Play4 Klopjacht S3

Qua 'subtiel' product placement was er weer een topmoment vandaag.

"Zeg, kunde gij die heads-up display zien vanop de passagiersstoel?"
- "Nee"
*Stuur van wagen van ander team, met logo van het merk waarmee ze allemaal rijden, komt overduidelijk in beeld*

Zoiets bestaat al meer dan 10 jaar ondertussen. :laugh:
 
Hoe rap mensen toch iets prijs geven of zo toch net wat teveel info.
Gewoon staalhard ontkennen, dat gaat niet ofwa?
Lijkt me toch scripted te zijn om toch enige vorm van progressie te hebben in het programma?

Voor de rest zijn die speurders (het merendeel) toch echt wel lachwekkend.
 
Lijkt me toch scripted te zijn om toch enige vorm van progressie te hebben in het programma?

Voor de rest zijn die speurders (het merendeel) toch echt wel lachwekkend.
Geen idee, maar anders waren ze totaal niet op die andere wagen uitgekomen.
Is dan ook niet fair tov de kandidaten, maar idd afhankelijk hoeveel scripted is en hoeveel niet.
Maar dan weet je eigenlijk dat je al geen echte kans maakt als de makers er anders over denken.
 
Geen idee, maar anders waren ze totaal niet op die andere wagen uitgekomen.
Is dan ook niet fair tov de kandidaten, maar idd afhankelijk hoeveel scripted is en hoeveel niet.
Maar dan weet je eigenlijk dat je al geen echte kans maakt als de makers er anders over denken.
Het idee is op zich simpel he: als je geen traceerbaar gedrag doet is het moeilijk of onmogelijk voor de speurders. Maar vele deelnemers zijn gepakt omdat ze daar tegen zondigen.

Voor de anderen te pakken heb je de opdracht waar ze naartoe moeten. Maar ook daar.. als je het goed doet lukt het gewoon. Maar om zovele afleveringen te vullen hebben ze sporen nodig en moeten ze op het spoor zijn en kruisen etc.
 
Het idee is op zich simpel he: als je geen traceerbaar gedrag doet is het moeilijk of onmogelijk voor de speurders. Maar vele deelnemers zijn gepakt omdat ze daar tegen zondigen.
Goh "zondigen"... Volgens mij "moeten" ze ook gewoon minimaal x-aantal keer geld gaan afhalen om zo de speurders weer wat kans te geven.
Ik zou anders niet weten waarom alle deelnemers geld gaan afhalen... Leen bij familie/kennissen genoeg cash om de rest van het avontuur door te komen en betaal dat achteraf gewoon terug. Maar nee, alle kandidaten gaan meermaals geld afhalen (dus lijkt me sowieso verplicht).

Ze mogen alle regels wel eens wat duidelijker communiceren vind ik.
Bvb ook: iedereen die onderdak geeft aan een deelnemer is verplicht om de speurders daarna binnen te laten, hun gsm te laten controleren, enz. Is ook sowieso een regel, ik zou anders niet weten waarom letterlijk iedereen de speurders binnenlaat.
 
Leuk idee van de zussen en verdiende winnaars.
Akkoord, ondanks de enorm storende nasale stemmen. Totale chaos, maar ook volledig in scene gezet met die speurders die de mutsen dan afnemen uiteindelijk.

Zou dat vrouwke in het volgende seizoen ook weer continu haar blauw vestje aanhebben? Die opnamedagen zijn volgens mij echt gewoon maar 2 dagen?
 
Gewoon verstand op nul zetten en dan is het nog wel eens aangenaam om te kijken. Als je het te serieus opvat dan zie je inderdaad meteen dingen die niet kloppen of scripted zijn.

Ik vond het einde nog wel leuk. Vorig jaar stonden de speurders gewoon rond de heli, was onmogelijk om daar op te geraken en dus echt een belachelijke 'finale' toen.
 
Dit jaar toch ook belachelijk, de speurders hebben geen idee waar ze zijn "stad Limburg", maar ineens beslist iemand een oproep op facebook te zetten voor anonieme tips, en ineens krijgen ze een whatsapp bericht binnen met daarin de naam van het restaurant waar ze zitten. Dan vallen ze daar binnen en laat onze fitness-boy die lange slungel gewoon weglopen, waarschijnlijk omdat dit too easy was. Vervolgens worden die toch nog opgepakt door daar in de buurt te patrouilleren, maar die tipgever daar wordt niks meer over gezegd, geen identiteit geen beloning niks. Terwijl door die tip de speurders 1 koppel en bijna het 2de gepakt hadden.

Vorig jaar kwam er een helicopter landen waar ze dan met 5 man speurders rond gingen staan, iedereen gepakt. Dit jaar komt er een mini zwart bestelbusje langs, de speurders zijn op dezelfde plaats aanwezig, maar ze beginnen in het wilde weg voorbijgangers aan te spreken in plaats van naar dat busje te lopen en dat af te schermen.
 
Dit jaar toch ook belachelijk, de speurders hebben geen idee waar ze zijn "stad Limburg", maar ineens beslist iemand een oproep op facebook te zetten voor anonieme tips, en ineens krijgen ze een whatsapp bericht binnen met daarin de naam van het restaurant waar ze zitten. Dan vallen ze daar binnen en laat onze fitness-boy die lange slungel gewoon weglopen, waarschijnlijk omdat dit too easy was. Vervolgens worden die toch nog opgepakt door daar in de buurt te patrouilleren, maar die tipgever daar wordt niks meer over gezegd, geen identiteit geen beloning niks. Terwijl door die tip de speurders 1 koppel en bijna het 2de gepakt hadden.

Vorig jaar kwam er een helicopter landen waar ze dan met 5 man speurders rond gingen staan, iedereen gepakt. Dit jaar komt er een mini zwart bestelbusje langs, de speurders zijn op dezelfde plaats aanwezig, maar ze beginnen in het wilde weg voorbijgangers aan te spreken in plaats van naar dat busje te lopen en dat af te schermen.

De speurders waren deze keer nog niet zeker of dat zwart busje het doel was. Het kon ook nog een boot of een moto zijn, daardoor stonden ze wat verspreid.
 
Terug
Bovenaan