Big Brother 2022

Play4 Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziko was redelijk cava en heeft er maar paar dagen ingezeten dus daar was geen drama rond.
Bwa, die mens veranderde in het ergste stereotypeke vanaf die genomineerd werd. Van fake vriendelijk naar scheefgesnoven gek op ongeveer 0,7 seconden tijd.
 
De uitzending van op Play 4 is dit seizoen blijkbaar vervroegd naar 19u30, vorig jaar was pas om 22u30 (op dat uur zendt men dit seizoen dan nog een herhaling uit van de uitzending eerder die avond). Blijkbaar geloven ze dus wel meer in dit nieuwe seizoen, en willen ze ook meer inzetten op een jeugdig publiek met dat vroegere uitzenduur + herhaling om 22u30.
 
Vorig jaar is het seizoen ook gestart met een vroegere aflevering, en pas later in het seizoen is dat opgeschoven naar later op de avond. Ik weet wel de reden daarvan niet meer :p Enkel de live was nog op een normaler uur (voor de gemiddelde werkmens).
 
Ik vind wel dat er weinig word gelost in de media.
Vorig jaar kende we nu al de eerste bewoners en hadden ze ook al beelden van het huis laten zien.
 
Ik vind wel dat er weinig word gelost in de media.
Vorig jaar kende we nu al de eerste bewoners en hadden ze ook al beelden van het huis laten zien.

Het is idd opvallend stil dit jaar. Het verschil met vorig jaar is natuurlijk wel dat ze dit seizoen al over de fanbase van vorig jaar beschikken die gewoon opnieuw van post zal zijn, terwijl men vorig jaar op dat vlak volledig van nul vertrok. Misschien dat men gewoon bewust tot de kick off show wil wachten om de bewoners voor te stellen, of mss dat ze de komende dagen al wat teasen op social media met beelden van uit het huis (de bewoners gaan namelijk morgenavond het huis in). Want ook al is het eindejaarsweekend, uiteindelijk zitten de meeste komende dagen toch constant op hun smartphone dus zou op zich nog geen vreemde zet zijn om volop in te zetten op social media.

*edit*
HLN heeft het vernieuwde huis alvast voorgesteld:

Ziet er qua kleuren beter uit dan vorig jaar, doet me wat meer denken aan BB-Australia.
Alvast een grotere gameroom dan vorig jaar + ook buiten lijkt er (naar het voorbeeld van BB Australia) een outdoor gamezone te zijn. Hopelijk dus wat grotere opdrachten dan vorig jaar.

Liveshow verhuist ook van donderdag naar zaterdagavond.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het daarnet ook gezien. Maar ik vind het eerlijk gezegd toch niet beter, in tegendeel.
Ik word kotsmisselijk van die felle kleuren, ik zou constant met hoofdpijn zitten als ik in dat kot zou moeten zitten 🤢🤮
 
Het ziet er naar uit dat we nu echt moeten wachten tot maandag voor we iets van de kandidaten te weten gaan komen.

Ook al heb ik mij vorig jaar vaak geërgerd, ben ik toch steeds blijven kijken. Ik ga er dus vanuit dat ik ook dit jaar weer snel verslaafd zal raken :crazy:
 
Het ziet er naar uit dat we nu echt moeten wachten tot maandag voor we iets van de kandidaten te weten gaan komen.

Ook al heb ik mij vorig jaar vaak geërgerd, ben ik toch steeds blijven kijken. Ik ga er dus vanuit dat ik ook dit jaar weer snel verslaafd zal raken :crazy:

Vandaag werd er wel een teaser verspreid ivm de kandidaten:

Opnieuw 8 kandidaten dus bij aanvang al zal dat aantal sowieso nog wel aangevuld worden tot 12 à 14 bewoners.
 
  • Leuk
Waarderingen: C11
Dat achteraf aanvullen vind ik echt onzin.

Ik vind dat juist leuk, zorgt toch weer voor een nieuwe dynamiek in de groep en is dus wel leuk om te observeren hoe die mensen zich proberen te integreren, en hoe goed ze wel of niet opgenomen worden door de groep. Nieuw is dat alleszins ook niet, zelfs in het eerste seizoen kwamen er na een tijd nog bewoners bij.

Het enige argument er tegen zou mss kunnen zijn dat er dan mss iemand het spel wint die er geen 100 dagen in heeft gezeten, maar uiteindelijk is de periode dat ze er in zitten imo nu ook niet de moeilijkste beproeving van het spel, het is niet dat ze zonder luxe op een onbewoond eiland ofzo zitten waar ze letterlijk elke dag tot het einde zitten af te tellen.
 
Ik heb vernomen van een deelnemer dat hij/zij eigenlijk al van in het begin van het spel weet dat deze niet de winnaar/winnares zou zijn...
Leek me vreemd met de nominaties en 'stemmen van de kijkers', maar zie ook niet in waarom men dit anders zou zeggen.
 
Ik heb vernomen van een deelnemer dat hij/zij eigenlijk al van in het begin van het spel weet dat deze niet de winnaar/winnares zou zijn...
Leek me vreemd met de nominaties en 'stemmen van de kijkers', maar zie ook niet in waarom men dit anders zou zeggen.

Dat zijn van die beweringen die ge bij zowat elke wedstrijd op tv wel hoort passeren en waar ik om eerlijk te zijn weinig tot geen belang aan hecht. Ofwel iets dat volledig uit de lucht gegrepen is, ofwel iets dat uit z'n context gerukt en misbegrepen werd.

Uiteraard is er bij zulke programma's wel eens wat "sturing" op bepaalde vlakken van de productie uit en is niet alles even spontaan als het lijkt, maar dat bij een programma dat weken of maanden lang loopt al van voor de start bepaald is wie de winnaar is, daar geloof ik echt niets van hoor :)
 
Dat zijn van die beweringen die ge bij zowat elke wedstrijd op tv wel hoort passeren en waar ik om eerlijk te zijn weinig tot geen belang aan hecht. Ofwel iets dat volledig uit de lucht gegrepen is, ofwel iets dat uit z'n context gerukt en misbegrepen werd.

Uiteraard is er bij zulke programma's wel eens wat "sturing" op bepaalde vlakken van de productie uit en is niet alles even spontaan als het lijkt, maar dat bij een programma dat weken of maanden lang loopt al van voor de start bepaald is wie de winnaar is, daar geloof ik echt niets van hoor :)
Ik zou er niet van verschieten, al zal ik ook niet zeggen dat het sowieso doorgestoken kaart is.

Maar vorig jaar leek het er wel héél erg op dat het programma werd gestuurd om een Nederlander te laten winnen. En op een bepaald moment werd ook duidelijk de welke moest winnen.

Dan heb ik het vooral over hoe de Nederlanders werden afgeschilderd door wat consistent werd geweerd uit de dagelijkse afleveringen, hoe de grote exodus werd aangepakt toen de Nederlanders hun plan was gefaald met de nominaties enzovoort...
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
the-simpsons-enter.gif

Na 2 minuten bij dat mens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan