Play4 Klopjacht S3

ilgonwe

Well-known member
De kandidaten van het 3e seizoen zijn bekend:
De eerste aflevering is op zondag 3 september om 20:00.

Na een teleurstellend tweede seizoen verwacht ik niet veel van het derde, maar mss moeten we het gewoon bekijken met een humoristische bril?
 
Een denderend begin was het niet, iedereen zat wat rond te slenteren en gezapige introducties vulden de rest van de tijd. Ik had alweer een scriptfoutje ontdekt. Vluchters vroegen of een duo in de auto hen kon oppikken maar de camera was al geïnstalleerd in die wagen, denk niet dat het een neen kon zijn 😅
 
Een denderend begin was het niet, iedereen zat wat rond te slenteren en gezapige introducties vulden de rest van de tijd. Ik had alweer een scriptfoutje ontdekt. Vluchters vroegen of een duo in de auto hen kon oppikken maar de camera was al geïnstalleerd in die wagen, denk niet dat het een neen kon zijn 😅
Hetzelfde opgemerkt hier. Ook dat Polle gaat lopen in het bos maar toch nog met 2-3 camera's opgevolgd kan blijven worden.

Gelukkig heeft ons vrouwke ook dit jaar weer haar blauw vestje aan. Is allemaal gewoon op een paar middagen opgenomen volgens mij.

Niemand kennissen die meegedaan hebben?
 
Een IT student dat de werking van VPN niet kent op een gsm toestel. GSM signaal gaat over een zendmast dat kan je niet omzeilen met VPN, zoals een PC met VPN tunnel en TOR.
En laten ze de vriend, wiens gsm ze gebruikt hebben, als lokaas dienen.
Ik vrees dat ze nog wat klassen moeten inhalen 😅
 
Hoe fake het programma is, deert me niet echt. Ik heb dit seizoen al goed gelachen en vind het een stuk aangenamer om te kijken dan afgelopen twee seizoenen.

Uiteraard nemen ze sommige scènes opnieuw op. Het is nogal lullig om op tv beelden te tonen van bv. een 'echte' achtervolging waarbij geen enkele camera goed gericht is. De echte achtervolgingen zijn onvoorspelbaar en dus kan het zijn dat iets niet goed in beeld is. Dan zie ik liever een re-enactment dan beelden van een GoPro die in volle actie naar beneden gedraaid is en de voeten van één van de agenten filmt. Het gegoochel met technologie is ook wel minder dan vorige seizoenen.

Soms vraag ik me wel af hoe ze beslissen om iets met bepaalde camerabeelden te doen. Het lijkt bv. nogal random om te bellen naar een B&B waarvan een huurauto op een plaats delict gepasseerd is, zeker als je er rekening mee houdt dat die persoon op de vlucht niet eens uit de parkeerplaats geraakte omdat er een continue stroom aan verkeer was. Het is dus niet zo dat het de enige wagen was die er gepasseerd was. Idem met bv. de camerabeelden in Leuven. Ze hebben letterlijk ieder koppel gespot (enkel Chloé niet) op camerabeelden terwijl ze niet wisten waar ze naar moesten zoeken en die allemaal op andere plekken gespot waren. Dat ze dat kunnen vinden, maar dan niet de vluchtroute kunnen reconstrueren aan de hand van camerabeelden, is wel belachelijk.

Het meest schrale tot nu toe vond ik het product placement met de elektrische wagen gisteren. Close-ups en slo-mo's van een auto die werden opgeladen droegen oprecht niks bij aan het programma en deden me even afvragen of de reclame nog bezig was.

Is er trouwens een verbod op het meenemen van informatie op papier? Ik begrijp niet goed waarom die gasten zoveel telefoonnummers uit hun hoofd geleerd hebben en die cafébazin een QR-code heeft laten tatoeëren. Waarom heeft die niet gewoon een link of een code op papier staan? Met een link heb je als voordeel dat je snel via een pc kan inloggen zonder via een omweg die QR-code te ontcijferen. :crazy:
 
Ik vind het ook wel entertainend, het was zelfs een beetje spannend toen ze Chloe gingen pakken (althans zo lieten ze uitschijnen uiteraard).
En jammer dat het binnen de spelregeltjes moet, anders zou het wel makkelijker zijn om onder de radar te blijven, ander sim kaartje, geen geld moeten afhalen, geen rendez-vous punten waar ze u gewoon kunnen opwachten.
Nuja 't moet ook doenbaar zijn voor de agenten I guess.
 
Ik vind het ook wel entertainend, het was zelfs een beetje spannend toen ze Chloe gingen pakken (althans zo lieten ze uitschijnen uiteraard).
En jammer dat het binnen de spelregeltjes moet, anders zou het wel makkelijker zijn om onder de radar te blijven, ander sim kaartje, geen geld moeten afhalen, geen rendez-vous punten waar ze u gewoon kunnen opwachten.
Nuja 't moet ook doenbaar zijn voor de agenten I guess.
Is het trouwens verplicht om met de auto geld te gaan afhalen?
Ik heb eens op Google Maps gekeken en die B&B is ocharme 3 kilometers verwijderd van Nevele centrum. Ik snap niet dat ze daarvoor een auto gebruiken (wetende dat de speurders alle camera-beelden in de buurt opvragen), terwijl je er met de fiets op 10 minuten bent en zelfs eventueel te voet ben je er op een halfuur.
 
Niet alles is goed voorbereid, ene heeft zijn broek nog niet aan en heeft nauwelijks tijd om zijn rits op te doen 😅

Q9bx4fX.png


Dan staat hij daar wat lullig met zijn riem los:

6xijbDV.png
 
Terug
Bovenaan