Play4 Big Brother 2024

Dat die Ashley d'r nog altijd in zit kan in echt niet begrijpen, die had er al lang uit moeten liggen.
Die doet echt niks anders dan manipuleren en zitten wenen.
 
Dat die Ashley d'r nog altijd in zit kan in echt niet begrijpen, die had er al lang uit moeten liggen.
Die doet echt niks anders dan manipuleren en zitten wenen.
Heb je die andere figuren al eens bekeken? Die Dilano en Randy zijn stukken erger voor hetgeen dat ik al gezien/gelezen heb.

Ashley is trouwens één van de populairste bewoners, dus zo erg zal het ook wel niet zijn. Die Ronahi die er gisteren uit is gegaan wou men er al weken uit om dezelfde redenen.
 
Heb je die andere figuren al eens bekeken? Die Dilano en Randy zijn stukken erger voor hetgeen dat ik al gezien/gelezen heb.

Ashley is trouwens één van de populairste bewoners, dus zo erg zal het ook wel niet zijn. Die Ronahi die er gisteren uit is gegaan wou men er al weken uit om dezelfde redenen.
Dilano heb ik nog niks verkeerd zien doen.

Randy moet ik ook niet veel van hebben, samen met Jimmy.

Ronahi deed ook niks verkeerd trouwens en was zeker zo geen bletesmoel gelijk die Ashley, die doet niks anders en het zijn allemaal krokodillentranen. Dat mens is zo fake als het kan zijn.
 
Ook gewoon telemarketeer die Ashley. In groep zal die niet kunnen werken, laat staan team manager ofzo. Aan de job van iemand kan je soms veel afleiden.
 
Dilano heb ik nog niks verkeerd zien doen.

Randy moet ik ook niet veel van hebben, samen met Jimmy.

Ronahi deed ook niks verkeerd trouwens en was zeker zo geen bletesmoel gelijk die Ashley, die doet niks anders en het zijn allemaal krokodillentranen. Dat mens is zo fake als het kan zijn.
Dan ben je toch één van de weinige met die mening, ik volg het zelf niet intensief, maar qua roddelen kunnen velen daar nog een puntje aan zuigen. Zijn ook bij de minst populaire bewoners. Het is dat Jimmy zijn nominatie heeft overgepakt, of Dilano lag er vorige week zonder pardon uit.

Van Ashley moet ik daarentegen ook niet al te veel hebben tbh.
 
Dan ben je toch één van de weinige met die mening, ik volg het zelf niet intensief, maar qua roddelen kunnen velen daar nog een puntje aan zuigen. Zijn ook bij de minst populaire bewoners. Het is dat Jimmy zijn nominatie heeft overgepakt, of Dilano lag er vorige week zonder pardon uit.

Van Ashley moet ik daarentegen ook niet al te veel hebben tbh.
Heel die bende in dat huis doet niks anders dan over de rest zitten te roddelen.
Dat Dilano en Ronahi in het huis minder populair waren kwam ook wel omdat ze in het begin afgezonderd waren en pas later bij de groep kwamen, die bewoners die er later bij kolen hebben het bijna altijd moeilijker ol een klik te krijgen met de rest van de groep.
Vorige week is Sabeau er uit gegaan en dat was ook gebeurd als Dilano daar had bin gestaan ipv Jimmy.

Ashley is er eigenlijk uit gestemd bij de eerst nominaties de eerste week, maar een dag later besliste Sonja om zelf op te stappen en hebben ze Ashley er opnieuw in gestoken, terwijl ze bij andere seizoenen in zo een situatie bij de volgende nominaties niemand naar huis stuurden.
 
Ach ja whatever tis alleen maar uitstel van executie. In the end gaat die Jimmy toch wel winnen ja. De rest zit er een beetje zijn tijd te verdoen en zou beter terug gaan werken.
 
Ik heb het volledig opgegeven dit jaar... eerste 3 weken nog wat gevolgd maar verdomme man, wat een lege bende mussen waren/zijn het dit jaar.
Mochten ze mij daar binnensteken ben ik er de week erna uit mezelf al weer uit, 100% zekers :biglaugh:
 
Mja t valt op dat er echt mentaal enorm instabiele mensen in die groep zitten..

Ik zou er ECHT niet mee kunnen omgaan met n type gelijk die ashley, beetje liggen commanderen en stoken continu..

Ik kijk graag naar big brother maar als ik erin zou zitten zou t niet lang duren of ik werd verbannen uit t huis omdat ik iemand aant verdrinken was in de hottub van boosheid haha
 
Die Ashley blijkbaar 20.000 euro uit de pot gehaald om haar nominatie af te kopen :rofl: :rofl: :rofl:
Ik moet het nog zien, maar ze had toch een opportuniteit om 15k te spenderen om de halve finale te bereiken? En dat deed ze niet dacht ik? Ik bekijk het vanavond, haha
 
Ik moet het nog zien, maar ze had toch een opportuniteit om 15k te spenderen om de halve finale te bereiken? En dat deed ze niet dacht ik? Ik bekijk het vanavond, haha
Goh, dat kan. Zo sterk volg ik het nu ook niet allemaal.

Alleszins de bewoners zijn woedend. En terecht. Wat een kutmove. Als het nu was om naar huis te gaan zou ik het absoluut snappen en zelf doen waarschijnlijk, maar louter om je nominatie af te kopen? Da's gewoon je bewoners mee kloten want hierdoor gaat ze zeker niet meer winnen.
 
Ik volg het al effe niet meer, maar goed gespeeld en ballen aan je lijf hebben is dat!
Want de "we zijn allemaal vriendjes daarbinnen" is gewoonweg BS.

Tis eten of gegeten worden, en erna spreekt de overgrote meerderheid toch nooit nog tegen elkaar.

Ik zou er ook een slechten in zijn zulle, het zou mij ECHT niet om het geld gaan, en dus zou ik er ook niet mee inzitten om ermee te spelen.
Achteraf misschien wel wat spijt dat ik daardoor ook minder geld meeneem naar huis indien ik zou winnen, maar op moment zelf, no regrets. :)
 
Ik volg het al effe niet meer, maar goed gespeeld en ballen aan je lijf hebben is dat!
Want de "we zijn allemaal vriendjes daarbinnen" is gewoonweg BS.

Tis eten of gegeten worden, en erna spreekt de overgrote meerderheid toch nooit nog tegen elkaar.

Ik zou er ook een slechten in zijn zulle, het zou mij ECHT niet om het geld gaan, en dus zou ik er ook niet mee inzitten om ermee te spelen.
Achteraf misschien wel wat spijt dat ik daardoor ook minder geld meeneem naar huis indien ik zou winnen, maar op moment zelf, no regrets. :)
Ballen aan je lijf, tsja, ben je vet mee als je heel het huis tegen u krijgt en je je vervolgens gaat isoleren op uw kamertje. Daarnaast maakt ze zich ook zeker niet populairder bij de kijker. Ook niet vergeten dat er blijkbaar een algemene regel was binnen de groep om de jackpot zo hoog mogelijk te houden door zo weinig mogelijk uit te geven. Als jij dan vervolgens zomaar 20k eruit haalt is dat gewoon een naaistreek.

Een naaistreek waarmee ze enkel en alleen zichzelf mee kloot. Worden nog lange dagen voor haar.
 
Tja, tis een heel polariserende move. Veel fans vinden het geweldig, anderen vinden het ronduit smeerlapperij. Ik zit in kamp 2 want sinds een 2-tal weken begin ik mij wel te ergeren... Ze wil altijd de eerste zijn om te beginnen met spellen, ze kan niks gezegd zijn en dan ist direct drama. Als een ander iets doet schreeuwt ze moord en brand maar als ze zelfs iets niet ok doet moet het allemaal maar kunnen. Tis triestig dat ze nog altijd in dat huis zit en mss nog wel gaat winnen ook. Zijn helaas genoeg domme mensen die er fan van zijn. Alleen jammer dat karen wellicht nu het slachtoffer gaat zijn... Randy mag er trouwens ook uit met zn bro hier, bro daar. Ik hoop dat Ashley daar alvast een heel ellendige week tegemoet gaat.
 
Eigenlijk had ze d'r al van bij het begin uit moeten gelegen hebben, maar bigbrother heeft haar er weer in gestoken toen er iemand anders jaar huis wou.
Ashley is er eigenlijk uit gestemd bij de eerst nominaties de eerste week, maar een dag later besliste Sonja om zelf op te stappen en hebben ze Ashley er opnieuw in gestoken, terwijl ze bij andere seizoenen in zo een situatie bij de volgende nominaties niemand naar huis stuurden.
En nu laat diezelfde bigbrother haar de keuze om haar nominatie af te kopen, precies of bigbrother wil dat zij dat spel wint....
Of dan zij de sfeer in dat kot nog wat langer blijft verkloten...
 
Kheb de aflevering gezien gisteren en het is een ronduit debiele, domme wanhoopsmove uit schrik om te moeten vertrekken. Direct op die knop gedrukt en dan 6 keer blijven drukken en direct in tranen uit barsten. Normaal zou ik er begrip voor hebben maar dit keer totaal niet. Dat ze spel hard speelt kan ik nog snappen maar deze manier was gwn te zielig voor woorden... Wat het nog degoutanter maakt is dat ze in het begin zat te janken dat Lenie geld uit de pot haalde voor de koffers, dat Ashley zelf ook geld uit de pot haalde door domweg te liggen slapen (met Karen), dat ze GEEN 100 euro over had voor foto's van haar kinderen.... Maar nu wel 20K uit die pot voor een fucking nominatie af te kopen en dan wellicht alsnog met lege handen te staan... Jammer dat ze zo veel idiote fans met oogkleppen heeft.
 
Op televisie zie ik dit allemaal niet?
Wat zie je precies niet dan? Niet vergeten dat er veel dingen geframed worden in die afleveringen hé. Ze kiezen zelf wat je mag zien en wat niet.

Ik heb de eerste twee seizoenen sinds de reboot gevolgd op TV en ik was op den duur redelijk gedegouteerd hoe sommigen als de goede werden weggezet en anderen dan weer als de slechte, terwijl het in praktijk eigenlijk totaal andersom was.

https://nl.nieuws-247.be/grijpt-big-brother-in-na-zwaar-pestgedrag/

Dit ook weer zoiets :laugh: Ashley heeft van in het begin aangegeven het spel hard te willen spelen en nu ze door haar idiote move op de blaren moet zitten wordt er ineens gesproken over 'pestgedrag'. Voor zover ik weet is negeren en/of mijden geen synoniem voor pesten.
 
Het is degene die in het begin zei dat ze daar niet was om vriendjes te maken. En nu weent ze omdat ze geen vriendjes heeft. Tja....
 
Terug
Bovenaan