Big Brother 2022

Play4 Big Brother 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ligt dat nu aan mij of mogen die serieus werk maken van het geluid? Ik versta de helft niet en die muziek staat precies te luid.
 
Ik heb de eerste aflevering op tv nog niet gezien, straks naar de herhaling kijken.

Maar ben nu wel even naar de livestream aan het kijken, dat zijn 2 personen in een kot, zijn dat al 2 nieuwe bewoners dan??
En ik zie dat die een bord hebben waarop ze informatie hebben staan van de andere bewoners, maar op dat bord zie ik 9 personen staan en er zaten er toch nog maar 8 in? De man in het midden op dat bord staat op de website niet tussen de bewoners ...

Ook is er dit jaar blijkbaar reclame op de livestream, iets wat vorig jaar niet het geval was.

En weer hebben de Nederlanders 2 livestreams en wij maar eentje ...
 
wtf, Peter krijgt zijn 2 koffers als 1 item en Grace krijgt haar 2 koffers als 2 aparte items, dat is toch ook niet eerlijk van BB
 
Ben nu aan het kijken…. Heb die Grace letterlijk een paar minuten gezien en gehoord en al mijn hersencellen zijn instant afgestorven… echt, hoe irritant is die wel nie zeg…
 
Er was zoveel vraag naar een "Back to basics" editie, het lijkt erop dat dit er eentje gaat worden.

Ik lees veel commentaar van mensen dat de BB niet verstaan, ik weet echter niet waarom? De stem van vorig jaar was wel beter, dat klopt.

Grace is bij momenten wel heel aanwezig, maar tot nu toe heb ik dat nog niet als irritant ervaren.

En ze liggen blijkbaar weer vroeg in hun bed net al vorig jaar.
 
Er was zoveel vraag naar een "Back to basics" editie, het lijkt erop dat dit er eentje gaat worden.

Ik lees veel commentaar van mensen dat de BB niet verstaan, ik weet echter niet waarom? De stem van vorig jaar was wel beter, dat klopt.

Grace is bij momenten wel heel aanwezig, maar tot nu toe heb ik dat nog niet als irritant ervaren.

En ze liggen blijkbaar weer vroeg in hun bed net al vorig jaar.

De stem op zich vind ik nog niet zo storend. Die van vorig jaar was wel aangenamer, maar het zal nu gewoon een kwestie van even wennen zijn.

Ik vond gewoon de geluidsmix in het algemeen slecht tijdens de uitzending van gisteren en tijdens de livestream die ik al zag.
Doordat de stem vervormd wordt, is het dus extra moeilijk om die te verstaan, maar ook andere zaken in het huis vond ik niet altijd even goed verstaanbaar, zoals de gesprekken die ik gisteren zag tijdens de livestream. Vorig jaar was dat nooit een probleem, nochtans hebben ze opnieuw dezelfde micro's rond hun hals hangen. Het zal dus wel een kwestie zijn van even aan de juiste knopjes te draaien om bij te regelen bij de regie.

De reclame tijdens de livestream is wel vervelend tov vorig jaar.
 
Ben ik de enige die heeft gemerkt dat er dit jaar wel camera's boven op de douchekop staan? :coolbrows:

Die hingen er volgens mij vorig jaar ook al wel, maar werden zelden of nooit gebruikt.
Of ze nu naakt onder de douche gaan staan of niet, ik denk dat de productie er voor kiest om geen naakt te tonen "om naakt te kunnen tonen".
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Zit er daar al ene de ganse tijd in zijn blote bast rond te lopen, in de keuken tijdens het eten etc ... gast doe een t-shirt aan man. Iedereen heeft ondertussen al gezien wa een gespierde potlood ge zijt.
 
De stem op zich vind ik nog niet zo storend. Die van vorig jaar was wel aangenamer, maar het zal nu gewoon een kwestie van even wennen zijn.

Ik vond gewoon de geluidsmix in het algemeen slecht tijdens de uitzending van gisteren en tijdens de livestream die ik al zag.
Doordat de stem vervormd wordt, is het dus extra moeilijk om die te verstaan, maar ook andere zaken in het huis vond ik niet altijd even goed verstaanbaar, zoals de gesprekken die ik gisteren zag tijdens de livestream. Vorig jaar was dat nooit een probleem, nochtans hebben ze opnieuw dezelfde micro's rond hun hals hangen. Het zal dus wel een kwestie zijn van even aan de juiste knopjes te draaien om bij te regelen bij de regie.

De reclame tijdens de livestream is wel vervelend tov vorig jaar.
Die stem kan meevallen, maar wordt inderdaad verneukt door het slechte mixen. En dat is nogal storend. Ge hebt ondertussen al een jaar ervaring met de vorige editie die ook nog eens door twee landen geproduceerd wordt. Vorig jaar gingen ook al regelmatig zaken mis op technisch vlak. Dat ze daar nog niet uit geleerd hebben is toch amateuristisch.
 
Welke stagiair hebben ze aan het geluid zitten? Horen ze dat zelf niet? Ik vertsta er ook op de live echt niets van.

Doe nog even zo verder en ze hebben wederom zelf hun "verbeterde" editie vakkundig de grond ingeboord.
 
Zit er daar al ene de ganse tijd in zijn blote bast rond te lopen, in de keuken tijdens het eten etc ... gast doe een t-shirt aan man. Iedereen heeft ondertussen al gezien wa een gespierde potlood ge zijt.

Is daar al over aangesproken intussen door BB.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Welke stagiair hebben ze aan het geluid zitten? Horen ze dat zelf niet? Ik vertsta er ook op de live echt niets van.

Doe nog even zo verder en ze hebben wederom zelf hun "verbeterde" editie vakkundig de grond ingeboord.

Op de live vind ik het momenteel wel meevallen, kan ook wel aan het feit liggen dat ik via headset luister.
En dat er op de live eens iets misgaat dat kan ik nog begrijpen, maar voor een gemonteerde aflevering is een slechte geluidmix toch echt wel amateuristisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan