VTM Huis Gemaakt 2023

Aalst is een ramp, ik zie geen van beide koppels winnen.
Antwerpen zijn wel sympathiek maar toch ook niet super handig.

Limburg hoop ik tegen beter weten in dat Bavo en Kayleigh mogen blijven. Ik vind die oprecht sympathiek met de nodige dosis humor erbij.
Herbert neemt zichzelf veel te serieus en hij is zeker niet onsympathiek, maar de gunfactor is er veel minder. Of een keeper en een kapster het gaan kunnen halen van een werfleider in spe, dat is nog maar de vraag... Als Bavo en Kayleigh eruit zouden gaan dan is voor mij de zin om te kijken al veel minder omdat de plezante noot er al uit gaat zijn.
 
Heb van een elektricien vernomen dat ge dat beter doet met kalk in plaats van cement . ;)
Rapper droog zodat ge geen 24 u moet wachten na het inmetselen . ;)
 
Heb van een elektricien vernomen dat ge dat beter doet met kalk in plaats van cement . ;)
Rapper droog zodat ge geen 24 u moet wachten na het inmetselen . ;)
Boven de waterkering kalk, eronder cement met compaktuna zo heb ik het gedaan om mijn sleuven dicht te smeren. Anders kan het zijn dat er vocht via de kalk in uw pleisterwerk komt.

Anyway, als ge het over de potjes alleen hebt, die staan sowieso boven de waterkering als ge het goed doet haha dus idd kalk werkt wat sneller 😁
 
Maar in 1 huis werken 2 koppels, dus welk koppel wint het huis dan? En het andere koppel heeft dus ook een jaar gewerkt voor niets?

6 koppels, 3 huizen, na de slaapkamer (denk ik) valt 1 koppel af.

3 koppels, 3 huizen, 1 huis/koppel valt af en dan “finale” tss 2 huizen/2 koppels en 1 huis/1 koppel wint.
 
Ik zou het zelf nooit doen , maar het is een soort van mini-lotto winnen zeker.

met als inzet je vrije tijd.
odds 1/6 - voor iets van 300 000 euro zeker
 
6 koppels, 3 huizen, na de slaapkamer (denk ik) valt 1 koppel af.

3 koppels, 3 huizen, 1 huis/koppel valt af en dan “finale” tss 2 huizen/2 koppels en 1 huis/1 koppel wint.
Ik dacht dat het alle drie de huizen/koppels tegen elkaar waren in de finale. Punten van jury, punten publiek en punten makelaars, niet?
 
Ik zou het zelf nooit doen , maar het is een soort van mini-lotto winnen zeker.

met als inzet je vrije tijd.
odds 1/6 - voor iets van 300 000 euro zeker
en de nodige ervaring die je opdoet. Zie het probleem eigenlijk niet. Da's voor elk programma dat je uw vrije tijd "opgeeft", bv The Voice, maar ondertussen wel ervaring opdoen
 
Ik snap toch echt niet waarom je zou willen meedoen. 1/6 dat je iets van 300000 euro wint, dus verwachtingswaarde 50.000 euro. Als je een jaar keihard elk weekend met 2 werkt in je eigen bouw, is jouw winst/besparing tenminste zeker en gegarandeerd.
 
Ik snap toch echt niet waarom je zou willen meedoen. 1/6 dat je iets van 300000 euro wint, dus verwachtingswaarde 50.000 euro. Als je een jaar keihard elk weekend met 2 werkt in je eigen bouw, is jouw winst/besparing tenminste zeker en gegarandeerd.

300k? En de rest, dat herenhuis in Antwerpen gaat toch vlotjes boven de 500k?
 
Ik snap toch echt niet waarom je zou willen meedoen. 1/6 dat je iets van 300000 euro wint, dus verwachtingswaarde 50.000 euro. Als je een jaar keihard elk weekend met 2 werkt in je eigen bouw, is jouw winst/besparing tenminste zeker en gegarandeerd

Als je het een beetje als een kansspel ziet

Je hebt 1/6 kans dat je 300 000 euro of meer verdient.

Bij de joker trekking van de nationale loterij is dat 1/ 12 miljoen dat je minimum 200 000 euro verdient
En ja iedere trekking doet daar toch een pak volk aan mee voor niks 😁

Ik weet niet hoelang de eerste 3 afvallers moeten werken maar dat zal wel geen volledig jaar zijn ?

Enkel de 2de plaats moet zoveel uren werken zonder de grote pot
de andere vallen al iets vroeger af.

Maar het programma geniet blijkbaar ook van crowdfundings door de fans voor de ereplaatsvoor dat bracht toch ook 30 000 euro op.

Daarnaast ook al gezegd vele vinden de ervaringen en het avontuur leuk
Maar het is niet voor iedereen 😉
 
Vergeet ook niet dat er massaal kabouters komen werken 's nachts en door de week.
Ik heb de indruk dat het aantal weekends dat er door de koppels gewerkt wordt nogal zal meevallen.
 
Kan me ook moeilijk voorstellen dat de echt technische zaken gelijk zaken zoals elektriciteit of sanitair zelf gedaan worden. Is ook gewoon gevaarlijk en voor hetzelfde geld is hdt onverkoopbaar gelijk Kortrijk.

Hoewel die Herbert me ene lijkt die iets goed bekijkt en dat in elkaar zet.
 
Die Bea die daar zat te bashen op de gyproc die niet deftig afgewerkt was. Euh lol, gewoon een rechte naad is al een kunst om dat onzichtbaar te doen, laat staan een bolle overgang :rofl: .
 
Die Bea die daar zat te bashen op de gyproc die niet deftig afgewerkt was. Euh lol, gewoon een rechte naad is al een kunst om dat onzichtbaar te doen, laat staan een bolle overgang :rofl: .
Sorry, maar dat trok nu eens echt op niets.

En ja, ik weet dat dat niet gemakkelijk is, maar om dat huis te kunnen verkopen moet heel die kamer opnieuw gedaan worden imo.
 
Terug
Bovenaan