Big Brother 2022

Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het anders geweest zijn als er daar een of andere wulpse deerne heel de dag in bh/bikini rondliep?

1. Gasten die te pas en te onpas hun t-shirt uittrekken op "indoor" feestjes oa is al langer iets wat me stoort en waar ik een natuurlijke afkeer voor ontwikkeld heb. Dat je het doet op een festival als het weer het toelaat, daar kan ik mss nog inkomen.
2. Aan tafel kom je op gepaste wijze gekleed, man of vrouw maakt niet uit, ook een afkeer voor ontwikkeld tijdens het reizen.
3. Een vrouw die zo de hele dag rondloopt zou ik idd serieus mijn bedenkingen bij hebben maar geen idee hoe ik er op zou reageren omdat het geen situatie is die vaak voorkomt en waarvoor ik al een afkeer voor ontwikkeld heb :)
 
Vind nog altijd dwaas da we niet kunnen kiezen waar we willen kijken.. Daarnet paar minuten den buiten gezien terwijl er niemand zat. Nu iemand de wc aan't kuisen, wat heb ik daar aan?
 
Zit er daar al ene de ganse tijd in zijn blote bast rond te lopen, in de keuken tijdens het eten etc ... gast doe een t-shirt aan man. Iedereen heeft ondertussen al gezien wa een gespierde potlood ge zijt.
Das iemand die dat irl ook steeds doet. Maar die beseft niet dat 99% van de bevolking dat marginaal vindt.
 
Vind nog altijd dwaas da we niet kunnen kiezen waar we willen kijken.. Daarnet paar minuten den buiten gezien terwijl er niemand zat. Nu iemand de wc aan't kuisen, wat heb ik daar aan?
Idd, begrijp ook niet waarom ze het niet monitariseren. Zet een abonnementsformule op om bvb alle streams te kunnen zien.
 
Vind nog altijd dwaas da we niet kunnen kiezen waar we willen kijken.. Daarnet paar minuten den buiten gezien terwijl er niemand zat. Nu iemand de wc aan't kuisen, wat heb ik daar aan?

In Nederland hebben ze via Videoland wel twee streams (tegen betaling), al is dat ook niet altijd een garantie op interessante beelden.
En wanneer de productie een streamlock wil omwille van een opdracht ofzo, dan maakt het sowieso niet uit hoeveel streams er zijn natuurlijk.

Bij de eerste edities kon ge volgens mij effectief (betalend) wel kiezen uit alle camera's (of alleszins ruimtes), daar had ik op zich nog wel een klein bedrag voor over gehad indien dat zou betekenen dat we alles konden en mochten zien.
 
Idd, begrijp ook niet waarom ze het niet monitariseren. Zet een abonnementsformule op om bvb alle streams te kunnen zien.
Ze doen anders goed hun best om wat geld binnen te halen met al die reclames op de livestream. Daardoor gisterenavond maar snel gestopt met kijken.
 
Op de live vind ik het momenteel wel meevallen, kan ook wel aan het feit liggen dat ik via headset luister.
En dat er op de live eens iets misgaat dat kan ik nog begrijpen, maar voor een gemonteerde aflevering is een slechte geluidmix toch echt wel amateuristisch.
Heb ook geluisterd met headset maar dan nog is het bijna niet te doen. Staat hier quasi op maximum. De reclame komt ook dubbel zo hard...
 
Ze doen anders goed hun best om wat geld binnen te halen met al die reclames op de livestream. Daardoor gisterenavond maar snel gestopt met kijken.

Ter info: reclameblokken zijn er om de 20 minuten, zo'n 45 seconden.
Als ge tussendoor even naar de stream zapt en ge vrij vlug reclame krijgt dan werkt het idd behoorlijk irritant, maar als de stream lange tijd op staat op de achtergrond dan valt de irritatiefactor nog mee vind ik.
 
Ter info: reclameblokken zijn er om de 20 minuten, zo'n 45 seconden.
Als ge tussendoor even naar de stream zapt en ge vrij vlug reclame krijgt dan werkt het idd behoorlijk irritant, maar als de stream lange tijd op staat op de achtergrond dan valt de irritatiefactor nog mee vind ik.
Denk dat de stream vorig jaar populairder was dan de afleveringen en ze het daarom meer willen monitizen.

Alleen vrees ik ervoor dat je zo gewoon nog meer volk afschrikt. Ik heb er alleszins niet veel zin meer in om aan te beginnen op deze manier.
 
Heb ook geluisterd met headset maar dan nog is het bijna niet te doen. Staat hier quasi op maximum. De reclame komt ook dubbel zo hard...

Via GoPlay of online via Telenet TV?

Via Telenet TV-stream alleszins niet meer te klagen. Het online-gebeuren van GoPlay is sowieso k*k, onbegrijpelijk dat die bv nog steeds geen chromecast ondersteunen.
 
Ter info: reclameblokken zijn er om de 20 minuten, zo'n 45 seconden.
Als ge tussendoor even naar de stream zapt en ge vrij vlug reclame krijgt dan werkt het idd behoorlijk irritant, maar als de stream lange tijd op staat op de achtergrond dan valt de irritatiefactor nog mee vind ik.
Heb inderdaad wel een vrij lage tolerantie daarvoor, vroeger nooit commerciële tv gekeken. :)
 
FINyg4aXEAEsVwJ


Via GoPlay of online via Telenet TV?

Via Telenet TV-stream alleszins niet meer te klagen. Het online-gebeuren van GoPlay is sowieso k*k, onbegrijpelijk dat die bv nog steeds geen chromecast ondersteunen.
Helaasch via GoPlay :sop: vorig jaar op het einde nog een Videoland-abo genomen maar nah, laat maar.
 
Wat is het nut om nu alweer 2 nieuwe erin te gooien. Wel heel veel zelfde types mensen deze keer.
 
Wat is het nut om nu alweer 2 nieuwe erin te gooien. Wel heel veel zelfde types mensen deze keer.

Het is idd iets minder gevarieerd dan vorig jaar, hopelijk gooien ze er ook nog totaal andere types in zoals met Patje vorig jaar. (alhoewel Steven nu eigenlijk ook al quasi even oud is als Patje)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan