Big Brother 2022

Play4 Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lobmans

Well-known member
Big Brother 2022, vanaf maandag 3 januari op Play 4

Een nieuw seizoen, dus ook een nieuw topic om de komende +3 maanden met z'n allen nutteloos commentaar te geven op een nutteloos programma dat we stiekem toch gewoon wel boeiend genoeg vinden om te volgen. :D

Vandaag werd alvast de eerste trailer gelost, en tevens dus ook officiële bevestiging dat het nieuwe seizoen er komt.


De aankondiging doet vermoeden dat het minder saai dan vorig seizoen wordt, al was de aankondiging vorig jaar ook veel belovend terwijl het qua opdrachten en twistst nu niet meteen een hoogvlieger was en het "boeiende" van het programma vooral zat in de onderlinge sfeer bij de bewoners (zowel in positieve als negatieve zin). Qua sfeer doet de trailer denken aan de Australische versie, op die versie baseerden ze zich in het vorige seizoen alleszins ook soms voor opdrachten of twistst. Ik vermoed dat er ook dit seizoen dus wel weer elementen zullen inzitten die herkenbaar zijn voor wie de Australische versies zag.

De kandidaten zijn nog niet gekend, vorig jaar was dit een week voor de start.
 
Laatst bewerkt:
Dju toch, had me nochtans ingeschreven met op iedere vraag die gesteld werd te proberen antwoorden met een rijmpje, al trok het soms op niks. Motivatievideo was zelfs op een wandelband, ook inclusief rijmpjes.

Benieuwd hoe speciaal deze gasten dan wel niet zijn. :shutup:
 
Waarom zou je anno 2022 met haar ontelbare mogelijkheden ter visuele ontspanning, nog naar Big Brother kijken? Oprechte vraag.

Vorig jaar gewoon beginnen volgen aangezien dat begon in een periode waarin we amper of geen sociaal leven konden hebben en ook 5/5 thuis werkten. Die livestream was op zich dus wel leuk om te volgen op de achtergrond, zeker in combinatie met wat flauwe commentaar geven hier op BG.
 
Waarom zou je anno 2022 met haar ontelbare mogelijkheden ter visuele ontspanning, nog naar Big Brother kijken? Oprechte vraag.
Zoals Lobmans aanhaalt. Er was toen een strenge lockdown. Amper contacten, thuis zitten,... Dan is dit een leuk programma. Mijn feestje in het weekend bestond toen uit het feest op zaterdag dat de bewoners hadden. Dan zette ik de TV aan en ondertussen dartte ik wat. Fijne combinatie.
 
Zoals hierboven inderdaad als derde scherm gewoon om thuis toch wat mensengeluiden te horen. Heel af en toe was het ook wel eens grappig.

Episch was de huisregel waar ze met ontiegelijk veel tegenzin om 8 uur een polonaise moesten doen. Mijn werkdag kon niet beter beginnen.
 
  • Haha
Waarderingen: Nrt
Zoals Lobmans aanhaalt. Er was toen een strenge lockdown. Amper contacten, thuis zitten,... Dan is dit een leuk programma. Mijn feestje in het weekend bestond toen uit het feest op zaterdag dat de bewoners hadden. Dan zette ik de TV aan en ondertussen dartte ik wat. Fijne combinatie.

Dit jaar zal de interesse dan wellicht ook lager liggen aangezien we weer met z'n allen pinten kunnen gaan pakken op de voetbal of tot een gat in de nacht op café kunnen gaan hangen.

Ow, wacht... :unsure:
 
Zoals Lobmans aanhaalt. Er was toen een strenge lockdown. Amper contacten, thuis zitten,... Dan is dit een leuk programma. Mijn feestje in het weekend bestond toen uit het feest op zaterdag dat de bewoners hadden. Dan zette ik de TV aan en ondertussen dartte ik wat. Fijne combinatie.
Meestal was er op donderdag na de live uitzending een "feestje" in het huis, maar dat duurde dan niet echt lang.
Op zaterdag was er ook soms iets, maar niet elke week. Ze hebben zo ook eens een filmavond gehad.
 
Ik hoop toch wel dat het terug wat harder en minder luxueus wordt, dat ze de opdrachten spelen voor een schel kaas op hun boterham te kunnen leggen ipv voor redbull en garnaalkroketten.
 
Ik hoop toch wel dat het terug wat harder en minder luxueus wordt, dat ze de opdrachten spelen voor een schel kaas op hun boterham te kunnen leggen ipv voor redbull en garnaalkroketten.
Het back to basics gegeven was nooit het originele opzet van heel het bb gebeuren.
Zowel in België als in Nederland is er maar 1 seizoen geweest dat dat echt het geval was.
 
694
 
Die redbull zorgde nochtans voor het grootste drama van heel de reeks. Heel bizar achteraf bekeken.
Grootste drama van de reeks? Er zijn achteraf toch wel feller dingen geweest hoor, bv de dag dat een deel het beu was en het aftrapte, of de drama's rond Ziggy (of hoe heette die pipo al weer) :D
 
Grootste drama van de reeks? Er zijn achteraf toch wel feller dingen geweest hoor, bv de dag dat een deel het beu was en het aftrapte, of de drama's rond Ziggy (of hoe heette die pipo al weer) :D
Ziko. Maar was er niet vooral drama met Jerrel?
 
Ziko. Maar was er niet vooral drama met Jerrel?

Jerrel bedoelde ik ja, ik verwarde die qua naam even met Ziggy uit K2 Zoekt K3 (qua uiterlijk ietwat vergelijkbaar, vandaar) :p

Ziko was redelijk cava en heeft er maar paar dagen ingezeten dus daar was geen drama rond.
 
Jerrel bedoelde ik ja, ik verwarde die qua naam even met Ziggy uit K2 Zoekt K3 (qua uiterlijk ietwat vergelijkbaar, vandaar) :p

Ziko was redelijk cava en heeft er maar paar dagen ingezeten dus daar was geen drama rond.
Een van de hatelijkste mensen die ik al op TV heb gezien onze Jerrel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan