmette mensen en dit zou dan nog “maar “ 18% zijn van de bevolking …ze zouden eigenlijk beter een nog hogere graad van besmetting moeten hebben zodat ze net als hier op het laatst sneller immuniteit halen .

Soit maar de mensen leven daar anders en denk dat de grootste concentratie dan ook in de steden zullen zitten en niet op den buiten dus kan het nog lang duren voor ze immuniteit hebben (of hun nieuwjaars periode moet er een beetje vaart achter zetten ) en ja er zullen mensen sterven …er sterven er hier nu ook nog altijd aan of met corona .
 
Heb nu ook de artikeltjes gezien en daar spreken ze over een goei 250 milj besmette mensen en dit zou dan nog “maar “ 18% zijn van de bevolking …ze zouden eigenlijk beter een nog hogere graad van besmetting moeten hebben zodat ze net als hier op het laatst sneller immuniteit halen .

Soit maar de mensen leven daar anders en denk dat de grootste concentratie dan ook in de steden zullen zitten en niet op den buiten dus kan het nog lang duren voor ze immuniteit hebben (of hun nieuwjaars periode moet er een beetje vaart achter zetten ) en ja er zullen mensen sterven …er sterven er hier nu ook nog altijd aan of met corona .
Of gewoon goedwerkende vaccins gebruiken ipv blijven vol te houden dat die van hun evenwaardig zijn.
 
Heb nu ook de artikeltjes gezien en daar spreken ze over een goei 250 milj besmette mensen en dit zou dan nog “maar “ 18% zijn van de bevolking …ze zouden eigenlijk beter een nog hogere graad van besmetting moeten hebben zodat ze net als hier op het laatst sneller immuniteit halen .

Soit maar de mensen leven daar anders en denk dat de grootste concentratie dan ook in de steden zullen zitten en niet op den buiten dus kan het nog lang duren voor ze immuniteit hebben (of hun nieuwjaars periode moet er een beetje vaart achter zetten ) en ja er zullen mensen sterven …er sterven er hier nu ook nog altijd aan of met corona .
Ja, ze zouden beter een nog hogere graad van besmsetting hebben, nadat ze eerst met strengere maatregelen en daarna goeie vaccins de pieken hadden bedwongen, om dan met een politiek van aanhalen en lossen van maatregelen zo de groepsimmuniteit op te bouwen, en de individuele immuniteit te wapenen tegen corona zelf.

Zoals... hier?

En wat een scheve vergelijking op het einde, en dan anderen verwijten van scheef te reageren. Ja, hier sterven ook nog altijd mensen met corona. Zo veel als ginds?
 
Nu trek je zelf een scheef vergelijk …..
Wat zij nu meemaken hebben we hier ook mee gemaakt , we hebben hier de doden ook liggen opstapelen in containers en de begrafenis ondernemers konden ook niet volgen ….Maar ja dat zijn we allemaal vergeten héé .

Zij ondergaan nu wat wij hier in het begin hebben meegemaakt dus zoveel verschil is er niet .
 
Ze moeten immuniteit opbouwen, maar dat mag niet via vaccins, maar wel via besmettingen. Oké @Skoebiedoe , ik ben heel nieuwsgierig welke vreemde logica daarachter zit.
 
Nu trek je zelf een scheef vergelijk …..
Wat zij nu meemaken hebben we hier ook mee gemaakt , we hebben hier de doden ook liggen opstapelen in containers en de begrafenis ondernemers konden ook niet volgen ….Maar ja dat zijn we allemaal vergeten héé .

Zij ondergaan nu wat wij hier in het begin hebben meegemaakt dus zoveel verschil is er niet .
Ah, was er toen geen virus in China? Waren er toen geen doden? Zij ondergaan nu nog altijd wat nu gelukkig al achter ons ligt.
Het regende toen vergelijkingen met China, en hoe wij toch beter hun voorbeeld zouden volgen. De praktijk geeft gewoon aan dat dat gewoon de vuilnisbak in mag. Een groot stuk van de wereld heeft een heel grote stap gezet om aan Corona voorbij te raken, China nog niet. En dat is door hun coronabeleid.

Tuurlijk ben ik de doden in Europa niet vergeten. Maar jij zei "hier sterven ook nog mensen aan corona". Nog betekent dus wel degelijk nu.
 
Ja maar heb ik dan ongelijk ….is het dodental aan corona hier dan al gelijk aan 0 ????
Indien niet dan sterven er hier nog altijd mensen aan corona of hoe ga jij dat verklaren ?
(Of noemen ze het nu sterven met corona )


En Wilco …waar beweer ik dat immuniteit niet mag opgebouwd worden met behulp van vaccins ….???
Enkel zeggen ze hier dat het Chinese vaccin totaal geen werking heeft dus is het dan raar dat ik ervanuit ga dat ze daar gewoon niet gevaccineerd zijn ?
 
Ja maar heb ik dan ongelijk ….is het dodental aan corona hier dan al gelijk aan 0 ????
Indien niet dan sterven er hier nog altijd mensen aan corona of hoe ga jij dat verklaren ?
(Of noemen ze het nu sterven met corona )


En Wilco …waar beweer ik dat immuniteit niet mag opgebouwd worden met behulp van vaccins ….???
Enkel zeggen ze hier dat het Chinese vaccin totaal geen werking heeft dus is het dan raar dat ik ervanuit ga dat ze daar gewoon niet gevaccineerd zijn ?
Geen werking is nergens beweerd.

Edit: dat heb ik dan misbegrepen. Hoe ge op mijn post reageerde, dacht ik dat ge geen fan waart van vaccins.
 
Net zoals ik nergens heb beweerd dat vaccinatie niet helpt .
Ik ben nooit tegen vaccinatie geweest en ben er ook van overtuigd dat vaccinatie kan helpen .
Nu zitten wij ook nog altijd met besmetting en als zelfs de virologen waarschuwen dat zelfs diegene die al corona gehad hebben weer besmet kunnen worden ….ga ik nog niet beweren dat vaccinatie niet kan helpen maar is het gewoon minder doeltreffend dan ?
Kun je daar mee leven dan ?
 
Terug
Bovenaan