VTM Huis Gemaakt 2023

ilgonwe

Well-known member
Ze zoeken kandidaten voor het nieuwe seizoen. Deze keer stellen ze de panden al voor (mss lokt dat meer mensen):
Het tuingedeelte zal in Antwerpen wel weer gene vette zijn, maar dat zal van oppervlakte misschien wel de grootste zijn. Moeilijk in te schatten op basis van de foto's.

Het meest eerlijke zou een "Jan Modaal"-huis zijn voor alle kandidaten: een normale woning met een normale tuin van gelijkaardige omvang.

Ik vrees deze keer ook weer meer aandacht voor de sponsors en minder focus op het renovatiegedeelte. Vorig seizoen was bij momenten meer een interieurprogramma. Dat is ook belangrijk, maar ik begrijp anderzijds ook wel dat de projectontwikkelaar na afloop twee verkoopbare panden wil overhouden. Blijft een moeilijke evenwichtsoefening.
 
Ik snap niet waarom dit zuur voor Beringen zou zijn. Het is niet dat ze meer 'recht' hebben op dat huis als zij wel bij elkaar blijven en de winnaars niet.
 
Het nieuwe seizoen begint op dinsdag 31 oktober om 20:35.
Meer info hier:

Aan het slakkentempo van vorige keer tune ik pas in na 3 weken.
 
Is er eigenlijk gezegd wat er vasthangt aan het winnen van de maquetteronde?

Iemand die weet welke locatie dat is waar de maquettes gepresenteerd werden?
 
Of .. we hebben allebei ADHD honderd keer herhalen. Mss dat het meetelt voor de diversiteit en inclusiviteit index van DPG Media.
 
Ja idd. Direct vermelden dat ze ADHD hebben, ok.
Maar dan als 'excuus' gebruiken om gekke toeren uit te halen... Mja.
 
Ben aan het wachten op de eerste sob story om al wat stemmen te ronselen.

Da meisje met haar fretten is wel een bommeke imo.
 
Ik had het programma nog nooit bekeken en met dat wij zelf in een verbouwing zitten, leek het mij wel interessant.

Maar amai, hoe dit programma is opgebouwd is dit precies VTM 10 jaar terug in de tijd. Zoveel gemaakte shots... Hopelijk brengt het wat beterschap.

Ik ben enkel Blind Getrouwd gewend van VTM, misschien is dat het programma dat wat van een hoger niveau is dan de rest op de zender?
 
Mijn vrouw kijkt hier (helaas) ook naar, dit is toch echt van bedenkelijk niveau en soms zelfs cringe.
 
Die ene kerel in Hasselt die projectleider wil worden gaat er wel nogal vandoor met die afbraakwerken.

Het is soms cringe, maar dat is gewoon het feelgood-gehalte dat VTM wil forceren met dit programma. Traantjes van geluk, traantjes van verdriet en dan een of andere bleitschijf om het gevoel te bekrachtigen.
 
Terug
Bovenaan